حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات موتورولا Edge S30 فاش شد: اسنپدراگون +888 و نمایشگر ۱۴۴ هرتز LCD

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | شایعات، موتورولا

انتظار می‌رود که موتورولا به‌زودی گوشی هوشمند جدیدی را با نام Motorola Edge S30 در چین عرضه کند. اخیراً مدیر محصول لنوو تأیید کرده است که موتورولا دو گوشی هوشمند پرچمدار جدید در راه داشته که یکی از آن‌ها از نمایشگر LCD بهره می‌برد. اکنون، Digital Chat Station، در حساب Weibo خود برخی از مشخصات موتورولا Edge S30 آینده را فاش کرده است.

مشخصات موتورولا Edge S30

بر اساس اطلاعات منتشرشده، موتورولا Edge S30 به تراشه اسنپدراگون 888 پلاس مجهز خواهد شد. این چیپست که درحال‌حاضر و تا پیش از معرفی نسل جدید، به‌عنوان پرچمدار تراشه‌های کوالکام شناخته می‌شود، یک پردازنده هشت هسته‌ای با هسته اصلی ARM Cortex-X1 با فرکانس 3 گیگاهرتز، سه هسته Cortex A78 با فرکانس 2.42 گیگاهرتز و چهار هسته Cortex-A55 کم‌مصرف با فرکانس 1.8 گیگاهرتز می‌باشد. همچنین پردازنده گرافیکی این تراشه، Adreno 660 نام دارد.

مشخصات موتورولا Edge S30

مشخصات موتورولا Edge S30

ازنظر ظاهری، گوشی آینده موتورولا از نمایشگر 6.78 اینچی از نوع LCD با رفرش‌ریت 144 هرتز بهره می‌برد. در قسمت داخلی، این گوشی دارای یک باتری 4700 میلی‌آمپرساعتی بوده که گفته می‌شود از شارژ سریع 33 واتی نیز پشتیبانی می‌کند. درباب مشخصات دوربین، موتورولا Edge S30 از یک لنز اصلی 108 مگاپیکسلی مشابه سری Edge 20 استفاده خواهد کرد. درنهایت، وزن این گوشی 202 گرم و قطر آن نیز 8.8 میلی‌متر خواهد بود. همچنین به‌احتمال فراوان، Moto Edge S30 یکی از معدود گوشی‌های هوشمند پرچمدار در سال 2021 خواهد بود که دارای پنل LCD است.

Edge S30 احتمالاً نسخه مخصوص چین Moto G200 می‌باشد که به‌غیر از باتری و شارژ سریع، تفاوت دیگری با آن ندارد. این گوشی چندی پیش در سطح جهانی معرفی شد و انتظار می‌رود در هفته‌های آینده در هند عرضه شود. Moto G200 دارای دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی، لنز 8 مگاپیکسلی فوق عریض و سنسور عمق 2 مگاپیکسلی است. این گوشی همچنین دارای یک دوربین 16 مگاپیکسلی برای عکاسی سلفی و تماس‌های ویدیویی نیز می‌باشد. علاوه‌بر این، یک اسکنر اثرانگشت در لبه کناری، یک دکمه اختصاصی احضار دستیار گوگل، گواهینامه IP52 برای مقاومت جزئی در برابر آب و گردوغبار، بلوتوث 5.2، وای فای 6 و پشتیبانی از شبکه 5G است. با این حال، این گوشی دارای اسلات کارت microSD یا جک 3.5 میلی‌متری هدفون نمی‌باشد.

دیدگاه شما پیرامون مشخصات موتورولا Edge S30 چیست؟ انتخابتان مابین یک گوشی هوشمند دارای نمایشگر LCD با رفرش‌ریت ۱۲۰ یا ۱۴۴ هرتز و یک گوشی با نمایشگر OLED و رفرش‌ریت ۹۰ هرتز، کدام مورد است؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali karimi

سلام، مشخصات خوبی داره وظاهرشو چیدمان دوربین هاشم قشنگه، چیپستشم که فعلا پرچمداره چیپست ها هستش، گواهی ip53 هم که داره، درسته که به خوبی ip68 نستش ولی نبودنش بدتره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی