حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

واتس اپ پیام های ناپدید شونده را به یک گزینه پیش‌فرض با مدت زمان‌های متعدد تبدیل می‌کند

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | پیام رسان، شبکه‌های اجتماعی

واتس اپ به‌تازگی اعلام کرده است که به‌زودی گزینه جدیدی را ارائه خواهد کرد که پیام های ناپدید شونده را به گزینه‌ای پیش‌فرض برای همه چت‌های جدید در پلتفرم پیام‌رسانی رمزگذاری‌شده سراسری خود تبدیل می‌کند. همچنین این مورد به‌همراه سایر ویژگی‌های جدید، در راستای افزایش حریم‌خصوصی این اپلیکیشن درنظر گرفته شده است.

پیام های ناپدید شونده واتس اپ

بیش از یک سال از زمان انتشار قابلیت پیام‌های ناپدیدشونده واتس اپ می‌گذرد که طی این قابلیت، به پیام‌ها، عکس‌ها و ویدیوها اجازه می‌دهد پس از هفت روز ناپدید شوند. این ویژگی را می‌توان برای پیام‌های مستقیم در گروه‌ها توسط اعضای دارای امتیاز مدیر فعال کرد.

جدیدترین نسخه از این ویژگی اما، به کاربران امکان می‌دهد تمام پیام‌های جدید را به‌طور پیش‌فرض ناپدید کنند و به آن‌ها این امکان را می‌دهد که از دنیای معمولی که در آن یک رکورد دیجیتال دائمی از همه چیزهایی که بیان می‌شود، دور شوند. در پست وبلاگی این شرکت آمده است:

“امروز ما مشتاقیم که به کاربران خود گزینه‌های بیشتری برای کنترل پیام‌ها و مدت‌زمان ماندن آن‌ها با پیام‌های ناپدیدشونده پیش‌فرض و مدت‌زمان‌های متعدد را ارائه دهیم.

کاربران واتس اپ اکنون این امکان را خواهند داشت که پیام‌های ناپدیدشونده را به‌طور پیش‌فرض برای همه چت‌های جدید فعال کنند. زمانی که این گزینه فعال باشد، همه چت‌های انفرادی جدیدی که شما یا شخص دیگری شروع می‌کنید، در مدت‌زمان انتخابی شما ناپدید می‌شوند و ما گزینه جدیدی را هنگام ایجاد یک چت گروهی اضافه کرده‌ایم که به شما امکان می‌دهد آن را برای گروه‌هایی که ایجاد می‌کنید، فعال کنید. این ویژگی جدید اختیاری است و هیچ‌یک از چت‌های موجود شما را تغییر یا حذف نمی‌کند.”

پیام های ناپدید شونده واتس اپ

پیام های ناپدید شونده واتس اپ

علاوه‌بر گزینه پیش‌فرض، واتس اپ دو مدت‌زمان جدید برای پیام‌های ناپدیدشونده را نیز اضافه می‌کند: 24 ساعته و 90 روزه به‌غیر از گزینه‌ی 7 روزه فعلی.

برای فعال‌کردن پیام‌های ناپدیدشونده به‌طور پیش‌فرض برای همه چت‌های فردی جدید، بایستی مراحل زیر را دنبال کنید: WhatsApp Settings -> Account -> Privacy -> Default message timer رفته و سپس یک مدت‌زمان را انتخاب کنید.

هنگامی‌که شخصی انتخاب می‌کند چت‌های وی به پیام‌های ناپدیدشونده پیش‌فرض تغییر کند، واتس اپ پیامی را در چت‌هایش نمایش می‌دهد که به افراد می‌گوید این پیام‌های پیش‌فرض است که انتخاب کرده‌اند، تا مشخص شود که هیچ‌چیز شخصی نیست.

دیدگاه شما پیرامون ویژگی پیام های ناپدید شونده واتس اپ با تنظیمات زمانی جدید و موارد افزایش حریم‌خصوصی این پیام‌رسان چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی