حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

جامع ترین سایت قرعه کشی اینستاگرام

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

امروزه شبکه اجتماعی اینستاگرام به یکی از پراستفاده‌ترین شبکه‌های اجتماعی در سر تا سر جهان تبدیل شده است و افراد در همه جا، به دنبال کردن پیج‌های اینستاگرامی مورد علاقه خود و همچنین فعالیت در این نرم افزار می‌پردازند.

ایران نیز از این قاعده مستثنی نیست و افراد بسیاری در این شبکه اجتماعی پر طرفدار، در حال کسب شهرت، محبوبیت و همچنین درآمد هستند. ارزش یک پیج اینستاگرامی به تعداد فالوورها، لایک‌ها و کامنت‌های آن است. در حقیقت این فالوورها و تعامل آنها با صاحب پیج است که به آن ارزش می‌بخشد.

اینستاگرام دارای الگوریتم‌های هوشمندی است که طبق نرخ تعامل هر پیج، به آن رتبه می‌دهند و به توسعه هر چه بیشتر آن کمک می‌کنند؛ به همین خاطر است که اگر قصد توسعه کسب و کار خود را در اینستاگرام دارید و یا مقصود شما از فعالیت در آن، کسب معروفیت و درآمد از طریق آن به عنوان واینر، بلاگر، اینفلوئنسر و … است باید دارای فالوورهایی فعال باشید. یکی از راه‌های افزایش فعالیت فالوورهای خود و حتی افزایش تعداد آنها، برگذاری مسابقه است. امری که در حال حاضر به شدت در اینستاگرام چشمگیر شده و در حال وقوع است. برای برگذاری یک مسابقه عادلانه، شما به یک سایت قرعه کشی اینستاگرام نیاز خواهید داشت.

اهمیت سایت قرعه کشی اینستاگرام در چیست؟

احتمالا تا به حال در مسابقه‌ای در اینستاگرام شرکت کرده‌اید و یا توسط دوستانتان به یکی از آنها دعوت شده‌اید. در اینگونه مسابقه‌ها از شما خواسته می‌شود در ازای مبلغی پول و یا یک هدیه که با عنوان give away نیز شناخته می‌شود اموری نظیر لایک کردن، کامنت گذاشتن، تگ یا منشن کردن دوستانتان و… را انجام دهید. حال اگر ببینید که ادمین پیج به صورتی نامعلوم و یا غیرمنصفانه قرعه کشی را انجام داده باشد دیگر به او اعتماد نخواهید کرد.

به عنوان کسی که قصد برگذاری مسابقه اینستاگرامی دارد باید بدانید که قرعه کشی را به صورت منصفانه انجام دهید تا دنبال کنندگان شما به شما اعتماد کامل داشته باشند و در مسابقه اینستاگرامی بعدی شما نیز شرکت نمایند. یکی از مطمئن‌ترین راه‌ها برای برگذاری یک قرعه کشی اینستاگرام عادلانه، استفاده از یک سایت قرعه کشی اینستاگرام است.

البته درصد غالب این سایت‌ها برای مسابقه‌های ساده طراحی شده‌اند و توانایی انجام قرعه کشی دقیق برای مسابقه‌های چند جانبه‌ را ندارند. به عنوان مثال اگر شما تصمیم بگیرید که از بین کامنت‌های سه پست آخر خود قرعه کشی به عمل بیاورید بیشتر سایت‌های فعال تحت عنوان سایت قرعه کشی اینستاگرام قادر به اینکار نخواهند بود و از کامنت‌های تنها یک پست می‌توانند قرعه کشی به عمل بیاورند.

این در حالی است که اگر شما تعداد پست‌های مد نظر را به منظور قرعه کشی اینستاگرامی بالا ببرید قاعدتا نرخ تعامل شما با فالوورهایتان در نظر اینستاگرام بالاتر خواهد رفت و الگوریتم‌های آن با نشان دادن پیج شما به افراد بیشتری، حمایت بیشتری از پیج شما خواهند کرد. پس بهترین سایت قرعه کشی اینستاگرام سایتی است که جامع و همه جانبه باشد و بتواند شروط مسابقه شما را در قرعه کشی نیز به صورتی عادلانه و سیستمی پیاده کند.

سایت قرعه کشی اینستاگرام اوجاسافت ویژگی‌های گفته شده را داراست و می‌تواند به عنوان جامع‌ترین سایت قرعه کشی اینستاگرام، بهترین انتخاب شما جهت برگذاری مسابقات متنوع در پیج اینستاگرامی‌تان باشد. ویژگی‌های این سایت در ادامه آورده شده‌اند.

  • • جامع بودن

ربات قرعه کشی اینستاگرامِ طراحی شده توسط برنامه نویسان خلاقِ سایت اوجاسافت، یک ربات همه جانبه و کارآمد است که می‌تواند شروط ضمنی و جنبه‌های مختلف یک قرعه کشی را به خوبی لحاظ کند. شما می‌توانید بر اساس داشتن بیشترین تعداد تگ در کامنت، نوع کامنت (ریپلای بودن، منشن بودن، حاوی متن بودن و…)، تعداد پست‌های مد نظر و … این ربات قرعه کشی اینستاگرام را تنظیم کنید تا دقیقا طبق خواسته شما و شروط مسابقه، قرعه کشی را انجام دهد. به عنوان مثال شما می‌توانید یک مسابقه به راه بیاندازید و در آن بخواهید در ازای یک تابلو نقاشی زیبا، افراد علاقمند ۱۰ پست آخر شما را لایک کرده، زیر هر کدام ۳ نفر از دوستانشان را تگ نمایند و حتما پیج شما را فالو داشته باشند. در این صورت با گرفتن تعداد بالایی لایک نرخ تعامل خود را بالا برده، با شرط فالو داشتن افرادی را از بخش اکسپلور (explore) به فالو کردن خود متمایل می‌کنید و همچنین افراد تگ شده نیز پیج شما را مشاهده خواهند کرد و در صورت تمایل شما را دنبال خواهند کرد. همچنین با برگذاری یک قرعه کشی منصفانه و به اشتراک گذاشتن مراحل و نتایج آن، رضایت فالوورها را نیز کسب خواهید کرد.

  • • سرعت بالا

یک سایت قرعه کشی اینستاگرام باید بتواند اطلاعات زیادی را پردازش کرده، به مخاطبان ارائه داده و از میان آنها نیز به صورت رندوم یکی و گاها چند مورد را به عنوان برنده اعلام نماید. ربات چنین سایتی باید قادر باشد تا با سرعتی بالا لایک کنندگان و کامنت گذاران یک یا چندین پست را مشخص کرده و در قالب فایل اکسل ارائه دهد. برای سایتی نظیر سایت اوجا سافت که علاوه بر موارد گفته شده، شمارش تعداد کامنت‌ها و یا تگ‌های هر اکانت را نیز انجام می‌دهد انتظار می‌رود این فرآیند بسیار طولانی و زمانبر باشد در صورتی که چنین نیست. گرچه مدت زمان اجرای قرعه کشی با توجه به تعداد لایک‌ها و کامنت‌ها متفاوت است اما در هر صورت سایت اوجاسافت با سرعتی غیرقابل مقایسه نسبت به سایر سایت‌های فعال در این زمینه، قرعه کشی را انجام داده و نتیجه را از طریق پیامکی حاوی لینک نتیجه به برگذار کننده اعلام می‌نماید.

  • • نرم افزار قرعه کشی اینستاگرام

تیم فوق العاده سایت اوجاسافت اقدام به طراحی اپلیکیشنی فوق العاده کرده‌اند که دقیقا مطابق با سایت اوجاسافت، امور مربوط به قرعه کشی‌های اینستاگرامی را به خوبی و دقت بالا انجام می‌دهد. معمولا نرم افزارها نسبت به سایت‌ها سرعت بالاتر و رابط کاربری ساده‌تری دارند و این مزایا را نرم افزار قرعه کشی اینستاگرامِ اوجاسافت نیز داراست. علاقمندان می‌توانند جهت دریافت نرم افزار به سایت اوجاسافت مراجعه کنند.

سایت اوجاسافت، جامع‌ترین سایت قرعه کشی اینستاگرام

با ویژگی‌های خارق العاده و کم‌یاب این سایت آشنا شدید، همچنین خوب است بدانید تعرفه‌های این سایت بسیار مناسب و کم هزینه هستند و حتی برای قرعه کشی‌هایی کم‌تر از ۱۰۰ لایک یا کامنت، این سایت و نرم افزار آن، به صورت رایگان به ارائه خدمات می‌پردازد. برای دانلود نرم افزار قرعه کشی اینستاگرام این سایت، اطلاع از تعرفه‌های بی‌نظیر قرعه کشی‌ها و انجام آنها و همچنین استفاده از خدمات طراحی سایت، می‌توانید به سایت اوجاسافت به نشانی اینترنتی https://ojasoft.ir مراجعه نمایید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات