حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی ۱۲ لایت زوم با اسنپدراگون سری ۷ و نمایشگر ۱۲۰ هرتز در راه است

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، شیائومی

شیائومی در حال آماده شدن برای عرضه گوشی های سری ۱۲ در چین است. گفته می شود این شرکت گوشی های هوشمند شیائومی ۱۲، شیائومی ۱۲ ایکس و شیائومی ۱۲ پرو را در تاریخ ۷ دی ۱۴۰۰ در بازار خانگی خود معرفی خواهد کرد. با این حال گوشی های اقتصادی تری مثل Xiaomi 12 Lite و Xiaomi 12 Lite Zoom هم در این خانواده حضور دارند. گفته می شود که شیائومی ۱۲ لایت زوم با اسنپدراگون سری ۷ و نمایشگر ۱۲۰ هرتز در راه است.

شیائومی ۱۲ لایت زوم

اگر دوست دارید بدانید که گوشی های اقتصادی جدید شیائویم چه زمانی معرفی می شود باید بگویم که شایعات روی ارایه حوالی اسفند امسال یا فروردین ۱۴۰۱ صحبت می کنند. این یعنی حدودا ۲ تا ۳ ماه پس از عرضه خانواده پرچمدار اصلی سری Xioami 12 که به نظر منطقی است.

0
به نظر شما هم منطقی است؟x

یافته‌های اخیر شیائومیوی نشان می‌دهد که غول فناوری چینی روی گوشی‌هایی با کدهای Zijin و Taoyao کار می‌کند. Taoyao نام رمز 12 Lite است در حالی که Zijin نام رمز 12 Lite Zoom احتمالی است.

طبق اطلاعات افشا شده، شیائومی 12 لایت با کد Taoyao دارای شماره مدل 2203129G (G نشان دهنده مدل جهانی) و 2203129I (I نشان دهنده مدل هندی) است. در حالی که Mi 12 Lite Zoom دارای شماره مدل 2203129BC بوده و برای بازار چین انحصاری خواهد بود.

هر دوی این گوشی ها قبلا در پایگاه داده IMEI مشاهده شده اند. به غیر از نام و شماره مدل ها، این گزارش مشخصات کلیدی گوشی های آینده سری 12 شیائومی را نیز فاش کرده است.

مشخصات شیائومی 12 لایت و زوم شیائومی 12 لایت لو رفت

شیائومی

شیائومی

گفته می شود که Mi 12 Lite و Mi 12 Lite Zoom دارای نمایشگرهای 6.55 اینچی با رزلوشن FHD+ و از نوع AMOLED هستند که خوشبختانه اینجا رفرش ریت 120 هرتز هم دیده می شود اما درباره متغیر بودن آن صحبتی نشد.

0
فکر می کنید رفرش ریت متغیر چقدر در خرید شما اهمیت دارد؟x

همچنین دستگاه‌های سری Mi 12 Lite ممکن است یک اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش را در مقایسه با اسکنر جانبی دستگاه‌های قبلی خود ارائه دهند.

رابط کاربری MIUI 13 با اندروید ۱۲

این گوشی ها یا از پردازنده های کوالکام اسنپدراگون 778 جی یا اسنپدراگون 780 جی پشتیبانی می کنند و اگر ادعاهای موجود باور شود، MIUI 13 مبتنی بر اندروید 12 را ارایه می کنند.

گفته می‌شود گوشی‌های سری Mi 12 Lite مجهز به دوربین اصلی سه‌گانه از جمله سنسور اصلی ISOCELL GW3 سامسونگ هستند. در حالی که انتظار می رود ۲ دوربین دیگر شامل دوربین فوق عریض و ماکرو باشند. اگرچه مشخصات و وضوح دو سنسور دیگر هنوز فاش نشده است.

شیائومی همچنین ادعا می کند که این گوشی ها ممکن است دارای طراحی لبه خمیده مشابه شیائومی سیوی باشند. انتظارات شما از جانشین شیائومی 11 لایت NE 5G چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)