حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل لیست برندگان بهترین برنامه و بازی اپ استور در سال ۲۰۲۱ را اعلام کرد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، برترین‌های ترنجی

اپل روز گذشته با اعلام 2021 App Store Award winners خود، 15 مورد از بهترین برنامه و بازی‌های انتخاب‌شده توسط تیم تحریریه جهانی اپ استور را معرفی کرد. این برنامه‌های برتر، عمدتا به‌دلیل کیفیت، فناوری نوآورانه، طراحی خلاقانه و تأثیر فرهنگی مثبت انتخاب شده‌اند.

بهترین بازی و برنامه سال ۲۰۲۱ اپ استور اپل

تیم کوک، مدیرعامل اپل، پیرامون انتخاب بهترین‌های اپ استور ضمن تمجید از برندگان، اظهار داشت:

“توسعه‌دهندگانی که در سال 2021 جوایز اپ استور را بردند، انگیزه و دیدگاه خود را برای ارائه بهترین برنامه‌ها و بازی‌های سال به‌کار گرفته و خلاقیت و اشتیاق میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان را برانگیخته‌اند. این توسعه‌دهندگان برجسته از کدنویسان مستقل خودآموخته گرفته تا رهبران الهام‌بخش درحال ایجاد کسب‌وکارهای جهانی، با فناوری اپل نوآوری کرده و بسیاری از آن‌ها به تقویت حس عمیق با هم بودن ما در سال جاری کمک کردند.”

در ادامه لیست بهترین برنامه و بازی‌های اپ استور برای سال ۲۰۲۱ را با هم مرور می‌کنیم:

برنامه‌ها

برنامه سال آیفون: Toca Life World از Toca Boca
برنامه سال آیپد: LumaFusion از LumaTouch
برنامه سال مک: Craft از Luki Labs Limited
برنامه سال اپل تی‌وی: DAZN از گروه DAZN
برنامه سال اپل واچ: Carrot Weather از Grailr

بازی‌ها

بازی سال آیفون: League of Legends: Wild Rift از Riot Games
بازی سال آیپد: MARVEL Future Revolution از Netmarble Corporation
بازی سال مک: Myst از Cyan
بازی سال اپل تی‌وی: Space Marshals 3 از Pixelbite
بازی سال اپل واچ: Fantasian از Mistwalker

ترندهای برتر

تیم اپ استور اپل ترندی را در سال ۲۰۲۱ برجسته کرده که به “اتصال” معروف است. اپل در این‌باره بیان می‌کند: “برندگان ترندهای برتر امسال مردم را به روش‌های معنی‌داری دور هم جمع کردند، درحالی‌که نیازهای اجتماعی، شخصی و حرفه‌ای کاربران در سراسر جهان را نیز برآورده می‌کنند.

!Among Us
Bumble
Canva
EatOkra
Peanut

بهترین بازی و برنامه سال ۲۰۲۱ اپ استور اپل

بهترین بازی و برنامه سال ۲۰۲۱ اپ استور اپل

Toca Life World از Toca Boca، به‌عنوان اپلیکیشن سال آیفون اپل انتخاب شد. این اپلیکیشن که برای کودکان طراحی شده است، به بازیکنان اجازه می‌دهد تا دنیای خود را ساخته و داستان‌های خود را زنده کنند.

اپلیکیشن سال اپل برای آیپد، LumaFusion، یک اپلیکیشن محبوب ویرایش ویدیوی موبایل است. این برنامه به‌عنوان یکی از بهترین راه‌ها برای ویرایش ویدیو در آیفون یا آیپد با طیف وسیعی از ابزارها و جلوه‌های ویرایش شناخته می‌شود.

بازی چندنفره آنلاین League of Legends: Wild Rift به‌دلیل ماهیت آنلاین‌بودن خود، عنوان بازی سال آیفون را کسب کرده و MARVEL Future Revolution نیز انتخاب اپل برای بازی سال آیپد می‌باشد.

هر برنامه یا بازی سال برنده، یک جایزه فیزیکی اپ استور دریافت خواهد کرد که از طراحی لوگوی App Store الگوبرداری شده است. این تندیس‌ها از 100 درصد آلومینیوم بازیافتی ساخته شده‌اند و نام برنده در کنار آن حک شده است.

نظر شما درباه بهترین عناوین بازی و برنامه اپ استور اپل برای سال ۲۰۲۱ چیست؟ شما کدام یک از این موارد را تجربه کرده و آیا از کیفیت و محتوای آن راضی بوده‌اید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی