حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لپ تاپ MSI Creator 15 A11 U با نمایشگر OLED و وضوح 4K معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | MSI، اخبار، لپ‌تاپ

کمپانی MSI این روزها فعال‌تر از قبل شده است. MSI که متمرکز بر تولید لپ تاپ‌های گیمینگ است، محصول جدیدی را رونمایی کرده است. لپ تاپ MSI Creator 15 A11 U اخیراً معرفی شده است. این لپ تاپ، اولین نوت بوک MSI با نمایشگر 4K OLED می‌باشد. در ادامه، به جزئیات این محصول می‌پردازیم.

مشخصات فنی و قیمت لپ تاپ MSI Creator 15 A11 U

همین چند روز پیش بود که خبر رونمایی MSI Delta 15 با Ryzen 9 5900HX را با شما به اشتراک گذاشته بودیم.

 

لپ تاپ گیمینگ MSI Delta 15 با Ryzen 9 5900HX رونمایی شد

 

به نقل از Gizmochina، کمپانی MSI به صورت رسمی لپ تاپ جدیدش را در بازار ژاپن عرضه کرده است. این لپ تاپ، MSI Creator 15 A11 U نام دارد. لپ تاپ جدید MSI، اولین نوت بوک باریک و سبک آن است که به نمایشگر 4K OLED مجهز می‌شود. در حال حاضر، این لپ تاپ با قیمت سرسام آور ٣۵٠ هزار ین (معادل ٣,٠٧١ دلار آمریکا) در دسترس است.

لپ تاپ جدیدی که MSI رونمایی کرده است، دارای پردازنده مرکزی Core-i7 11800H است. همچنین این پردازنده با RTX 3080 لپ تاپ همراهی می‌شود. ١۶ گیگابایت حافظه رم از نوع DDR4 در کنار ١ ترابایت حافظه SSD در نوت بوک جدید MSI موجود است. نمایشگر ١۵.۶ اینچی، دارای پنلی از نوع OLED با وضوح 4K است. این نمایشگر، از محتوای HDR پشتیبانی می‌کند و توانایی نمایش گستره رنگی DCI-P3 را نیز داراست.

نوت بوک جدید MSI، با ویندوز ١٠ پروی پیش فرض روانه بازار می‌شود. اما شما می‌توانید ویندوز ١١ را نیز بر روی آن نصب کنید. درگاه‌های Thunderbolt 4، درگاه Type-C 3.2، سه درگاه Type-C 3.2 به همراه جک ٣.۵ میلی متری هدفون و HDMI در این لپ تاپ حضور دارند. فناوری خنک کننده +Cooler Boost Trinity نیز در این لپ تاپ حضور دارد که کارکرد آن به وسیله شش لوله حرارتی و سه فن خنک کننده انجام می‌گیرد. این لپ تاپ، به اسپیکر Duo Wave تجهیز شده است. لپ تاپ جدید MSI، در تک رنگ مشکی عرضه شده است و ضخامت آن، کمی کم‌تر از ١٩.٨ میلی متر است.

شایان ذکر است که این لپ تاپ، عضوی از خانواده Creator 15 A11 است. در نتیجه، ممکن است شاهد ارائه اعضای بیشتری از این سری در آینده باشیم. در کل، این لپ تاپ مشخصاتی جذاب را به همراه قیمت زیاد ارائه می‌دهد.

نظر شما در مورد این لپ تاپ تازه وارد MSI چیست؟ فکر می‌کنید که این محصول ارزش پرداخت چنین هزینه‌ای را دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️