حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شرکت DJI پهپاد Mavic 3 را با دوربین دوگانه و لنز Hasselblad معرفی کرد: فیلم برداری 5.1K

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | پهپاد

شرکت DJI به تازگی پهپاد Mavic 3 را معرفی کرده که در حال حاضر در B&H Photo لیست شده است. جدیدترین نسخه از پهپادهای پرچمدار سری Mavic با تعدادی بهبود در دوربین ها، ویژگی های پرواز و موارد دیگر وارد بازار می شود. همچنین به عنوان برجسته ترین ویژگی ها می توان گفت که پهپاد Mavic 3 با دوربین دوگانه، لنز Hasselblad و فیلم برداری 5.1K ارایه شده است.

پهپاد Mavic 3

پهپاد مَویک ۳ اکنون دارای دوربین دوگانه است و دوربین اصلی آن یک سنسور بزرگ 20 مگاپیکسلی 4/3 اینچی Hasselblad است که می تواند با حداکثر رزلوشن 5.1K با سرعت 50 فریم در ثانیه فیلمبرداری کند. دوربین دوم یک نمونه تله 12 مگاپیکسلی است که می تواند تا رزولوشن 4K با سرعت 30 فریم در ثانیه فیلم برداری کند و زوم دیجیتال 4 برابر و زوم هیبریدی 28 برابر را نیز ارائه می دهد. به غیر از مشکلاتی در مشخصات دوربین، این شرکت حتی مجموعه ای از ویژگی ها و حالت های پرواز جدید را برای کاربران ارائه کرده است. مشابه نسل گذشته، Mavic 3 نیز در دو نوع پایه و مدل Cine وارد بازار می‌شود.

پهپاد Mavic 3 Cine

پهپاد Mavic 3 Cine

تفاوت اصلی بین این دو نسخه شامل فرمت ویدیویی اضافی Apple ProRes 422 HQ در مدل Cine به همراه 1 ترابایت حافظه داخلی نسبت به حافظه 8 گیگابایتی مدل پایه است. در مورد مشخصات آن صحبت می کنیم، دوربین های دوگانه جدید (20 مگاپیکسل + 12 مگاپیکسل) روی یک گیمبال ۳ محوره قرار گرفته اند. این پهپاد می تواند تا 46 دقیقه پرواز کند و برد انتقال آن 9.3 مایل (تقریباً 15 کیلومتر) است. علاوه بر این، Mavic 3 همچنین دارای یک سیستم جلوگیری از برخورد با موانع 360 درجه به همراه نمایه رنگی 10 بیت D Log و HNCS، پخش زنده ویدیویی 1080p60 Live View و یک کنترل از راه دور RC-N1 OcuSync 2.0 است.

پهپاد Mavic 3 Cine

پهپاد Mavic 3 Cine

این شرکت چینی همچنین مَویک ۳ را با چندین پیشرفت نرم افزاری و طراحی معرفی کرده است که عملکرد آن را افزایش می دهد. این شامل یک آرایه حسگر همه جهته بهبود یافته است تا دید بهتری از محیط خود را برای امکان پرواز بدون تصادف فراهم کند. قابل ذکر است که Mavic 3 اولین پهپاد DJI است که فید زنده 1080p@60fps را ارائه می دهد. به عبارت دیگر، کاربران تقریباً فید زنده یکسانی را روی صفحه نمایش خود دریافت می‌کنند و به آنچه که Mavic 3 در آن واحد ضبط می‌کند، نگاهی می‌اندازد. در حال حاضر، مدل پایه و Cine به همراه لوازم جانبی پرچمدار آن در حال حاضر برای پیش سفارش در B&H Photo موجود است.

شما از پهپادهای فیلم برداری و عکاسی استفاده می کنید؟ سری Mavic را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)