حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

با ویژگی های صرافی نیل آشنا شوید 

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

با رواج و گسترش بازار ارزهای دیجیتال، رمز ارزها بیش از پیش مورد توجه معامله گران حرفه‌ای و همچنین افراد عادی قرار گرفته‌اند و امروزه به عنوان یکی از موارد مناسب به منظور سرمایه گذاری در نظر گرفته می‌شوند.

در این بین صرافی‌های زیادی نیز وجود دارند که به عنوان واسطه های رسمی بین خریداران و فروشندگان فعالیت می‌کنند که طبیعتا به دلیل حساسیت جایگاهی و کاربردی خود، باید دارای ویژگی ها و معیارهای استانداردی باشند تا تریدرها بتوانند بدون دغدغه و با اطمینان خاطر کامل معاملات خود را در آنها انجام دهند.

یکی از معروف ترین و معتبرترین صرافی‌های داخلی، صرافی نیل است که تقریبا تمام ویژگی‌های استاندارد یک صرافی معتبر را دارا می‌باشد و همچنین سابقه قابل اعتمادی در زمینه معاملات رمز ارزی نیز دارد. در این مقاله جز به این این ویژگی‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

امنیت بالا:

یکی از مهم‌ترین و اصلی ترین معیارهای مشخص برای صرافی‌های فعال در حوزه ارز دیجیتال امنیت است. در واقع تمام صرافی‌های رسمی باید دارای امنیت بالایی باشند. چرا که کاربران اطلاعات بانکی و هویتی خود را با صرافی به اشتراک می‌گذارند و به همین علت باید تمام پروتکل‌های امنیتی برای کاربران در نظر گرفته شود. صرافی نیل با استفاده از زیرساخت‌های هوشمند، قابلیت ذخیره سازی اطلاعات شخصی افراد در بستر بلاک چین را فراهم کرده است. به این سبب تمامی اطلاعات مالی و هویتی افراد در این بستر پردازش شده و در دیتابیس امنی ذخیره می‌شوند تا در صورت بروز اختلال و مشکلی، اطلاعات افراد کاملا محفوظ بماند. همچنین با مروری بر سابقه صرافی نیل در زمینه تامین امنیت سایبری، می‌توانید به این موضوع پی ببرید.

تنوع در ارزهای موجود:

یک صرافی جامع و کاربردی باید ارزهای شاخص و اصلی بازار را پوشش بدهد و بستر معامله هریک از آنها فراهم باشد. صرافی نیل که یکی از پرکاربردترین صرافی‌های ارز دیجیتال (neel.market/prices) ایران است، قابلیت معامله ارزهای شاخص جهان را فراهم کرده است و شما می‌توانید به خرید، فروش و مبادله آنها بپردازید. از جمله این ارزها باید به بیت کوین، الون، سیفمون، شیبا اینو، کیشو اینو اکیتا و فگ اشتره کنیم.

پس این صرافی از لحاظ تنوع رمز ارزها نیز در رتبه بالایی قرار دارد.

سرعت بالا:

سرعت نیز از دیگر معیارهای مهم و قابل توجهی است که گاها صرافی‌ها را با آن رتبه بندی می‌کنند و در حوزه معامله رمز ارزها، سرعت نقش اساسی را ایفا می‌کند و در صورتی سرعت در انجام معاملات پایین باشد، گاها ممکن است معامله گرها ضرر‌های زیادی را متحمل شوند و این برای هیچ فردی خوشایند نیست. همچنین سرعت پایین در جابجایی به بخش های مختلف نیز بسیار آزار دهنده است و این مورد یکی از دلایل تاثیرگذار در انتخاب افراد برای استفاده یا عدم استفاده از یک صرافی است.

 

پس می‌توانیم آن را به عنوان یکی از معیارهای اصلی به حساب بیاوریم. صرافی نیل با بکارگیری تیمی مجرب در حوزه برنامه نویسی تمام تلاش خود را کرده است تا بستری بالاترین سرعت ممکن را مطابق با استانداردهای جهانی برای کاربران خود فراهم سازد و در حال حاضر این صرافی قابلیت پردازش ۲۰۰۰ تراکنش را دارد که نسبت به تعداد کاربران ایرانی فعال در حوزه ارز دیجیتال، میزان بسیار مناسب و استانداردی است.

 

اکسچنج غیر متمرکز:

ویژگی منحصر به فرد صرافی نیل اکسچنج غیر متمرکز است که به این واسطه افراد قادر هستند تا به تبادل رمز ارزهای مختلف بپردازند. ویژگی اصلی این نوع اکسچنج عدم نیاز به وجود شخص ثالثی برای نگهداری و نظارت بر روی دارایی‌ها است. در واقع این صرافی بر روی هیچ یک از دارایی‌های تبادلی شما نظارت و تسلطی ندارد و تنها شما قادر خواهید بود تا آنها را کنترل کرده و به مبادله بپردازید. سیستم اکسچنج غیر متمرکز پیچیدگی‌های زیادی دارد و تعداد کمی از پلتفرم‌های داخلی و خارجی آن را راه اندازی ارز دیجیتال

مزیت اصلی این سیستم غیر قابل هک بودن ان است؛ این سیستم به دلیل اینکه بر روی بستر بلاکچین راه اندازی و پردازش می‌شود، به هیچ عنوان قابل هک نیست و این بستر برای کاربران فراهم شده است تا بتوانند با اطمینان خاطر بیشتری بر روی دارایی های خود نظارت داشته باشند و این یک مزیتی بزرگ برای یک صرافی آنلاین به حساب می‌آید. همچنین از دیگر مزیت‌های اکسچنج غیر متمرکز باید به سرعت بالا و کارمزد مناسب به ازای هر تراکنش نیز اشاره کنیم.

 

رابط کاربری مناسب:

یک صرافی باید به گونه‌ای طراحی شود که کاربرد در حین استفاده از ان دچار سردرگمی و ابهام نشود. مخصوصا این روزها که اکثر افراد با استفاده از گوشی‌های هوشمند خود انواع فعالیت‌های اینترنتی را انجام می‌دهند. به همین منظور صرافی نیل وب سایت و اپلیکیشن خود را به گونه‌ای طراحی کرده است تا مطابق با نیازهای کاربر باشد و افراد در حین استفاده از آن بتوانند بدون مواجه شدن با سردرگمی و سوال خاصی از بخش‌ها و امکانات مختلف استفاده کنند. این صرافی راحتی کاربر در هنگام استفاده را جزو اولویت‌های اصلی خود قرار داده است و شما عزیزان می‌توانید به راحتی می‌توانید به انواع نمودارها، قیمت‌ها و بخش های معامله‌ای و مبادله‌ای دسترسی داشته باشید و به امور مورد نظر خود بپردازید.

 

اعتبار و شهرت:

معیار دیگر برای انتخاب یک صرافی مناسب، اعتبار و شهر آن است و به نسبت که صرافی خوش نام تر باشد، طبیعتا اعتماد کاربر بیشتر خواهد بود و می‌توانید با خیالی راحت معاملات خود را انجام دهید. صرافی نیل با یکی از با سابقه ترین صرافی‌های ارز دیجیتال ایران است و نامی آشنا در این زمینه به حساب میاید. همچنین می‌توانید اپلیکیشن این صرافی را از پلتفرم‌های معتبر ایران از جمله بازار و مایکت و همچنین پلتفرم های بین المللی مثل گوگل پلی دانلود کنید که این موضوع نیز مهر تاییدی بر اعتبار این صرافي است. همچنین صرافی نیل تا به امروز مورد حملات سایبری قرار نگرفته است و اختلال جدی در آن به وجود نیامده که این مورد نیاز بسیار حائز اهمیت است.

 

صرافی نیل، معتبر و قدرتمند:

امروزه بستر معامله ارز های دیجیتال فراهم شده است و ما در صرافی نیل با در نظر گرفتن چشم اندازی وسیع و اهدافی بلند مدت، در جهت گسترش و توسعه مجموعه خود قدم بر می‌داریم و تلاش کرده‌ایم تا با ارائه زیرساخت‌های مورد نیاز تحت بلاکچین شبکه‌ای با سرعت و امنیت بالا را برای کاربران خود فراهم کنیم.

در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر خصوص نحوه ثبت نام و احراز هویت، نحوه معامله رمز ارزها، تحلیل نمودارهای موجود و اکسچنج ارزهای دیجیتال تحت پلتفرم نیل، پیشنهاد می‌کنیم مقالات دیگر را مطالعه کنید و در صورت وجود هرگونه سوال و ابهامی می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی ذکر شده با ما در تماس باشید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات