حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ساعت هوشمند Redmi Watch 2 شیائومی رسما ۶ آبان ۱۴۰۰ معرفی خواهد شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ردمی، ساعت هوشمند

به نظر می رسد که مراسم ۶ آبان ۱۴۰۰ ردمی محصولات متعددی خواهد داشت. علاوه بر معرفی سری میان رده مهم Redmi note 11 ما باید انتظار معرفی یک ساعت هوشمند را هم داشته باشیم. طبق تیزرهای رسمی ساعت هوشمند Redmi Watch 2 شیائومی رسما ۶ آبان ۱۴۰۰ معرفی خواهد شد.

ساعت هوشمند Redmi Watch 2

صفحه رسمی Redmi در شبکه اجتماعی چینی Weibo پست جدیدی را با تیزری برای Redmi Watch 2 به اشتراک گذاشت. ردمی واچ ۲ را می توان جانشین ردمی واچ دانست که ۱۰ ماه پیش رسما معرفی شده بود.

ردمی واچ ۲

ردمی واچ ۲

تصویر تیزر ردمی Watch 2 را به طور کامل نشان نمی دهد، اما نمای مشرف به صفحه نمایش و دکمه جانبی جانبی آن را داریم. این به ما نشان می دهد که دکمه سخت افزاری که در لبه سمت راست قرار دارد دیگر مثل نسل قبلی به سمت بالای دستگاه متمایل نیست و در مرکز لبه سمت راست با کشیدگی بیشتری طراحی شده است. ما می توانیم انتظار یک صفحه نمایش بزرگتر در Watch 2 را داشته باشیم که به معنای بیش از 1.4 اینچ است که مدل سال گذشته ارایه می کرد.

همچنین Digital Chat Station نیز در Weibo اطلاعات بیشتری را درباره Redmi Watch 2 به اشتراک گذاشته است. در این رندرهای غیررسمی می بینیم که سه رنگ ردمی واچ ۲ مشخص شده است. این رنگ ها عبارت اند از:

  1. ۱- بژ
  2. ۲- آبی
  3. ۳- سیاه

همچنین گفته می شود که این ساعت هوشمند Redmi دارای صفحه نمایش بزرگتر، پایش فعالیت های ورزشی روی دستگاه و نظارت بر سلامت بوده و همچنین ضد آب است. گفته می شود قیمت گذاری این محصول باید اقتصادی باشد. نسل قبلی آن ۴۵ دلار قیمت داشت و شاید انتظار قیمتی مشابه برای نسل جدید خیلی بیراه نباشد.

نظر شما چیست؟ منتظر ساعت هوشمند جدید ردمی هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)