حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل سرویس Business Essentials را برای مشاغل کوچک معرفی کرد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل

اپل به‌تازگی یک پیشنهاد تجاری جدید به نام Apple Business Essentials را معرفی کرده است که شامل ترکیبی از مدیریت دستگاه‌ها، پشتیبانی تلفنی ۲۴ ساعته برای کاربران IT، فضای ذخیره‌سازی iCloud تجاری و گزینه‌ای برای تعمیرات در محل برای مشاغلی با حداکثر 500 کارمند می‌باشد. دوره بتا رایگان این سرویس از امروز در دسترس بوده و نسخه نهایی آن به‌همراه خدمات کامل در بهار 2022 راه‌اندازی می‌شود.

سرویس Business Essentials اپل

Susan Prescott، معاون بازاریابی سازمانی و آموزشی اپل درباره سرویس جدید بیان می‌کند:

“کسب‌وکارهای کوچک، هسته اصلی اقتصاد ما هستند و ما مفتخریم که محصولات اپل در کمک به رشد این شرکت‌ها نقش مهمی ایفا می‌کنند. Apple Business Essentials برای کمک به ساده‌سازی هر مرحله از مدیریت دستگاه کارمندان در یک کسب‌وکار کوچک از راه‌اندازی، نصب و ارتقاء، تا دسترسی به خدمات سریع و پشتیبانی اولویت‌دار طراحی شده است که همگی آنها شامل پشتیبانی و نگهداری از داده‌ها می‌شود، بنابراین شرکت‌ها می‌توانند به‌راحتی و توسط این سرویس، کسب‌وکار خود را اداره کنند.”

Apple Business Essentials بخش‌های فناوری اطلاعات را قادر می‌سازد تا تنظیمات و برنامه‌ها را برای کاربران، گروه‌ها یا دستگاه‌های مستقل پیکربندی کنند. هنگامی‌که کارمندان با اعتبارنامه کاری خود وارد کسب‌وکار یا دستگاه شخصی خود می‌شوند، ویژگی مجموعه‌ها به‌طور خودکار تنظیمات کلیدی مانند تنظیمات VPN و اطلاعات Wi-Fi را اعمال می‌کند. سرویس جدید Apple Business Essentials بر روی دستگاه هر کارمند به‌طور جداگانه نصب می‌شود، جایی که آنها می‌توانند برنامه‌های اپ استور شرکتی را که به آنها اختصاص داده شده است را دانلود کنند. Apple Business Essentials همچنین اجازه می‌دهد تا به یک حساب اختصاصی iCloud برای کار دسترسی داشته باشید. این سرویس فضای ذخیره‌سازی ساده و ایمن، پشتیبان‌گیری و همکاری روی فایل‌ها و اسناد را نیز فراهم می‌کند.

مدیران فناوری اطلاعات همچنین می‌توانند تنظیمات امنیتی حیاتی مانند FileVault را برای رمزگذاری فول دیسک در Mac و Activation Lock برای محافظت از داده‌های شرکت در صورت گم‌شدن یا سرقت دستگاه‌ها را اعمال کنند. اگر کارمندان از یک دستگاه شخصی در محل کار استفاده می‌کنند، ثبت‌نام کاربر اپل برای داده‌های کاری آنها، به‌صورت مجزا رمزنگاری می‌شود تا درحالی‌که داده‌های شرکت ایمن باقی می‌مانند، داده‌های شخصی نیز، خصوصی بماند.

شعار سرویس Business Essentials اپل

شعار سرویس Business Essentials اپل

+AppleCare برای سرویس Business Essentials

یک گزینه جدید +AppleCare برای Business Essentials دسترسی 24/7 (۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته) را به پشتیبانی تلفن هم برای تیم‌های فناوری اطلاعات و هم برای کاربران نهایی و حداکثر دو تعمیر دستگاه در هر طرح در هر سال اضافه می‌کند. کاربران نهایی می‌توانند تعمیرات را مستقیماً از برنامه جدید Apple Business Essentials آغاز کنند و یک تکنسین آموزش‌دیده توسط اپل در کمتر از چهار ساعت برای تعمیر دستگاه‌ها در محل حاضر می‌شود. با این حال، +AppleCare برای Business Essentials در طول دوره رایگان بتا در دسترس نیست.

قیمت‌گذاری

سرویس‌های Apple Business Essentials به کسب‌وکارها این امکان را می‌دهد تا همه کارمندان و دستگاه‌های سازمانی خود را پوشش دهند. برنامه‌ها را می‌توان برای پشتیبانی از هر کاربر با حداکثر سه دستگاه و حداکثر ۲ ترابایت فضای ذخیره‌سازی امن در iCloud سفارشی کرد که از ۲.۹۹ دلار در ماه با +AppleCare اختیاری شروع می‌شود. قیمت +AppleCare به‌صورت جداگانه برای این سرویس نیز متعاقباً اعلام خواهد شد.

Apple Business Essentials از امروز در ایالات‌متحده به‌عنوان یک نسخه بتا رایگان در دسترس است. این سرویس به‌طور کامل در بهار سال 2022 راه‌اندازی خواهد شد.

دیدگاه شما پیرامون سرویس جدید اپل به نام Business Essentials برای مشاغل و کسب‌وکارهای کوچک تا ۵۰۰ کارمند چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی