حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بیت دیفندر در مقابل ESET – کدام یک در سال 2022 بهتر است؟

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

حفظ برنامه های نرم افزاری منحصر به فرد می تواند دشوار باشد زیرا رقابت در بازار آنتی ویروس بسیار زیاد است. بنابراین انتخاب یک آنتی ویروس خاص می تواند دشوار باشد.

ما با این مقایسه جامع می خواهیم انتخاب شما را برای خرید آنتی ویروس ساده تر کنیم.

در تست‌های انجام‌شده توسط تیم ما و همچنین تست‌های AV-test و AV-مقایسه‌ای مشهور، نتایج کاملاً واضح است که این دو در صدر قرار دارند.

هردو آنتی ویروس هر ساله با امتیاز بالای 98 درصد را به خود اختصاص می دهند.

ما در مقاله بهترین آنتی ویروس ویندوز به معرفی 6 آنتی ویروس برتر در سال 2022 پرداختیم که هم آنتی ویروس ESET و هم BitDefender در لیست ما به عنوان بهترین آنتی ویروس وجود داشت.

ابتدا بسته های بیت دیفندر را در نظر می گیریم:

BitDefender’s Antivirus Plus:

این یک مدل سطح مبتدی برای ارضای نیاز کاربر است و می تواند در حداکثر 3 دستگاه استفاده شود. در نظر داشته باشید که این بسته منحصر به فرد ویندوز است.

می‌توانید «محافظت پیشرفته از تهدید» و «محافظت چند لایه» را دریافت کنید، که به شما امکان می‌دهد با خیال راحت مرور کنید، زیرا این ویژگی‌های برجسته می‌توانند هر مشکلی را که هنگام مرور به وجود می‌آیند را زود تشخیص دهند. با حفاظت ضد بدافزار، کاربران هیچ نوع برنامه سخت افزاری نخواهند داشت زیرا به کاربران اطمینان می دهد که وب کم یا میکروفون آنها در معرض حملات نیستند.

یکی از ویژگی های جایزه ای که می توانید با خرید این مجموعه دریافت کنید، “Password Manager” برای رمزگذاری و نگهداری رمزهای عبور خود در یک مکان واحد است.

BitDefender’s Internet Security:

مشابه طرح آنتی ویروس، کاربران می توانند به طور همزمان از 3 دستگاه محافظت کنند. طرح امنیت اینترنت ویژگی‌های پاداشی مانند حفاظت از سخت‌افزار و مکانیک‌های پیشگیری از تهدید شبکه را ارائه می‌دهد که به کاربران اطمینان می‌دهد داده‌های حساس آنها در برابر حملات از راه دور و حتی آفلاین در امان هستند. این برنامه همچنین یک “فایروال حریم خصوصی” ارائه می دهد که هکرها را از ارسال فایل های آلوده به سیستم شما مسدود می کند. این طرح همچنین بررسی آسیب‌پذیری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که یک ویژگی ویژه است که امکان شناسایی زودهنگام هر گونه تهدید و نرم‌افزار قدیمی را در دستگاه خود فراهم می‌کند.

برای ایمن نگه داشتن فرزندانتان، یک «کنترل والدین» اضافه شده است که محتوای نامناسب فرزندان شما را کنترل و فیلتر می‌کند.

این طرح محافظت را در حالت آنلاین و آفلاین ارائه می دهد که یک محافظت کامل از خدمات است.

 

BitDefender’s Total Security:

برخلاف سایر مجموعه‌ها، این مجموعه امنیتی به شما امکان می‌دهد از آن در چندین پلتفرم عامل استفاده کنید. این بدان معناست که می‌توانید از آن در دستگاه‌های macOS، Windows و Android استفاده کنید. این مجموعه مزایای بیشتری را در حداکثر 5 دستگاه مختلف ارائه می دهد. این برای کسانی که اغلب از تبلت یا تلفن استفاده می کنند عالی است. این به دلیل “محافظت ماشین” امکان پذیر است که از پایگاه داده شما با تحریف هر الگوریتمی که یک هکر سعی می کند روی شما قرار دهد محافظت می کند.

از دیگر امکاناتی که به این مجموعه اضافه شده است، نظارت و کنترل از راه دور است که امنیت شما را در هر زمان تضمین می کند!

این مجموعه امنیتی حفاظت بسیار عمیق تری را ارائه می دهد که کاربران می توانند به صورت آنلاین و آفلاین از آن استفاده کنند!

 

 

بسته‌های ESET

 

ESET بر خلاف بیت دفندر برای همه محصولات خود نسخه آزمایشی 30 روزه را در اختیار مشتریان قرار میدهد. در نسخه 30 روزه آزمایشی تقریبا تمامی امکانات نسخه پولی آن فعال است و شما می توانید از همه مزیت ها نسخه پولی آن در آن 30 روز بهرمند شوید.

ESET یک لیست جداگانه برای آنتی ویروس های مبتنی بر ویندوز و سایر آنتی ویروس های مبتنی بر مک ایجاد می کند. به خاطر این مقاله، آنتی ویروس موجود برای پلتفرم “ویندوز” را بررسی می کنیم.

 

ESET NOD32 Antivirus:

بسته اولیه ویژگی های اولیه را در اختیار شما قرار می دهد و این بسته فقط برای کاربران ویندوز است. ویژگی هایی مانند Safeguarding امکان محافظت در برابر هر نوع بدافزار، نرم افزارهای جاسوسی، اسب تروجان، کرم ها و سایر تهدیدات به هم پیوسته را فراهم می کند.

ویژگی دیگر «حالت بی‌صدا» نام دارد که اعلان‌های پاپ‌آپ را که ممکن است هنگام استفاده از دستگاهتان رخ دهد، محدود می‌کند.

برای خرید لایسنس نود 32 ما سایت آی نود را پیشنهاد می کنیم این سایت نسبت به سایت های دیگر قیمت کمتری دارد

ESET’s Internet Security:

بالاتر از NOD32، اینترنت سکیوریتی که ESET ارائه می‌دهد دارای ویژگی‌های بیشتری نسبت به مجموعه قبلی است. با یک “دیوار آتش دو طرفه” پیشرفته، کاربران یک لایه حفاظتی دوگانه در برابر فایل های آلوده ای که هکرها ممکن است ارسال کنند، دارند.

دیگر نیازی به مقابله با حملات هرزنامه با “فیلتر ضد هرزنامه” نخواهید داشت، که هر پیام ناخواسته را در صندوق پستی شما فیلتر می کند. ویژگی هایی که توسط ESET برای شما ارائه می شود، اصول اولیه حفاظت از اطلاعات شما را پوشش می دهد. این مجموعه همچنین دارای محافظت سخت افزاری با “محافظت از وب کم” است که از جاسوسی هر هکری از دوربین شما جلوگیری می کند.

این مجموعه به یک دستگاه در هر مجوز محدود است!

 

ESET’s Smart Security Premium:

تمامی ویژگی های «امنیت اینترنتی» به این بسته اضافه شده است و آن را به مجموعه ای کامل برای کاربران مبتنی بر ویندوز تبدیل کرده است. با افزودن مدیریت رمز عبور، می‌توانید تمام گذرواژه‌های استفاده شده در پروفایل‌های آنلاین خود را پیگیری کنید.

“Secure Data Module” به شما کمک می کند تا داده های خود را بسیار امن و دور از دسترس هکر نگه دارید. این همچنین به شما امکان می دهد تا به راحتی خرید آنلاین خود را انجام دهید.

مانند بقیه، این مجموعه تنها به یک دستگاه در هر مجوز محدود می شود.

 

ESET در مقابل BitDefender: کدام آنتی ویروس بهتر از بدافزار محافظت می کند؟

برای کمک به شما در مقایسه اینکه کدام آنتی‌ویروس بهترین ویژگی‌ها را در برابر بدافزارها ارائه می‌کند، نتایج آزمایش‌های انجام‌شده توسط AV-test  و AV-comparatives – دو شرکت غول‌پیکر امنیت فناوری اطلاعات را در اختیار شما قرار می‌دهیم  . این شرکت‌ها گزارش‌های دقیقی در مورد اینکه چگونه یک آنتی‌ویروس بر منابع سیستم شما تأثیر می‌گذارد و اینکه چگونه می‌تواند از دستگاه شما دفاع کند، ارائه می‌کنند.

 

حفاظت بیت دیفندر:

حفاظت بیت دیفندر

حفاظت بیت دیفندر

حفاظت ESET:

حفاظت ESET

حفاظت ESET

ESET در مقابل بیت دیفندر: کدام آنتی ویروس کمترین تأثیر را روی سیستم دارد؟

تاخیر یک مشکل رایج است که بسیاری از کاربران در دستگاه خود با آن سروکار دارند. ما مطمئن هستیم که با عملکرد کند دستگاه خود مواجه شده اید، درست است؟

مهم نیست از چه دستگاهی استفاده می کنید، هنگام استفاده از یک نرم افزار آنتی ویروس، تاخیر باید حداقل باشد.

یک نرم افزار آنتی ویروس خوب باید کمترین تأثیر را روی دستگاه شما داشته باشد، و این را می توان با نحوه عملکرد دستگاه شما با چند برنامه باز نشان داد. حداقل تاخیر به این معنی است که به دلیل دسترسی آسان به هر برنامه ای که باز است، می توانید به راحتی یک جلسه مرور پربار داشته باشید.

مجدداً با آزمایش‌های دقیقی که توسط AV-test و AV-comparatives اجرا می‌شوند، بیایید ببینیم که هر نرم‌افزار آنتی‌ویروس چقدر روی یک دستگاه اجرا می‌شود:

عملکرد بیت دیفندر:

عملکرد بیت دیفندر

عملکرد بیت دیفندر

عملکرد ESET:

عملکرد ESET

عملکرد ESET

بیت دیفندر امتیاز عالی 6.0/6.0 را کسب می کند، در حالی که ESET با امتیاز 4.0/6.0 دنبال می شود. بیت دیفندر از استانداردهای صنعتی در مورد اینکه یک دستگاه باید با آنتی ویروسی که در پس‌زمینه اجرا می‌شود چقدر خوب کار کند، پیشی می‌گیرد. با کمترین تأثیر بر روی سیستم، کاربران می توانند با خیال راحت و بدون هیچ گونه تاخیری مرور کنند.

بیت دیفندر یا ESET: کدام آنتی ویروس رابط کاربری (UI) بهتری دارد؟

کدام نرم افزار آنتی ویروس از نظر پیشنهاد رابط کاربری بصری (UI) برنده مسابقه است؟ UI به این موضوع می پردازد که چگونه کاربران می توانند به راحتی به یک برنامه پیمایش کنند و به آن نگاه کنند.

برنامه ها باید به راحتی قابل درک باشند وگرنه هیچ فایده ای برای خرید برنامه ای که در استفاده از آن مشکل خواهید داشت وجود ندارد.

رابط کاربری بیت دیفندر:

 

در صفحه شروع، BitDefender وضعیت حفاظت فعلی را نشان می دهد – یعنی محافظت شده یا در معرض خطر. سبز به معنی “همه چیز خوب است”، در حالی که قرمز به معنای “تو محافظت نمی شود”.

بنابراین تنها با یک کلیک می توانید به وضوح متوجه شوید که آیا برنامه شما در معرض خطر است یا خیر.

هر یک از ابزارها به راحتی در جعبه ها جدا می شوند، بنابراین نگاه کردن و تمایز سریعتر آسان تر است. حتی با آیکون هایی که BitDefender ارائه می دهد، می توانید به راحتی متوجه شوید که چه ابزاری چه کاری انجام می دهد. برای تغییر پیچیدگی تنظیمات، کاربران می توانند “پروفایل” را تنظیم کنند که فقط این برنامه را برای همه انعطاف پذیرتر می کند!

رنگ مشکی و خاکستری یک ترکیب پالت عالی است زیرا حس مدرنی را به برنامه ارائه می دهد.

رابط کاربری بیت دیفندر تمیز است و پشتیبانی و دسترسی آسان به برنامه آن را فراهم می کند.

رابط کاربری ESET:

 

پیمایش UI برای ESET ممکن است کمی دشوار باشد زیرا ابزارهای ارائه شده در برنامه تنها بخش کوچکی از صفحه را اشغال می کنند. فضای خالی کمی احساس “حداقل” به آن می دهد، اما هیچ ابزار مهمی را در برنامه برجسته نمی کند.

برخی از بخش‌ها مانند «Password Manager»، «Secure Data» و «Home Network Protection» از هم جدا شده‌اند، که دسترسی به آن ها را ساده کرده است.

همچنین اگر محافظت از سیستم کامل باشد با رنگ سبز آن را به شما نمایش می دهد و اگر تهدیدی در سیستم شما یافت کند آن را با رنگ زرد و اگر تهدید بلقوه باشد آن را با رنگ قرمز نمایش می دهد.

رابط کاربری ESET ساده تر می باشد و رابط کاربری BitDefender مدرن تر می باشد و این بسته به سلیقه شما می باشد که کدام رابط کاربری را بیشتر می پسندید.

بیت دیفندر در مقابل ESET 2020: کدام آنتی ویروس گرانتر است؟

آیا برنامه آنتی ویروس ارزش پول شما را دارد؟ ما می‌خواهیم مطمئن شویم که پول شما مورد استفاده قرار می‌گیرد و بهترین مزایا را از هر برنامه دریافت می‌کنید. بنابراین ما معتقدیم که این جنبه باید بسیار مورد توجه قرار گیرد.

قیمت جهانی ESET برای نسخه Internet security که محبوبترین نسخه ESET میباشد 49 دلار است و قیمت نسخه Internet security برای بیت دیفندر 29 دلار می باشد که در مقایسه با ESET بیست دلار ارزانتر است.
اما این پایان مجرای قیمت ها نیست. شرکت ESET با سیاست هایی که در پیش گرفته برای کشور های کمتر توسعه یافته نظیر افغانستان، قیمت لایسنس را به طرز چشمگیری کاهش داده به طوری که می توانید از سایت ما برای خرید لایسنس نود 32 با قیمت کمتر از 200 هزار تومان محصول کاملا اورجینال را خرید کنید.

ما به این نتیجه رسیده‌ایم که بیت دیفندر ویژگی‌های امنیتی بیشتری را برای دستگاه شما ارائه می‌کند. اما قیمت آن در ایران به دلیل اینکه قیمت جهانی آن 29 دلار است و فرقی نمی کند لایسنس برای کدام کشور می باشد، قیمت محصولات بیت دیفندر در ایران بیشتر از ESET خواهد بود.

 

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali karimi

سلام،پس اینطور که گفته شده بجز قیمت دربقیه موارد آنتی ویروس بیت دفندر بهتره،البته با یک رقابت واقعا تنگاتنگ، خودم الان نوت32 هک شده دارم که چندین سال اعتبارداره، البته خب کامله نه نسخه معمولی، موفق باشید

داداش میتونی از طریق یه لینکی چیزی دانلودشو بذاری ماهم استفاده کنیم؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات