حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

از کار افتادن اینستاگرام، فیسبوک و واتس اپ؛ فیسبوک واکنش نشان داد!

هر از چندگاهی پیش می‌آید که برنامه‌های محبوبی مانند اینستاگرام، واتس اپ و فیسبوک، با اختلال جهانی مواجه شوند. این بار، اختلال واتس اپ، فیسبوک و اینستاگرام منتشر شده است. امروز، یعنی ١٢ مهر ١۴٠٠، گزارش از کار افتادن اینستاگرام، فیسبوک و واتس اپ به صورت جهانی گزارش شده است. اما فیسبوک چه واکنشی به این مسئله داده است؟

مشکل از کار افتادن اینستاگرام، فیسبوک و واتس اپ؛ مشکلی که کاربران در جهان با آن دست و پنجه نرم می‌کنند!

آخرین باری که یک مشکل گسترده از اینستاگرام گزارش شد، مربوط به لود نشدن دایرکت‌های این شبکه اجتماعی بود.

 

مشکل لود نشدن دایرکت اینستاگرام ۱۱ شهریور ۱۴۰۰

 

به گزارش Huawei Central، کاربران سراسر جهان هنگام ورود به واتس اپ، اینستاگرام و فیسبوک، با یک مشکل اساسی و گسترده مواجه شده‌اند. این مشکل، به طوری است که به هیچ وجه نمی‌توان به سرور متصل شد. بنابراین، کاربران با عدم اتصال به سرور، عملاً آفلاین هستند و هیچ کاری نمی‌توانند انجام دهند. کاربران، انواع و اقسام کارها را انجام داده‌اند تا بتوانند به این سه اپ محبوب متصل شوند. بهتر است که بگوییم فیسبوک و تمام زیر مجموعه‌های آن، رسماً از کار افتاده‌اند. از کار افتادن اینستاگرام، واتس اپ و فیسبوک، صدای بسیاری از کاربران را در آورده است.

به همین صورت، غالب کاربران توییتر و دیگر شبکه‌های اجتماعی که از این اپ‌ها استفاده می‌کردند، به سرعت خبر خرابی و از کار افتادن اینستاگرام، واتس اپ و فیسبوک را دادند. این یک اختلال بزرگ و جهانی است. اگر در ایران با این مشکل مواجه شدید، خبر خوبی برایتان داریم. طرح صیانت، اجرا نشده است؛ بلکه این رویداد، یک مشکل سراسری از سرورهای فیسبوک است. بنابراین، نگران نباشید.

پس از یورش بردن کاربران به هشتگ‌های توییتر برای ترند کردن از کار افتادن فیسبوک و زیر مجموعه‌های آن، هم اکنون بازار میم‌ها نیز بسیار داغ شده است. بسیاری از کاربران توییتر، در حال طعنه زدن به فیسبوک به دلیل این مشکل سراسری هستند.

خب، ما از این مشکلات فیسبوک و واتس اپ و اینستاگرام صحبت کردیم. اما دقیقاً واکنش فیسبوک چه بوده است؟ باید بگوییم که فیسبوک به سرعت پس از وقوع این مشکل سراسری، وارد ماجرا شده است و پیرامون آن توضیح داده است:

ما آگاه هستیم که برخی از افراد، در دسترسي به برنامه‌ها و محصولات ما، با مشکل مواجه هستند. ما در تلاش هستیم تا اوضاع در اسرع وقت، به حالت عادی خود بازگردد. برای پیش آمدن هر ناراحتی، پوزش می‌طلبیم.

همان طور که گفتیم، این مشکل از سوی فیسبوک و سرورهای آن رخ داده است. بنابراین، بهتر است فعلاً شکیبا باشیم تا ببینیم که فیسبوک تا چه مدتی مشغول درست کردن و مرتفع کردن مشکلات درونی خود است.

شما از چه زمانی با این اختلال مواجه شده‌اید؟ آیا از کار افتادن اینستاگرام، واتس اپ و فیسبوک، گریبان گیر شما نیز شده است؟

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AŁɪ

چرا کروم اینقدر سرعتش شخ*ی شد 😐

AL1K1NG

البته این که سرور های تر نجی هم روی سیب زمینی هست هم بی تاثیر نیست😑

Mahdi

پشمای استیو جابز از امتیاز نمایشگر آیفون ۱۳ پرومکس ریخت ۹۹ 😐😐😐 خبریه پشت پرده؟

AL1K1NG

مهدی تو خودت رو ناراحت نکن
اینا همش دروغه اپل زباله ی گرون فروش بی شرفه که چیزی فراتر از اندرویدی ها نداره🤕
راستی امتیاز دوربین می ۱۱ پرو هم قد می ۱۰ پرو شد
نمیدونم چرا جایی پوشش نداد(یا من ندیدم)

Mahdi

آره ، درسته نمایشگر ۱۳مینی هم مثل ردمی۹ ای ۶۰ هرتزه 😤😤😤

نیما عرفانی

اپل کاری به پشت پرده نداره ، خبری هم باشه “رو” بازی می‌کنه…
بهترین نمایشگر تخت🤝👏👍
۱۱ پله صعود و رقابت تنگاتنگ با E5 material samsung ، S22 Ultra و Mate 50 pro display maybe BOE…

Mahdi

حالا جدا از شوخی ، نمایشگر اپل که همیشه از بهترین ها بوده پارسال هم مشکلش فقط ۶۰ هرتز بودنش بود ، ۱۳ پرومکس نمایشگرش خیلی خوب شده ، پردازندش خیلی خوب شده ولی جنس بدنه بنظرم افت کرده چون باتری بزرگتری گذاشته بخاطر اینکه زیاد ضخیم نشه لایه سرامیک شیلد رو نازکتر زده واسه همین تو تست سقوط ضعیف تر عمل کرد ، دوربینش هم آن چنان که تعریفش بود پیشرفت نکرده تو همین تست هایی که با اس۲۱الترا پارسال دیدم برایر بودن ، سلفیش که راحت به اس۲۱ الترا باخت ، سینماتیک ویدیو هم فقط اون قسمتش که خودکار سوزه ها رو عوض میکنه جالبه ولی فقط رو ۱۰۸۰ داره ، باتریش هم که ۱۳پرو تو gsm زیاد جالب نبود ببینیم پرومکس چطوریه ، الانم میگم سال بعد باید یه تغییر اساسی تو دوربینش بده ، رابط کاربری هم که ماشاالله داره با می یوآی رقابت میکنه تو باگ ، قبلنا اینطوری نبود

mostafa3

تست صفحه نمایش ایفون ۱۳پرو مکث هم اومد
۹۹

ali karimi

سلام، خدا کنه جهانی باشه مشکل از داخل کشور نباشه چون اگه داخلی باشه یعنی واویلا، کار اینستا و واتساپ تمومه الخصوص اینستا گرام، حالا ببینیم چی میشه، واسه منم که هردوتا قطع هستن، تعجبه بعضی ها میگن حل شده یا یکیشون درست شده، واس ما هر2تاش قطعه و فعلا دارن استراحت میکنن

امین

یه پیام دارم برای نویسنده این متن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️