حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

همه چیز درباره کوچکترین ردیاب شخصی دنیا

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

امروزه تکنولوژی، بخش مهمی از زندگی ما بوده و نقش مهمی در تامین آسودگی و امنیت افراد دارد. افزایش میزان سلامتی، تحول در کسب‌و‌کار و تغییر راه‌های ارتباطی تنها برخی از تاثیر‌های مثبت تکنولوژی در زندگی هستند.

امروزه حتی برای کنترل مسیر‌ رفت‌و‌آمد و حفظ امنیت، از تکنولوژی به کار رفته در وسایل الکترونیکی استفاده می‌کنیم. بدون تردید در میان تمام تجهیزات پیشرفته و فناوری‌های امنیتی، این ردیاب است که حرف اول را می‌زند. هرکدام از جی پی اس‌ها و ردیاب‌های موجود در بازار، ویژگی و قابلیت خاصی دارند. در این میان برخی از ردیاب‌ها هستند که کارایی بیشتری داشته و بهتر می‌توانند در حفظ امنیت به ما کمک کنند. کوچکترین ردیاب شخصی در جهان یا قدرتمند‌ترین gps خودرو از بهترین نمونه‌های فناوری‌های امنیتی هستند. شما هم به دنبال اطلاعاتی در مورد کوچکترین ردیاب شخصی هستید؟ با ما همراه باشید. در این مقاله قصد داریم، همه چیز درباره کوچکترین ردیاب شخصی دنیا را به شما بگوییم.

تاریخچه ساخت و استفاده از جی پی اس؛ از دیروز تا امروز

تاریخچه ساخت جی‌پی‌اس و استفاده از آن، به اواخر دهه 50 میلادی برمی‌گردد. در آن زمان اولین ماهواره‌های به فضا پرتاب شده از طریق فرکانس سیگنال‌های رادیویی که دریافت می‌شد قابل ردیابی بوده و از طرفی موقعیت مکانی ابزار‌های دریافت کننده فرکانس gps روی زمین با محاسبه مسافت آن‌ها از ماهواره‌ها نیز قابل اندازه گیری بود.

ارتش امریکا اولین سازمانی بود که به طور سری، از فناوری gps استفاده کرد. اما استفاده غیر نظامی از این فناوری، به اوایل دهه 90 میلادی بر می‎گردد. اولین جی پی اس‌ها و ردیاب‌های ساخته شده برای کار‌های غیر نظامی، بسیار بزرگ بود و حدود 2 کیلوگرم وزن داشتند؛ اما حالا در بازار لوازم امنیتی، کوچکترین ردیاب شخصی و دستگاه جی پی اس مخفی برای وسایل نقلیه هم یافت می‌شود. از زمان پرتاب ماهواره‌ها تاکنون، gps مسیری بسیار طولانی را طی کرده اما در نهایت راه خود را بین کاربران عادی پیدا کرد.

ردیاب جیبی یا کوچکترین ردیاب شخصی چیست؟

کوچکترین ردیاب شخصی در بازار لوازم امنیتی و gps ایران به عنوان جی‎پی‌اس جیبی شناخته می‌شود. این دستگاه نیز برای درک موقعیت مکانی، از فناوری gps استفاده کرده و در حالت کلی به جز اندازه و ابعاد، تفاوت چشم‌گیری با دیگر ردیاب‌های موجود در بازار ندارد. این ردیاب‌های جیبی کوچک را می‌توان به سادگی درون کیف، لباس، ساعت، خانه یا حتی داخل وسایل نقلیه نیز پنهان کرد. اما به طور کلی کاربرد کوچکترین ردیاب شخصی، برای مراقبت از سالمندان و ردیابی کودکان است.

والدین شاغلی که فرزندی کوچک در خانه دارند، یا از پدر و مادر سالمند و بیمار خود نگهداری می‌کنند، هنگام ترک خانه استرس زیادی داشته و نگران اعضای خانواده آسیب‌پذیر خود خواهند بود. در چنین شرایطی پیشنهاد ما به شما، برای حفظ امنیت خانواده و کاهش اضطراب، خرید جی پی اس کوچک است. شما می‌توانید کوچکترین ردیاب شخصی را بدون نیاز به نصب، در داخل لباس یا ساعت فرد موردنظر قرار داده و از عزیزانتان حتی از راه دور مراقبت کنید.

بررسی ویژگی و قابلیت‌های کوچکترین ردیاب شخصی

بدون‌تردید مهم‌ترین ویژگی و مزیت ردیاب جیبی به اندازه بسیار کوچک و ریز آن برمی‌گردد. کوچکترین ردیاب شخصی به سادگی در هر نقطه‌ای پنهان شده و به قدری کوچک است که هر شخصی متوجه آن نخواهد شد. همین ویژگی باعث می‎‌شود که از ردیاب، برای پیشگیری از سرقت وسایل نقلیه و بالا‌بردن امنیت آن‌ها استفاده شود. با توجه به آمار بالای سرقت خودرو و موتور در ایران، ضروری است که برای حفظ سرمایه و آسایش خود یک ردیاب کوچک تهیه کرده و با استفاده از آن در هر لحظه و هر مکان از موقعیت مکانی وسیله نقلیه آگاه شوید.

ردیاب شخصی یا خودرو نیازی به سیم‌کشی نداشته و نور یا صدایی از خود تولید نمی‌کند. این جی پی اس کوچک به سادگی در زیر خودرو نصب شده و وزن بسیار کمی دارد. بسیاری از ردیاب‌های شخصی و gps خودرو، مسیر حرکت 1 الی 3 سال گذشته را در حافظه خود ذخیره خواهند کرد. با قابلیت تعریف محدوده ‌جغرافیایی و مشخص کردن محدوده‌های حرکت غیر‌مجاز در صورت خروج سوژه از این محدوده‌ها، ردیاب هشداری به موبایل کاربر می‌فرستد. همچنین بسیاری از ردیاب‌های شخصی از قابلیت شنود برخوردار بوده و صدا‌های موقعیت مکانی فرد یا صدای محیط وسیله نقلیه را با بالا‌ترین کیفیت ممکن به کاربر مخابره خواهد کرد.

البته موارد استفاده از کوچکترین ردیاب شخصی فقط محدود به وسایل نقلیه و اعضای آسیب‌پذیر خانواده نیست. شما می‌توانید برای پیشگیری از گم‌شدن حیوانات خانگی و مدیریت بهتر کار بازاریاب‌ها و ویزیتور‌های شرکت خود از ردیاب استفاده کنید. برای برآورد هزینه‌ها و استعلام قیمت می‌توانید سری به صفحه لیست قیمت ردیاب خودرو زده و ارزش و هزینه‌ها را با یکدیگر بررسی کنید.

آسان‌ترین و سریع‌ترین راه برای خرید کوچکترین ردیاب شخصی

در مقاله کوچکترین ردیاب شخصی، ویژگی‌ها و قابلیت‌های این وسیله را بررسی کردیم. با توجه به صحبت‌های گفته شده درباره کاربری متنوع این وسیله، خرید کوچکترین ردیاب شخصی، برای محافظت و تامین امنیت اعضای خانواده انتخابی هوشمندانه است.

پس اگر به دنبال خرید ردیاب شخصی یا خودرو با قیمت و کیفیتی مناسب هستید، سری به فروشگاه ایمن ردیاب بزنید. ایمن ردیاب بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی خرید ردیاب بوده و بهترین محصولات و خدمات را به شما عرضه خواهد کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه از طریق شماره 02144420001 با مشاوران ایمن ردیاب در ارتباط باشید. همکاران و کارشناسان ما آماده ارائه خدمات و مشاوره رایگان به شما مشتریان عزیز هستند.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات