حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بهترین کیف پول تتر

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

پس از استقبال بی نظیر مردم از رمزارزها، و بوجود آمدن صرافیهای متعدد، یافتن صرافی مناسب با ویژگی های مدنظر ما تبدیل به یک معضل برای کاربران شده که وبسایت توکن باز این مشکل را بخوبی برطرف کرده است.

شما در وبسایت توکن باز می توانید لیست صرافی هایی با ویژگی های مدنظرتان را بیابید و برای خرید تتر و سایر رمزارزها بهترین قیمت ارز دیجیتال را در آنها جستجو کنید. در زیر با رمز ارز محبوب تتر و کیف پول تتر بیشتر آشنا می شویم:

تتر (Tether) یکی از شناخته شده ترین ارزهای دیجیتالی است که در سال ۲۰۱۴ میلادی عرضه شد. از رمزارز تتر برای کنترل نوسان قیمتی رمزارزها استفاده می شود. عدم ثبات قیمت در معاملات رمز ارزها همواره دغدغه ی معامله گران این حوزه بوده و برای کنترل این نوسانات از رمزارز تتر که یک Stable Coin هست، استفاده می شود. تتر بسیار شبیه ارزهای فیات (سنتی) است. این رمز ارز باثبات است و بنابراین قیمت همیشه برابر با یک دلار آمریکا می باشد.

کیف پول تتر:

با توجه به کاربرد بسیار زیاد این رمز ارز در دنیای ارزهای دیجیتال، کیف پول این رمز ارز نیز اهمیت بسزایی پیدا کرده است. ذخیره سازی و خرید تتر برای کاربران جهت مصارف آینده، جزو امور روتین در معاملات تریدرها به شمار می رود به همین سبب یافتن کیف پول تتر مطمئن و همه فن حریف، که ارزهای زیادی را پشتیبانی کند برای آنها اهمیت بالایی دارد.

البته باید توجه داشت که کیف پول تتر را با توجه به تعدد شبکه های آن انتخاب کنید، و به همین دلیل هم برای توضیح تفاوتهای شبکه های مختلف تتر، در زیر آنها را به صورت اجمالی بررسی خواهیم کرد.

انواع تتر

تتر اومنی:

  • • این بلاکچین همان بلاکچین بیت کوین است.
  • • رمز ارز تتر بر اساس پروتکل منبع باز Omni Layer ساخته شده است.
  • • تترهای اومنی، آدرس هایی شبیه بیت کوین و 34 کاراکتری دارند. این آدرسها با عبارت bc1 ، یا اعداد 1 و یا 3 شروع می شوند.

تتر اتریوم ERC20:

  • • این توکن بر بستر بلاکچین اتریوم می باشد.
  • • سرعت انتقال تراکنش ها نسبت به اومنی بالاتر رفت و کارمزدها کاهش یافت.
  • • تترهای اتریوم آدرسی شبیه اتریوم دارند و 42 کاراکتری هستند. این آدرس های با عبارت 0x آغاز می شوند.

تتر ترون TRC20:

  • • با شلوغ شدن شبکه اتریوم، تتر بر روی شبکه ترون راه اندازی شد.
  • • سرعت تراکنش ها نسبت به اتریوم بسیار بالاتر رفت و کارمزدها بشدت کاهش یافت.
  • • تترهای ترون آدرسی شبیه به ترون و 34 کاراکتری دارند. این آدرسها با عبارت TR شروع می شوند.

انواع کیف پول

با شبکه های مختلف رمزارز تتر و چگونگی کارکرد آن تا حدودی آشنا شدید، در زیر برخی کیف پول هایی که از این ارز دیجیتال معتبر و پرکاربرد پشتیبانی می کنند ار معرفی می کنیم. بهترین کیف پول های تتر به شرح زیر می باشد:

کیف پول کوینومی

کیف پول کوینومی یکی از کیف پولهای قدیمی و شناخته شده است که برای پلتفرم های اندروید و IOS، ویندوز، مک و لینوکس منتشر شده است. این کیف پول غیرمتمرکز امکان ذخیره و تبدیل بسیاری از رمزارزها از جمله تتر را دارد. شایان ذکر است کیف پول کوینومی از هر سه نوع توکن تتر پشتیبانی می کند.

کیف پول تراست ولت

کیف پول تراست ولت یکی از معتبرترین و پر کاربردترین کیف های پول ارزدیجیتال است. تراست یک کیف پول چند ارزی است که وابسته به صرافی بایننس بود و در حال حاضر بنابر اعلام سایت رسمی این کیف پول از بیش از یک میلیون Asset پشتیبانی می کند. این کیف پول فوق العاده رابط کاربری ساده ای دارد و همچنین در رده ی امنیتی بسیار بالا قرار می گیرد. در این کیف پول امکانات مبادله رمزارزها و یا حتی خرید مستقیم از کوین بیس، Shape Shift و چنجلی را دارید.

کیف پول اتمیک

یکی از کیف پول هایی که در مدت کوتاهی توانسته میلیون ها کاربر را به سمت خود جذب کند، اتمیک است. اصلی ترین تمرکز این کیف پول بر روی امنیت و حفظ حریم خصوصی کاربران است. این کیف پول غیرمتمرکز از امکانات بی نظیری برخوردار است که یکی از آنها پشتیبانی از تعداد بیش از 300 رمزارز دیجیتال می باشد. شما با استفاده از کیف پول اتمیک برای معاملات خود میتوانید رمزارز تتر ، و یا موجودی های دیگر خود را به آن منتقل کرده و در همان پلتفرم کیف پول به رمزارزهای دیگر تبدیل کنید.

کیف پول Exodus

کیف پول Exodus که یک کیف پول کاربرپسند و بسیار ایمن است و تقریباً از تمام پلتفرم های موجود بهره می برد. این کیف پول محبوب، امکان اتصال به کیف پول سخت افزاری ترزور را دارد. کیف پول Exodus از حیث امنیت نیز در سطح قابل قبولی بوده و کلیدهای خصوصی را روی دستگاه خود ذخیره می کند و به کاربران دسترسی کامل به دارایی خود را می دهد.

کیف پولهای تحت وب:

کیف پول تحت وب این امکان را به شما می دهد تا رمزارز خود را از طریق مرورگر وب ارسال، دریافت و ذخیره کنید . این کیف پول ها معمولاً توسط به سبکی میزبانی می شوند که امنیت کلیدهای خصوصی مرتبط با حساب شما توسط ارایه دهنده مدیریت می شود. به عبارتی دیگر امنیت این کیف ها صددرصد نیست و بواسطه ی اینکه کلید خصوصی حساب شما دست کسی دیگر است نمی توان به طور کامل به آنها اعتماد کرد. اگرچه بعضی از انواع کیف پولهای تحت وب راه هایی را برای شما در کنترل کلیدهای خصوصی فراهم می کنند .

کیف پول صرافی:

در برخی صرافیها امکان نگهداری رمزارز وجود دارد و می توانید سرمایه های خود را درون این صرافی ها در کیف پولهای تحت وب نگهداری کنید. البته برخی صرافیها امکانات خاصی برای کاربران تعبیه کرده اند. برای مثال صرافیها تمام ارزهایی که پوشش می دهند را می توانند درون کیف پول وبسایت نگهدارند و یا برخی امکان تبدیل به رمزارزها دیگر با کمترین کارمزد را به کاربران خود می دهند. یکی از این صرافی های معتبر با امکان مبادله رمزارزها با کمترین کارمزد به یکدیگر، صرافی رمزینکس می باشد.

پس از آشنایی با خصوصیات رمزارز تتر با نماد اختصاری USDT، شبکه های مختلف آن و همچنین کیف پول مناسب برای ذخیره سازی تتر، باید این نکته را خاطر نشان شد که بخاطر نوسانات دلار در کشور ما، حتی ذخیره و هولد کردن USDT می تواند در صورت داشتن برنامه و هدف نیز سودآور باشد.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

Exodus تو ایرانم میشه نصب کرد؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات