حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آموزش راه اندازی فروشگاه اینترنتی رایگان با قالب فلت سام

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

داشتن فروشگاه اینترنتی امروزه برای تمامی کسب‌وکارها به یک امر ضروری و حیاتی تبدیل شده است. الگوهای خرید در این سال‌ها کاملا با مدل‌های سنتی فاصله گرفته و خریداران ترجیح ‌می‌دهند تنها با چند کلیک تمام آنچه نیاز دارند را اینترنتی بخرند.

اما چرا هنوز بسیاری از کسب‌وکارهای سنتی همچنان به حوزه فروش آنلاین وارد نمی‌شوند؟ یکی از مهم‌ترین دلایل آنها سختی راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی و البته نیاز به آموزش دیجیتال مارکتینگ است. در این مقاله آموزش راه اندازی فروشگاه اینترنتی رایگان  با قالب فلت سام را بررسی می‌کنیم تا ببینید که می‌توان به‌سادگی یک فروشگاه کاربردی و زیبا برای فروش آنلاین داشت.

راه اندازی فروشگاه اینترنتی رایگان با قالب فلت سام

راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی با وردپرس مزایای بسیار زیادی دارد؛ از جمله کاهش هزینه‌ها، یادگیری آسان، سادگی در کار با سایت و تنوع زیاد قالب‌های ارائه‌شده و امکانات بی‌نظیر برای فروشگاه‌ها. اما شاید شما هم برای انتخاب قالب مناسب سردرگم شده باشید. قالب وردپرس فلت سام یکی از بهترین و کاربردی‌ترین قالب‌هاست که بهین وب دیزاین برای سادگی کار شما در ویدیوهایی به‌طور جزئی و گام‌به‌گام طراحی فروشگاه اینترنتی رایگان با قالب فلت سام را در اختیار کاربران قرار داده است. در ادامه به‌طور مختصر این مراحل را با هم بررسی می‌کنیم.

 

آشنایی اولیه با ویژگی‌ها و امکانات قالب فلت سام

شما حتی اگر بهترین قالب وردپرسی را هم در اختیار داشته باشید اگر به تمامی امکانات و قسمت‌های آن مسلط نشوید برایتان فایده‌ای نخواهد داشت. مهم‌ترین بخش‌های قالب فلت سام را می‌توان صفحه‌ساز اختصاصی، تنظیمات پیشرفته قالب و ساخت انواع بلاک برای وارد کردن محتوا دانست. شما با تسلط بر این بخش‌ها می‌توانید مطابق با نیازهایی که دارید صفحات مختلف را برای خود شخصی‌سازی کنید و فیچرهایی را به طراحی اصلی اضافه یا کم کنید.

آموزش ساخت اسلایدر، طراحی منو، هدر  فوتر

طراحی ظاهری سایت و مخصوصا صفحه اول یکی از مهم‌ترین عواملی است که می‌تواند مشتریان و کاربران را در نگاه اول به فروشگاه شما جذب کند. به همین دلیل لازم است از اسلایدرهای چشم‌گیر استفاده کنید و همچنین منوی سایت را طوری طراحی کنید که دسترسی به سایر قسمت‌های فروشگاه برای کاربران ساده شود.

اضافه کردن پست‌های وبلاگی

وبلاگ یا مجله یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر فروشگاه اینترنتی است که می‌توانید با قرار دادن پست‌های مختلف و کاربردی اعتماد کاربرانتان را جلب کنید و برنامه‌های بازاریابی محتوایی خود را اجرا کنید. قراردادن پست‌های وبلاگی کار سختی نیست و با یکی دوبار امتحان کردن به آن مسلط خواهید شد.

 

راه‌اندازی فروشگاه با ووکامرس

ووکامرس یکی از مهم‌ترین و حیاتی‌ترین افزونه‌ها برای فروشگاه‌های اینترنتی است که خود از بخش‌های مختلفی تشکیل شده و شاید در نگاه اول کار کردن با آن برایتان مشکل به نظر برسد. اما با آموزش فروشگاه اینترنتی رایگان با سایت بهین وب دیزاین می‌توانید به تمام ویدیوهای آموزشی که برای این کار نیاز دارید دسترسی داشته باشید و از درآمد فروش اینترنتی لذت ببرید.

با تبلیغات هوشمندانه مشتریان بیشتری جذب کنید

تا اینجا شما توانسته‌اید فروشگاه اینترنتی خود را راه‌اندازی کنید. اما باید بدانید که پیدا کردن مشتریانی که از حضور شما آگاه شوند و به شما اعتماد کنند به همین راحتی اتفاق نمی‌افتد. فروش اینترنتی زبان خاص خود را دارد و شما باید بر اصول تبلیغات در فضای آنلاین دانش و مهارت کافی داشته باشید تا بتوانید از پس رقبا برآیید. بنابراین شما به آموزش دیجیتال مارکتینگ نیاز دارید. بهتر است ابتدا با دوره تبلیغات و تبلیغ نویسی بهین وب دیزاین https://behinwebdesign.com/tablighat/ شروع کنید تا بتوانید به یک فروشنده خلاق و حرفه‌ای تبدیل شوید که زبان مشتریان آنلاین را به خوبی متوجه می‌شود.

از شبکه‌های اجتماعی غافل نشوید

در ادامه فرایند آموزش دیجیتال مارکتینگ شما نیاز دارید تا فعالیت خود را در شبکه‌های اجتماعی به‌صورت حرفه‌ای پیش ببرید. اینستاگرام یکی از مهم‌ترین دروازه‌های ورود مشتریان به سایت شما است. اگر بتوانید پیج خود را در اینستاگرام به‌طور پیوسته ارتقا دهید و فالوورهای بیشتری جذب کنید، با هدایت کردن آنها به سمت فروشگاه خود می‌توانید تعداد مشتریانتان را افزایش دهید. بزرگ‌ترین دغدغه برای صاحبان پیج در اینستاگرام نداشتن فالوور کافی است. اما نگران نباشید. شما می‌توانید با ربات نینجاگرام که یکی از بهترین و کاربردی‌ترین ربات‌های افزایش فالوور اینستاگرام است این مشکل را حل کنید. برای کار با ربات نینجاگرام نیز می‌توانید از آموزش‌های کامل و کاربردی بهین وب دیزاین استفاده کنید.

همه‌چیز آماده است، همین الان شروع کنید

همانطور که دیدید تمام آنچه که برای راه‌اندازی و ارتقای فروشگاه اینترنتی خود و آموزش دیجیتال مارکتینگ نیاز دارید برای شما آماده و در دسترس است. حالا که تمامی رقبای شما با فروشگاه‌های اینترنتی خود مشغول فعالیت هستند، بهتر است شما هم این کار را شروع کنید تا بیشتر از این از آنها عقب نمانید.

 

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Nmnm

خوب ولی باید مجوزهای سفت سختی گرفته شود من الان به همراه حدود 200نفر شاید هم بیشتر در دام یکی از این فروشگاه های اینترنتی افتادیم که نماد اعتماد الکترونیکی داشت درگاه پرداخت آنلاین سیزپی داشت
به نام امازون ایرانی
بعد از کلاهبرداری اینترنتی فعلآ سایت بستن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات