حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل به‌دنبال توسعه یک “برنامه الگوسازی و نمونه‌برداری کاملاً جدید” برای AR و VR است

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، واقعیت افزوده (AR)

براساس لیست مشاغل جدید موردنیاز اپل، به‌تازگی مشخص شده است که این کمپانی به‌دنبال ایجاد یک «برنامه الگوسازی کاملاً جدید» برای AR و VR است که جاه‌طلبی‌های روبه‌رشد شرکت در حوزه واقعیت افزوده و واقعیت مجازی را با افزایش نرخ توسعه محصولات نسل بعدی خود برجسته می‌کند.

برنامه الگوسازی اپل

درخواست شرایط کاری جدید که درابتدا توسط Hayden Lee، مدیر مهندسی نرم‌افزار AR/VR اپل به اشتراک گذاشته شد، این شرکت را به‌دنبال یک مهندس خبره در حوزه واقعیت مجازی/افزوده توصیف می‌کند. شرح شغل موردنظر همچنین بیان می‌کند که اپل به‌دنبال فردی به‌منظور کمک برای ایجاد یک “برنامه الگوسازی و نمونه‌برداری کاملاً جدید” است.

این سمت شامل “آشناییت با چارچوب‌های رابط‌کاربری اپل، طراحان رابط انسانی و تیم‌های نرم‌افزار سیستم” در ایجاد تجربیات واقعیت افزوده و واقعیت مجازی اپل خواهد بود. در لیست مشاغل این شرکت همچنین آمده است: “این نقش شما را به فکر کردن خارج از چارچوب و حل مشکلات فوق‌العاده جاه‌طلبانه و جالب در فضای AR/VR سوق می‌دهد.”

برنامه الگوسازی اپل

برنامه الگوسازی اپل

پس از سال‌ها تحقیق‌وتوسعه، انتظار می‌رود اپل اولین دستگاه مبتنی‌بر واقعیت افزوده+مجازی (ترکیبی) خود را در سال 2022 عرضه کند. این گجت که احتمالاً به شکل یک هدست عرضه می‌شود، اولین تلاش اصلی اپل در فضای پرجنب‌وجوش AR و VR خواهد بود. انتظار نمی‌رود اولین هدست این شرکت در ابتدا به یک محصول با محبوبیت بالا تبدیل شود؛ چراکه گزارشات معتبری بیان می‌کنند که این هدست همچنان یک محصول خاص خواهد بود که عمدتاً برای توسعه‌دهندگان و با هدف رسانه، ارتباطات و پرداختن به بازی‌ها دراختیار آنان قرار می‌گیرد.

در ادامه این روند، اپل قصد دارد عینک‌های واقعیت افزوده را نیز عرضه کند. این عینک، برخلاف هدست، فرم کوچک‌تری داشته و احتمالاً بیشتر موردتوجه عموم مردم و کاربران قرار خواهد گرفت. انتظار می‌رود که «عینک اپل» تا سال 2025 معرفی شود و نسل دوم هدست واقعیت ترکیبی این شرکت نیز برای عرضه در سال 2024 برنامه‌ریزی شده است.

نظر شما درباره تلاش اپل برای استخدام فردی خبره در زمینه واقعیت مجازی/افزوده به‌منظور توسعه برنامه الگوسازی و نمونه‌برداری این شرکت چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی