حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات و تاریخ رونمایی ردمی نوت 11T 5G لو رفت

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ردمی، شایعات

ماه گذشته، برند ردمی از سری نوت ۱۱ که متشکل از سه گوشی هوشمند است رونمایی کرد. این سری شامل تلفن های هوشمندِ: ردمی نوت ۱۱، ردمی نوت ۱۱ پرو و ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس است. این محصولات در حال حاضر فقط در بازار چین عرضه شده اند. اما شایعه شده است که در سه ماهه اول ۲۰۲۲ با تراشه های اسنپدراگون به بازار های بین‌المللی راه خواهند یافت. اما گزارش جدید حاکی از آن است که عرضه جهانی در ماه جاری میلادی آغاز خواهد شد. مشخصات و تاریخ معرفی ردمی نوت 11T 5G نیز فاش شده است.

ردمی نوت 11T 5G نهم آذر در هند معرفی خواهد شد

احتمالا پیش از شروع سال ۲۰۲۲، عرضه جهانی گوشی های هوشمند سری نوت ۱۱ آغاز شود. زیرا گفته می‌شود ردمی نوت 11T 5G در سی ام نوامبر (نهم آذر) در هند معرفی خواهد شد. علاوه بر تاریخ دقیق رونمایی، مشخصات ردمی نوت 11T نیز فاش شده است. گفته می‌شود این دستگاه از تراشه Dimensity 810، صفحه نمایش ۶.۶ اینچی FullHD+ 90Hz و باتری ۵,۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از فست شارژ ۳۳ وات عرضه می‌شود. این گوشی هوشمند در بخش نرم افزار، احتمالاً به اندروید ۱۱ مجهز است. ردمی نوت ۱۱ تی دارای سه نسخه با ۶ گیگابایت حافظه رم/۶۴ گیگابایت حافظه داخلی، ۶ گیگابایت رم/۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۸ گیگابایت رم/۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی ذخیره سازی خواهد بود.

Redmi Note 11

برای عکاسی، Redmi Note 11T 5G در مجموع دارای سه دوربین خواهد بود. یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی در جلوی گوشی. و یک ماژول دوربین دوگانه با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و اولترا واید ۸ مگاپیکسلی. این گوشی هوشمند در رنگ های سفید، مشکی و آبی عرضه خواهد شد. اما قیمت و تاریخ عرضه این گوشی هوشمند هنوز یک راز است.

مطابق با گزارش GSMArena، تلفن هوشمند Redmi Note 11T 5G جانشین Redmi Note 10T 5G خواهد شد که در ماه جولای در هند به نام Poco M3 Pro 5G ری‌برند شده و با طراحی متفاوتی از Note 10T عرضه شد. مشخصات فاش شده حاکی از آن است که Note 11T 5G نیز به Poco M4 Pro 5G تغییر نام خواهد یافت. که البته خود این دستگاه نیز به نوعی نسخه ری‌برند شده ردمی نوت ۱۱ است!

سری ردمی نوت ۱۱ به زودی برای سایر بازار های خارج از چین نیز عرضه می‌شود

همچنین شایعه شده است که Redmi Note 11 Pro و Redmi Note 11 Pro+ به زودی وارد هند می‌شوند. اما این دستگاه ها به ترتیب با نام‌های Xiaomi Mi 11i و Xiaomi Mi 11i HyperCharge در این کشور عرضه خواهند شد. اگرچه مشخص نیست که آیا این محصولات امسال در هند عرضه خواهند شد یا در سال آینده میلادی.

نظر شما چیست؟ آیا شما هم از این تغییر نام ها و ری‌برند های متعدد شیائومی سردرد گرفتید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی