حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی تاشو آینده هواوی دارای نسل بعدی لولا با پیچیدگی کمتر و مقاوت بیشتر است

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، هواوی

هواوی یکی از اولین شرکت‌هایی بود که گوشی هوشمند تاشو خود را معرفی کرده و دو مدل از آن را با نام‌های Mate X و Mate Xs روانه بازار کرد. امسال و در ماه فوریه نیز، این شرکت نسل دوم دستگاه‌های تاشو خود را با نام Mate X2 و با تغییرات عمده طراحی نسبت به نسخه اول شامل طراحی تاشو به سمت داخل، مشابه سری گلکسی زد فولد سامسونگ، روانه بازار کرد. با این حال، طبق اطلاعات جدید، گوشی تاشو آینده هواوی که طراحی مشابه سری گلکسی زد فلیپ دارد، از نسل بعدی لولاهای مستحکم، همزمان با پیچیدگی کمتر در طراحی خود، بهره می‌برد.

گوشی تاشو آینده هواوی

کمپانی چینی هواوی درحال کار بر روی گوشی هوشمند تاشو جدید خود است که ظاهراً دارای طراحی تاشو صدفی به‌سمت داخل، مشابه با سری گلکسی Z Flip سامسونگ، بوده؛ اما این بار، این شرکت قصد دارد در طراحی لولای خود برای گوشی آینده خود، تغییرات عمده‌ای را اعمال کند.

طبق گزارش منتشرشده جدید در Weibo، هواوی از نسل بعدی تکنولوژي لولای Zhaoli استفاده خواهد کرد که مدتی است که مراحل توسعه خود را سپری می‌کند. این شرکت اخیرا بیان کرده که یک تولیدکننده گوشی هوشمند از این لولای جدید استفاده خواهد کرد و به‌نظر می‌رسد هواوی، تنها برندی می‌باشد که استفاده از این لولا در گوشی تاشو آن، منطقی به‌نظر می‌رسد.

گوشی تاشو آینده هواوی

گوشی تاشو آینده هواوی

در ادامه، گفته می‌شود که لولای جدید در مقایسه با لولاهایی که پیش‌تر توسط هواوی استفاده شده است، پیچیدگی کمتری دارد. با این حال، نسبت به همان موارد، قابل‌اعتمادتر بوده و امتیاز مثبت آن اینست که به‌دلیل قطعات کمتر استفاده‌شده در تولید آن، هزینه کمتری نیز دارد.

برخی گزارشات حاکی از آنست که گوشی تاشو جدید هواوی می‌تواند Mate V نام گیرد، که البته این گزارش هنوز به‌صورت رسمی تأیید نشده است. همچنین انتظار می‌رود این دستگاه به‌زودی و تا اوایل سال آینده با چیپست Kirin 9000 به بازار عرضه شود. درست مانند گوشی‌های اخیر هواوی، احتمالاً به‌دلیل تحریم‌های ایالات‌متحده علیه این شرکت، این گوشی تنها شامل یک مدل 4G خواهد بود.

نظر شما راجع‌به گوشی تاشو هواوی با لولای مستحکم‌تر به‌همراه پیچیدگی کمتر چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی