حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت جدید تلگرام ۸.۳ با ویژگی های جدید ارایه شد: واتس اپ تو هم به این ها نیاز داری!

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | پیام رسان

آپدیت تلگرام ۸.۳ چندین ویژگی را به همراه دارد که به نظر من واتس اپ باید آنها را خیلی سریع کپی کند. این ویژگی ها از خصوصی‌تر کردن محتوای گروه گرفته تا حذف پیام‌ها بر اساس تاریخ باعث می شوند تا جدیدترین به‌روزرسانی تلگرام بسیار قابل توجه‌تر شود.

تلگرام ۸.۳

تلگرام در جدیدترین آپدیت خود چندین ویژگی کاربردی را ارایه کرده است. ویژگی هایی که پیام رسان های دیگر مانند واتس اپ فاقد آن هستند. خب این ویژگی ها دقیقا چه مواردی هستند؟

محتوای خصوصی یا Protected Content تلگرام

برای شروع باید گفت که اکنون گزینه ای به نام “محتوای خصوصی” را برای گروه ها و کانال ها ارائه می شود. این به مالکان گروه یا کانال ها اجازه می‌دهد تا برای خصوصی نگه‌داشتن محتوای گروه یا کانال، باز ارسال، گرفتن اسکرین شات و ذخیره رسانه را منع کنند.

تلگرام

تلگرام

یکی دیگر از ویژگی های مفید برای حفظ حریم خصوصی، قابلیت جدید حذف پیام ها بر اساس تاریخ است. این برای چت های فردی اعمال می شود و به شما امکان می دهد تاریخچه چت را برای یک روز یا محدوده تاریخ مشخص پاک کنید.

ویژگی دیگر به افزودن سریع حساب تلگرام شما روی یک کامپیوتر شخصی کمک می کند. تلگرام حالا دکمه‌ای را در منوی Devices اضافه کرده است تا بتوانید به سرعت یک دسکتاپ یا لپ‌تاپ را از طریق کد QR به تلگرام خود وصل کنید. همچنین تنظیمی اضافه شده است که پس از یک دوره زمانی معین (از یک هفته تا شش ماه) به طور خودکار شما را از دستگاه های غیرفعال خارج می کند.

در نهایت Telegram 8.3 اکنون به شما امکان می دهد به عنوان یک کانال، در گروه های عمومی پست ارسال کنید. همچنین به شما این امکان را می دهد که از طریق تماس (با استفاده از چند رقم آخر شماره تماس به عنوان کد تأیید) وارد حساب خود شوید.

خیل عظیم دیگری از ویژگی ها هم در تلگرام وجود دارد که رقیب اصلی آن یعنی واتس آپ آن ها را ندارد. فکر می کنید جای کدام یک از ویژگی های تلگرام در واتس اپ به شدت خالی است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)