حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اولین گوشی تاشو اوپو یعنی Find N را در رندر و تصاویر باکیفیت ببینید

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اوپو

چهارشنبه هفته آتی شاهد رونمایی از اولین گوشی تاشو Oppo خواهیم بود. دستگاهی که به نظر می رسد طراحی مشابه گلکسی زد فولد ۳ را ارایه خواهد کرد. اگر دوست دارید درباره این دستگاه بیشتر بدانید، اینجا می توانید اولین گوشی تاشو اوپو یعنی Find N را در رندر و تصاویر باکیفیت ببینید.

اوپو Find N

به جز هواوی Mate X نسل اول و گوشی های تاشو برند Royole می توان گفت که گوشی های تاشو بزرگ (یا شاید باید گفت تبلت های تاشو) از طراحی تاشو به سمت داخل استفاده می کنند که با گلکسی فولد (نسل اول Z را در اسم خود نداشت) سامسونگ در مقیاس تجاری دیدیم. هر چند مکانیسم تاشو به بیرون هم در محصولات هواوی و Royole جذاب بودند اما هواوی در Mate X2 به طراحی تاشو به سمت داخلی روی آورد.

اوپو برای اولین تلاش تولید گوشی تاشو در مقیاس تجاری خود سعی کرده یک انتخاب کم ریسک را داشته باشد که تا کنون پاسخ خود را پس داده باشد. پیش از این تیزر رسمی Oppo هم ظاهر کلی این دستگاه تاشو را دیدیم. امروز اما چندین رندر و یک تصویر از “فایند اِن” را می بینیم.

تصویر اوپو Find N در رنگ کرومی

تصویر اوپو Find N در رنگ کرومی

طراحی برجستگی قاب دوربین را می توان مشابه با Oppo Find X3 دانست. با توجه به قاب دوربین به راحتی می توان رزولشن ۵۰ مگاپیکسلی را برای دوربین اصلی تایید کرد. در کنار فلاش LED هم که در کادر مشکی قرار دارد نام دستگاه یعنی Find N درج شده است.

آنطور که از این قاب دوربین بر می آید، خبری از دوربین پریسکوپی برای زوم اپتیکال دوربرد نیست. این یعنی اوپو هم مثل سامسونگ با تلاش برای کاهش قیمت در بخش های دیگر مثل دوربین، می خواهد قیمت کلی دستگاه را مدیریت کند. در این زمینه هواوی کاملا متفاوت عمل می کند و با قیمت نهایی بالاتر اما دوربین کاملا پرچمدار خود را روی میت ایکس ۲ قرار دارد. نظر شما چیست؟

0
لطفا بازخورد خود را اینجا بگذاریدx
کدام یک انتخاب بهتری است؟

اوپو فایند ان در حالت باز

اوپو فایند ان در حالت باز

در رندر بالا اما نگاه کلی تری به طراحی گوشی تاشو Oppo خواهیم داشت. جایی که دو سوراخ نمایشگر روی نمایشگر بیرونی و داخلی دیده می شود. اوپو برای نمایشگر داخلی ترجیح داده تا سوراخ دوربین سلفی را روی گوشه پنل قرار دهد.

نمایشگر بیرونی هم یک سوراخ نمایشگر برای دوربین سلفی دارد که در مرکز لبه بالا پنل قرار گرفته است. حسگر اثرانگشت خازنی روی لبه دستگاه است که در نهایت به عملکرد بهتر در حالت باز و بسته گوشی کمک می کند.

در نمای کلی اصلا نمی توان منکر آن شد که این دستگاه شباهت زیادی به گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ دارد. با این وجود به نظر من نمی توان به آن خرده گرفت. امیدوارم که در بحث ابعاد و اندازه، وزن، لولا و دیگر مباحث مهم در یک گوشی تاشو شاهد پیشرفت های خوب در این دستگاه باشیم تا آن را نسبت به رقبا متمایز کند.

شما به خرید گوشی تاشو فکر می کنید؟ نظر شما درباره اوپو فایند ان چیست؟ طراحی لولا به بیرون یا به داخل را انتخاب بهتری می دانید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)