حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه وب Play Store گوگل تغییرات اساسی و مورد نیاز را دریافت کرد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | گوگل

به نظر می رسد گوگل پلی استور بالاخره برای ظاهری جدید آماده است و گوگل این بار توجه خود را بر روی نسخه وب پلی استور متمرکز کرده است. خبر خوب اینکه نسخه وب Play Store گوگل تغییرات اساسی و مورد نیاز را دریافت کرده و خیلی بهتر از قبل به نظر می رسد.

نسخه وب Play Store گوگل

وب سایت Android Police طراحی جدید را دیده و می گوید که ظاهر نسخه جدید پلی استور وب تا حد خوبی نسبت به طراحی قدیمی سایت تغییر می دهد. ظاهر جعبه ای و درهم و برهم با طراحی Material You جایگزین شده است. ما اینجا گوشه های گرد و حذف نوار ناوبری جانبی را می بینیم.

مشابه نسخه موبایلی Play Store در طراحی جدید وب آن می بینیم که تنظیمات، مدیریت برنامه و سایر جنبه‌های کلیدی اکنون با کلیک کردن روی تصویر کوچک کاربر، در دسترس هستند.

در طراحی جدید می بینیم که بالای صفحه، مجموعه‌ای از بخش ها وجود دارد که برنامه‌ها را بر اساس نوع دستگاهتان فیلتر می شود تا پیدا کردن برنامه دقیق دستگاه‌هایتان را برای شما آسان‌تر می‌کند. این ویژگی در میان جستجوکردن برای برنامه مورد نظر هم در دسترس است.

علاوه بر این، صفحات آن اکنون با ارائه یک تجربه تمام صفحه، فضای بیشتری از نمایشگر را مصرف می کنند. به طور خلاصه، این تجربه بسیار زیباتر و تمیزتر از قبل به نظر می رسد.

توجه داشته باشید که به نظر می‌رسد این تغییر در مناطق کره و تایوان در دسترس کاربران است و فعلا کاربران دیگر بازارها گزارشی درباره آن نداده اند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید گوگل پلی استور نسخه وب نیاز به یک تغییر طراحی اساسی داشت؟ من که اینطور فکر می کنم.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)