حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت کارخانه محصولات ایران خودرو و سایپا آذر ۱۴۰۰

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار داخلی، حتما بخوانید، خودرو

اگر از آن دسته خریداران هستید که تحویل خودرو شما پس از این افزایش قیمت است، حقیقتا باید بگویم که این افزایش قیمت نباید برای شما جذاب باشد. با این حال اگر پشت صف خرید خودرو از کارخانه گیر کرده اید، این افزایش قیمت را با وعده فروش های پرتعداد انجام داده اند. در ادامه با هم قیمت کارخانه محصولات ایران خودرو و سایپا آذر ۱۴۰۰ را مرور خواهیم کرد.

قیمت کارخانه محصولات ایران خودرو و سایپا آذر ۱۴۰۰

امروز شاهد افزایش 10 تا 18 درصدی قیمت خودروهای پرتیراژ بودیم. همانطور که گفتیم این کار با وعده افزایش طرح های فروش به صورت هفتگی هستیم. خب اگر این اتفاق واقعا رخ بدهد، شاهد کاهش قیمت کارخانه و بازار خواهیم بود و در نهایت یک کاربر واقعی به محصول ارایه شده توسط کارخانه خواهد رسید.

قیمت محصولات کارخانه ایران خودرو

اما قیمت جدید محصولات کارخانه ایران خودرو برای آذر ۱۴۰۰ به بعد چیست؟

قیمت جدید محصولات کارخانه ایران خودرو

قیمت جدید محصولات کارخانه ایران خودرو

قیمت محصولات کارخانه سایپا

قیمت جدید محصولات کارخانه سایپا

قیمت جدید محصولات کارخانه سایپا

همانطور که می بینید، افزایش قیمت قابل توجهی روی قیمت کارخانه خودورهای ایران خودرو و سایپا را شاهد هستیم. اگر شاهد افزایش عرضه نباشیم، این صرفا سبب افزایش قیمت در بازار آزاد باشیم و در نهایت باز هم دست مشتری واقعی خالی باشد.

نظر شما درباره قیمت های جدید خودروسازهای بزرگ داخلی چیست؟ مثلا کوییک پلاس با گیبرکس اتوماتیک با قیمت ۲۴۲ میلیون تومان جذاب است؟ یا شاهین ۳۰۳ میلیون تومانی شیرین خواهد بود؟ البته که این ها قیمت کارخانه است!

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)