حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت گلکسی A7 2018 سامسونگ با وصله امنیتی اکتبر ۲۰۲۱ ارائه شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، اخبار، سامسونگ

سامسونگ آپدیت امنیتی اکتبر ۲۰۲۱ را برای یکی از گوشی های هوشمند میان رده قدیمی خود منتشر کرده است. آپدیت امنیتی گلکسی A7 2018 اکنون در برزیل در دسترس کاربران قرار گرفته است. جای نگرانی‌ برای کاربران سایر مناطق وجود ندارد، زیرا طبق رسم همیشگی سامسونگ، این به روزرسانی طی چند روز آینده برای مناطق بیشتری در دسترس خواهد بود.

آپدیت گلکسی A7 2018 سامسونگ در برزیل عرضه شد

آخرین آپدیت نرم افزاری برای گلکسی A7 2018 سامسونگ ارائه شده است. این به روزرسانی هم اکنون با نسخه فریمور A750GUBS6CUJ2 در دسترس قرار گرفته است. ما هنوز درباره تغییرات دقیق این آپدیت چیزی نمی‌دانیم، اما مطمئناً این به روزرسانی شامل وصله امنیتی اکتبر ۲۰۲۱ است که بیش از ۶۰ آسیب پذیری مربوط به حریم خصوصی و امنیت را برطرف می‌کند. این آپدیت همچنین ممکن است باعث رفع برخی باگ ها و بهبود پایداری دستگاه شود.

Galaxy A7 2018

اگر کاربر گلکسی A7 (2018) در برزیل هستید، می‌توانید با رفتن به تنظیمات » به‌روزرسانی نرم‌افزار و تپ کردن بر روی دانلود و نصب، وجود به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدید را برای گوشی  خود جستجو کنید. همچنین می‌توانید، فایل این آپدیت را دانلود کرده و با استفاده از کامپیوتر خود به صورت دستی بر روی گوشی فلش نمایید.

مطابق با گزارش SamMobile، سامسونگ گلکسی A7 2018 را در سپتامبر ۲۰۱۸ با اندروید ۸ عرضه کرد. این گوشی هوشمند آپدیت اندروید ۹ را در سال ۲۰۱۹ و آپدیت اندروید ۱۰ را در سال گذشته دریافت کرد. احتمالا این گوشی دیگر آپدیت بزرگ و مهمی را دریافت نخواهد کرد. اما همچنان عرضه وصله های امنیتی برای آن ادامه دارد.

این گوشی هوشمند سامسونگ از تراشه ۱۴ نانومتری اگزینوس ۷۸۸۵ استفاده می‌کند. این یکی از تراشه های میان رده قدیمی سامسونگ است. صفحه نمایش A7 2018 از نوع Super AMOLED بوده و اندازه ۶ اینچی دارد. دوربین های پشتی این دستگاه نیز سه گانه (۲۴+۸+۵ مگاپیکسل) است. سامسونگ برای میان رده سال 2018 خود به سراغ یک باتری کم ظرفیت ۳۳۰۰ میلی آمپری رفته بود.

اگر کاربر این گوشی هستید آیا آپدیت گلکسی A7 2018 را دریافت کرده اید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی