حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مدیرعامل جانسون و جانسون، الکس گورسکی، به هیئت مدیره اپل می‌پیوندد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، چهره ها

اپل روز سه‌شنبه اعلام کرد که الکس گورسکی، مدیرعامل شرکت دارویی چندملیتی جانسون و جانسون (Johnson & Johnson)، به هیئت‌مدیره این شرکت واقع در کوپرتینو می‌پیوندد. Gorsky چندین دهه تجربه در بخش مراقبت‌های بهداشتی داشته و انتظار می‌رود که وی به‌عنوان مشاور اپل در زمینهٔ فناوری‌های بهداشتی در این شرکت فعالیت کند.

عضویت مدیرعامل جانسون و جانسون در هیئت مدیره اپل

این اطلاعیه توسط اپل با بیانیه‌ای از سوی تیم کوک، مدیرعامل شرکت، که حرفه گورسکی به‌عنوان یک رهبر موفق را تحسین کرد، به‌صورت عمومی اعلام شد. اپل او را به‌عنوان «یکی از برجسته‌ترین مبتکران در تحقیق و توسعه فناوری‌های نوظهور سلامت» توصیف می‌کند.

تیم کوک، مدیرعامل اپل در این باره بیان کرد: “الکس مدت‌هاست که در زمینه مراقبت‌های بهداشتی، تجربه و اشتیاق فوق‌العاده‌اش به فناوری برای بهبود زندگی و ایجاد جوامع سالم‌تر کار می‌کند. ما از استقبال او برای عضویت در هیئت‌مدیره اپل هیجان‌زده هستیم و می‌دانم که همه ما از رهبری و تخصص وی بهره‌مند خواهیم شد.”

آرتور لوینسون، رئیس اپل نیز تأکید کرد که چگونه گورسکی به جانسون و جانسون کمک کرده است تا فناوری‌های پیشرفته را برای «برخی از فوری‌ترین و پیچیده‌ترین چالش‌های مراقبت‌های بهداشتی» فراهم کند. در مورد الکس گورسکی، مدیر اجرایی تأکید می‌کند که او با ارزش‌های اپل آشنا بوده و معتقد است که این شرکت پتانسیل تغییر زندگی را دارد.

عضویت مدیرعامل جانسون و جانسون در هیئت مدیره اپل

عضویت مدیرعامل جانسون و جانسون در هیئت مدیره اپل

الکس گورسکی نیز در مورد این موضوع می‌افزاید: “من مدت‌هاست که اعتقاد اپل را به اشتراک می‌گذارم که فناوری، پتانسیل بهبود زندگی و ایجاد جوامع سالم‌تر را دارد. پیوستن به هیئت‌مدیره اپل و عضویت در یک شرکت مبتنی‌بر ارزش‌ها که دائماً در حال نوآوری برای ایجاد و ارتقای شیوه زندگی ماست، یک افتخار است.”

اگرچه گورسکی در سال 2012 مدیرعامل جانسون و جانسون شد، اما از سال 1988 در این شرکت بوده و درزمینهٔ‌های مختلفی مانند فروش، مدیریت و بازاریابی کار کرده است. مدیرعامل جانسون و جانسون همچنین از بهبود خدمات سلامت روان برای کهنه سربازان ارتش ایالات‌متحده و خانواده‌های آنها حمایت کرده است.

اپل در مورد اینکه گورسکی دقیقاً چگونه به این شرکت کمک خواهد کرد، صحبتی به‌میان نیاورده، اما به‌طور عمومی مشخص است که اپل روی فناوری‌های مختلف سلامتی کار می‌کند که شامل سنسورهای اپل واچ و همچنین ویژگی‌های متمرکز بر سلامت روان کاربران می‌شود.

نظر شما راجع‌به عضویت مدیرعامل جانسون و جانسون، Alex Gorsky، در هیئت مدیره اپل و مشاوره وی در زمینه‌های مربوط به بهداشت و سلامت چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی