حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تعداد دانلود تلگرام در Google Play Store از ۱ میلیارد بار گذشت

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | پیام رسان

تقریبا ۱ ماه و نیم پیش بود که برای شما در ترنجی نوشتیم تلگرام از آمار دانلود ۱ میلیارد نسخه به‌صورت جهانی عبور کرد. رشد قابل توجه کاربران تلگرام به دلایل مختلف از جمله قطعی واتس اپ و جذب ۷۰ میلیون کاربرد در ۱ روز برای تلگرام سبب شده تا شاهد یک رکورد دیگر برای Telegram باشیم. امروز تعداد دانلود تلگرام در Google Play Store از ۱ میلیارد بار گذشت.

تعداد دانلود تلگرام در Google Play Store

تعداد دانلود تلگرام

تعداد دانلود تلگرام

تلگرام به تازگی شمع تولد ۸ سالگی خود را فوت کرد. این پیام رسان ویژگی های بسیار مهمی مثل بستر کاملا ابری، پشتیبانی از اتصال چند دستگاه به یک حساب کاربری، پشتیبانی از چند حساب کاربری روی ۱ دستگاه، کانال ها، ارسال فایل با حجم بسیار بالا و … را ارایه می کند. همچنین همواره با ارایه آپدیت های جدید تلاش دارد تا ویژگی های جدیدی را ارایه کند. در ضمن همه این ها، رابط کاربری نرم و سرعت بالای نرم افزار هم از دیگر ویژگی های مهم آن است.

در حال حاضر واتس اپ سخت در تلاش است تا بتواند کاستی های خود را نسبت به تلگرام کاهش دهد. با این که در بحث تعداد کاربر و دانلود Whatsapp به راحتی از Telegram جلوتر است و حتی شاید این پیام رسان آبی را در آیینه های خود هم نبیند (!) اما کاربر همیشه هوشیار است و دیر یا زود به سمت تجربه کاربری بهتر خواهد رفت.

درباره تعداد دانلودی که امروز در Google Play Store از ۱ میلیارد بار عبور کرد و عبارت 1B را برای تعداد دانلود این نرم افزار نشان می دهد هم باید گفت که یک دستاورد بزرگ است. بدیهی است که این آمار رسمی دنیای اندروید است و از کلاینت های غیررسمی یا دانلودهای خارج از گوگل پلی صرف نظر شده است.

باید توجه داشته باشید که این به معنی تعداد کاربر فعال نیست اما انتظار داریم تا پایان سال این پیام رسان با جذب کاربران جدید در بازارهای جدید بتواند رشد قابل توجه تری داشته باشد.

نظر شما چیست؟ از Telegram استفاده می کنید؟ چه ویژگی آن برای شما غیرقابل جایگزین شدن است؟

طعنه تلگرام به واتس اپ : واتساپ = 🐢 و تلگرام = 🚀

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
طاها قلی پور

از وقتی تلگرام فی.لت.ر شد مردم ایران کم کم دست بردار شدن و سمت واتس اپ و پیام رسان های به مراتب ضعیف تر از اون رفتن . وگرنه اگر این قضیه نبود همه از تلگرام استفاده می کردند . نمیدونم درسته یا نه ولی شنیده بودم در سال 2015 در امار استفاده از پیام رسان ها تلگرام جلو تر از اینستا و فیس بوک بود .

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)