حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بروکر روبو فارکس

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

پیدا کردن یک کارگزار مناسب که بتواند نیازهای افراد را در زمان معامله در بازارهای مالی برآورده کند، کار بسیار وقت‌گیری می‌باشد. روبو فارکس به عنوان یکی از بهترین بروکر‌های بین‌المللی فعالیت خود را از سال 2009 آغاز کرد و در حال حاضر یک میلیون نفر کاربر را جذب خود کرده است.

دفتر مرکزی بروکر روبوفارکس در کشور قبرس قرار دارد. استفاده از امکانات بروکر روبو فارکس محدود به مناطق خاصی نیست و از 160 کشور جهان در این بروکر فعال هستند. از ویژگی‌های دیگر این کارگزار می‌توان به پشتیبانی از 12 زبان زنده دنیا به وسیله چت زنده، ارائه خدمات پشتیبانی به صورت 24 ساعته از طریق تلفن و ایمیل و ارائه خبرهای اقتصادی تاثیرگذار روی بازارهای مالی اشاره کرد. معامله‌گران می‌توانند تحلیل‌های مختلف درباره سرمایه‌گذاری‌های مختلف را در این بروکر مشاهده کنند. در این مقاله قصد داریم درباره فواید و مزایای استفاده از روبو فارکس صحبت کنیم و در انتهای مقاله به معرفی بهترین سایت آموزش ثبت نام در روبوفارکس بپردازیم.

بروکر چیست؟

یکی ازبازارهای بین‌المللی معاملات مالی از جمله خرید و فروش جفت ارز بازار فارکس می‌باشد. این بازار به دلایل متعددی مانند وجود اهرم‌های معاملاتی، امکان انجام معاملات به صورت 24 ساعته، متنوع بودن معاملات، عدم وجود دامنه معاملاتی، اعتبار بخشی به تریدرها، امکان استفاده از استراتژی‌های گوناگون در معاملات، امکان به کارگیری از تحلیل تکنیکال برای هر نوع دارایی و غیره از جذابیت بسیار بالایی برخوردار است. هر چه اطلاعات شما برای ورود به این بازار بیشتر باشد، موقعیت‌ها و سودهای بهتر و بیشتری را کسب خواهید کرد. برای فعالیت در بازار فارکس باید یک بروکر یا شرکت کارگزاری انتخاب کنید. در واقع بروکر قیمت‌های موجود در بازار را به کاربران اعلام می‌کند. بروکرهای برتر خدمات بهتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. برخی از این امکانات عبارتند از: بونوس افتتاح حساب در بروکر و وجود اهرم. یکی از بروکرهای پرطرفدار در بین ایرانیان روبو فارکس است. کاربران بعد از ثبت نام و افتتاح حساب در این بروکر بونوس سی دلاری جایزه می‌گیرند.

روبوفارکس چیست؟‌

روبو فارکس به عنوان یک بروکر و کارگزار جهانی یکی از پرسرعت‌ترین پلتفرم‌های فعال در زمینه خرید و فروش آنلاین فارکس، سهام، شاخص، کالا، ارزهای دیجیتال و غیره است و به دلیل ارائه خدمات با کیفیت جوایز بسیار زیادی کسب کرده است. بیش از بیست روش پرداخت مانند پرفکت مانی، وب مانی، بیت کوین، مسترکارت، نتلر، فساپی، ویزا و غیره توسط روبوفارکس برای راحتی کاربران ارائه شده است. با استفاده از این روش‌های پرداخت، دیگر نیازی به پرداخت کمسیون در هنگام واریز یا دریافت وجه وجود ندارد. بونوس خوش آمد گویی یا افتتاح حساب یکی دیگر از مزیت‌های بروکر روبو فارکس است و به هر کاربر جدید بعد از ثبت نام 30 دلار جایزه تعلق می‌گیرد.

به سرمایه گذاران و معامله‌‌گران حرفه‌ای و فعال در این بروکر دو پلتفرم با نام‌های بهینه سازی سود و کپی معاملات و سرمایه‌گذاری سیستم مدیریت ریسک یکپارچه اختصاص یافته است. پشتیبانی 24 ساعته با 12 زبان زنده دنیا کار کاربران را از از هر کشوری که باشند راحت کرده است. گسترش و پیشرفت دانش و مهارت کاربران این بروکر در زمینه تجارت آنلاین با ارائه وبینارها، پیش بینی‌ها، تجزیه و تحلیل، تقویم اقتصادی و اخبار تجاری و آموزش‌های دیگر را می‌توان به عنوان مهمترین هدف بروکر روبو فارکس معرفی کرد. با توجه به این که سایت اصلی این بروکر در ایران دفتری ندارد اما ایرانی‌ها می‌توانند از خدمات آن استفاده کنند و با استفاده از آموزش‌های لازم باعث ارتقای تریدرهای خود شوند و معاملات پرسود و با کیفیتی داشته باشند.

آشنایی با مزایای روبو فارکس

  • • امنیت بسیار بالا
  • • رگوله شدن توسط دو سازمان بسیار معتبر
  • • تنوع حساب‌ها و پلتفرم‌های معاملاتی
  • • پشتیباتی 24 ساعته
  • • ارائه تحلیل روزانه بازار
  • • آموزش به کاربران

تنوع پلتفرم‌ها و حساب‌های معاملاتی در روبو فارکس

برای برطرف کردن نیازهای تریدرها در بروکر روبو فارکس پنج نوع حساب معاملاتی وجود دارد. هر تریدر استراتژی مخصوص به خود را دارد و سطح دارایی‌اش با تریدرهای دیگر متفاوت است. تنوع حساب‌های معاملاتی ارائه شده توسط روبو فارکس باعث شده که نیاز تمام تریدرهای این کارگزاری برطرف شود. بروکرهای دیگر فقط سه حساب معاملاتی را به تریدرهای خود ارائه می‌دهند. تعداد پلتفرم‌های معاملاتی رایگان روبوفارکس که در اختیار تریدرها قرار گرفته است، چهار پلتفرم است که رایج‌ترین آن‌ها متاتریدر است‌. پلتفرم‌های آر تریدر و سی تریدر نیز طرفداران خاص خود را دارند. این در حالیست که بروکرهای دیگر فقط از یک نوع پلتفرم به نام متاتریدر پشتیبانی می‌کنند و کاربران آن‌ها گزینه‌های دیگری برای انتخاب ندارند.

امنیت بالای کارگزاری روبو فارکس

اولین نکته‌ای که در انتخاب کارگزاری بر انجام معاملات مالی آنلاین در نظر گرفته می‌شود، مسئله اعتبار و امنیت آن است. افراد همان گونه که برای خرید دلار به دنبال یک صرافی معتبر و دارای پروانه کسب و مجوز فعالیت می‌گردند، برای انجام معاملات مالی نیز به دنبال بروکری هستند که امنیت و اعتبار بالایی داشته باشد. امنیت و اعتبار یک بروکر یا کارگزاری را می‌توان به وسیله چک رگولاتوری تشخیص داد. رگولاتوری مجوزی است که نهادهای مالی بین‌المللی آن را صادر می‌کنند و با صدور این مجوز تمام عملکردهای بروکر مورد نظارت و بررسی قرار می‌گیرد. قبل از انتخاب کارگزاری دقت کنید که دارای یکی از رگولاتوری‌های FSA و CySec یا آفشور باشد. رگولاتوری آفشور برای بازارهایی مانند بازار ایران که جزء لیست تحریم بین‌المللی قرار گرفته‌اند، مناسب است. با توجه به نکات ذکر شده روبو فارکس تمام ویژگی‌های یک بروکر امن و مورد اطمینان را دارد.

آموزش ثبت نام در کارگزاری روبو فارکس

افرادی که تمایل دارند به معاملات مالی بازار جهانی وارد شوند، ابتدا باید اطلاعات کافی و جامعی درباره این بروکر کسب کنند و نکات مربوط به ثبت نام در آن را بیاموزند. برای یادگیری نحوه ثبت نام در کارگزاری روبو فارکس می‌توانید یه سایت روبوفارکس فارسی مراجعه کنید. ثبت نام در این بروکر دارای چند مرحله متفاوت است و در این سایت تمام مراحل ثبت نام و احراز هویت با استفاده از تصاویر با جزئیات کامل به علاقه‌مندان آموزش داده شده است‌. لازم به ذکر است که دامنه فعالیت این کارگزاری به دلیل تحریم‌های بین‌المللی در ایران فیلتر می‌باشد. بنابراین برای ثبت نام در این بروکر حتما باید از وی پی ان یا فیلتر شکن یا یک آی‌پی غیر ایرانی استفاده نمایید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات