حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر گوشی تاشو Royole FlexPai 3 با دوربین سلفی پاپ‌آپ آن را ببینید

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | برندهای مطرح فناوری، رندر

کمپانی Royole اولین گوشی تاشو خود را در سال 2018 روانه بازار کرد که از آن زمان، مدت زیادی گذشته است. FlexPai اصلی فاقد اصلاحات و ویژگی‌های خاص بود، اما فضا را برای سامسونگ و هواوی باز کرد تا دستگاه‌های تاشو مطرح خود را عرضه کنند. در ادامه نیز، Royole نسل دوم گوشی تاشو خود را به‌منظور جبران اشتباهات سری اول معرفی کرد. اکنون، به‌نظر می‌رسد این شرکت درحال کار بر روی سومین نسخه از تلفن تاشو خود است. به‌تازگی، رندر Royole FlexPai 3 به بیرون درز کرده که طراحی این دستگاه به‌همراه دوربین سلفی پاپ‌آپ‌طور آن را نشان می‌دهد.

رندر گوشی تاشو Royole FlexPai 3

ما اولین نگاه خود را به Royole FlexPai 3 از تصویری که توسط ایوان بلاس در حساب توییتر وی منتشر شده بود دریافت کردیم؛ اما چه برداشتی از این رندر می‌توان داشت؟

خب، برای شروع، Royole نوار دوربین عمودی مورداستفاده در FlexPai 2 را کنار گذاشته است. درعوض، یک آرایه دوربین مربعی‌شکل را انتخاب کرده که حداقل دو لنز دوربین را نیز در خود جای داده است. در قسمت جلو، ظاهراً این تلفن دارای یک دوربین پاپ‌آپ برای ثبت عکس‌های سلفی و تماس ویدیویی می‌باشد. فقدان نوار عمودی دوربین به این معنی است که نمایشگر در قسمت جلویی گوشی قرار دارد، اما این بدان معنا نیست که FlexPai 3 حاشیه‌های باریک‌تر یا لولای فشرده‌تری را داراست.

رندر گوشی تاشو Royole FlexPai 3

رندر گوشی تاشو Royole FlexPai 3

جزئیات دیگری که باید به آن توجه کرد، یک پورت USB-C در لبه پایینی گوشی است که چند سوراخ متعلق به بلندگو نیز در کنار آن قرار دارد، درحالی‌که در لبه سمت راست Flexpai 3 چیزی که می‌تواند مربوط به حسگر اثرانگشت دستگاه باشد، قرار گرفته است.

در مورد مشخصات چطور؟ طبق اسناد TENAA در ماه فوریه، Royole FlexPai 3 ممکن است از یک نمایشگر 7.2 اینچی، یک باتری نسبتاً کوچک 3360 میلی‌آمپرساعتی و بدنه‌ای با ضخامت 7 میلی‌متر در هنگام باز شدن استفاده کند. این باعث می‌شود که این گوشی فشرده‌تر و احتمالاً ارزان‌تر از مدل قبلی خود باشد.

نکته قابل‌توجه اما، قیمت نهایی این دستگاه می‌باشد. نسل دوم این گوشی در زمان عرضه، 500 دلار ارزان‌تر از Galaxy Z Fold 2 قیمت‌گذاری شد. اگر Royole استراتژی قیمت‌گذاری مشابهی با FlexPai 3 اتخاذ کند، قیمت زیر 1300 دلاری برای آن دور از ذهن نخواهد بود. اما آیا عرضه این دستگاه در خارج از خاک چین نیز میسر می‌شود؟ هنوز هیچ چیز معلوم نیست و باید منتظر بمانیم تا این موضوع را در زمان معرفی رسمی از آن، متوجه شویم.

دیدگاه شما چیست؟ آیا از طراحی و مشخصات احتمالی گوشی تاشو Royole FlexPai 3 رضایت دارید؟ دستگاه فوق را درمقایسه با نمونه‌های رقیب یعنی سامسونگ و هواوی چگونه ارزیابی می‌کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی