حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گزارش مالی فصل سوم ۲۰۲۱ شیائومی منتشر شد: آمار نیم میلیاردی کاربران MIUI درکنار عملکرد خوب

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | تجاری، شیائومی

غول فناوری چینی شیائومی در نوامبر 2020 اعلام کرده بود که برند تلویزیون‌های هوشمند آنها از سه‌ماهه سوم 2020، برای هفت فصل متوالی در بازار تلویزیون چین پیشتاز است. یک سال پس از آن، این شرکت همچنان به سلطه خود در این بخش ادامه می‌دهد و آن را به 11 فصل متوالی در سه‌ماهه سوم 2021 افزایش داده است. همچنین بخش موبایل این شرکت نیز در سطح مطلوب و پایداری بوده و رشد و کاهش فروش چشم‌گیری را تجربه نکرده است. تمامی این آمار و ارقام، در گزارش مالی فصل سوم ۲۰۲۱ شیائومی که اخیرا منتشرشده،‌ از سوی این کمپانی اعلام شده است.

گزارش مالی فصل سوم ۲۰۲۱ شیائومی

گزارش مالی اخیر شیائومی نشان می‌دهد که این شرکت علی‌رغم کمبود تراشه و سایر چالش‌هایی که می‌توانست عملکرد فروش آنها را مختل کند، عملکرد خوبی از خود به‌جای گذاشته است. این گزارش همچنین نشان می‌دهد که شیائومی درمجموع 78.1 میلیارد یوان (۱۲.۲ میلیارد دلار) درآمد کسب کرده که این موضوع نشان‌دهنده رشد 8.2 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته می‌باشد. این غول چینی همچنین سود خالص تعدیل‌شده 5.176 میلیارد یوان (۸۰۴ میلیون دلار) را نیز ثبت کرده که نشان‌دهنده افزایش 25.4 درصدی نسبت به سال قبل است.

گزارش مالی فصل سوم ۲۰۲۱ شیائومی

گزارش مالی فصل سوم ۲۰۲۱ شیائومی

در سه فصل اول، شیائومی اعلام کرده بود که هزینه تحقیق و توسعه انباشته آنها حدود 9.3 میلیارد یوان برآورد می‌شود که 51.4 درصد افزایش داشته است. این کمپانی چینی همچنین اشاره کرد که بیش از 14000 کارمند در بخش تحقیق و توسعه خود دارد. گفته می‌شود که این میزان، 44 درصد از کل نیروی کار شیائومی را تشکیل می‌دهد.

جدای از حفظ سلطه شرکت در بخش تلویزیون‌های هوشمند، شیائومی برای 11 فصل متوالی رهبری بازار را برعهده داشته است. همچنین گفته می‌شود که شیائومی حدود 50 درصد از بازار تلویزیون‌های OLED چین را در اختیار دارد.

در ادامه، انتظار می‌رود که با معرفی جدیدترین نسل از پرچمداران شیائومی با نام Xiaomi 12 و استقبال مشتریان از آنها و همچنین حفظ تداوم صدرنشینی بخش تلویزیون، این شرکت شاهد عملکرد بهتری در فصل آینده خود باشد.

دیدگاه شما پیرامون گزارش مالی فصل سوم ۲۰۲۱ شیائومی و درآمد ناخالص ۱۲.۲ میلیارد دلاری این شرکت چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی