حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات Moto G51 5G در گیک بنچ رویت شد؛ احتمال استفاده از چیپست کوالکام

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، اسمارت‌فون، موبایل، موتورولا

موتورولا از جمله شرکت‌های فعال در زمینه تولید گوشی‌های هوشمند است. این شرکت همواره محصولات قابل رقابتی به بازار عرضه کرده است. اخیرا مشخصات Moto G51 5G در گیک بنچ رویت شده است. بر همین اساس امکان استفاده از چیپست کوالکام در این گوشی هوشمند وجود دارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

مشخصات Moto G51 5G چه می‌گوید؛ آیا جانشینی جدید در راه است؟

گوشی هوشمند Moto G50 5G تنها چند هفته است که عرضه شده است. این گوشی در اواخر ماه آگوست میلادی، به بازار عرضه شد. با این حال، به نظر می‌رسد موتورولا در حال کار روی جانشین این گوشی است که به درستی Moto G51 5G نامیده می‌شود. این دستگاه امروز در چند بنچمارک از لیست گیک بنچ رویت شده است.

موتورولا Moto G50 5G جدید این بار با Dimensity 700 معرفی شد!

 

مشخصات Moto G51 5G

لیست گیگ بنچ و اطلاعاتی از نسل بعدی گوشی موتورولا

بر اساس آن چه که در این لیست دیده می‌شود، شاهد تغییرات مهمی در نسل جدید این گوشی هوشمند هستیم. گویا موتورولا از چیپست مدیاتک Dimensity 700 که در G50 استفاده کرده بود، به چیپست کوالکام برای G51 تبدیل سوئیج خواهد کرد. شایعات حاکی از آن است که این دستگاه مجهز به اسنپدراگون ۷۵۰ خواهد بود. همچنین این تراشه دقیقا همانند آن چه که در G50 دیدیم، با ۴ گیگابایت رم همراه خواهد شد.

به شکل غافلگیرکننده‌ای، گوشی Moto G51 5G اندروید ۱۱ را اجرا می‌کند. به طور کلی و بر اساس آن چه که تا کنون مشاهده شده است، انتظار نمی‌رود که یک گوشی میان رده و در سطح متوسط، ​​با اندروید ۱۲ در سال ۲۰۲۱ عرضه شود. البته این موارد، همگی جزئیاتی است که فهرست بنچمارک در مورد Moto G51 5G ارائه کرده است. بنابراین نمی‌توان با اطمینان گفت که آیا در این دستگاه، تغییرات دیگری در مقایسه با نسخه قبلی آن وجود دارد یا خیر.

وب سایت خبری gsmarena می‌گوید، همانطور که می‌دانید، فرآیند و چرخه توسعه یک گوشی هوشمند نسبتا طولانی و سخت است. با این وجود به نظر می‌رسد که این نشت اطلاعات در گیک بنچ یا کمی پیش از موعد بوده است  یا آن که موتورولا نمی‌خواهد به گوشی هوشمند G50 وقت بدهد تا در بازار رقابت برای خود نامی دست و پا کند. آیا این موضوع می‌تواند به بحران کمبود تراشه مرتبط باشد؟ موضوعی که هم اکنون نیز در حال فشار به شرکت ها است و در حال حاضر، ظاهرا پایان ناپذیر است. با این وجود باید منتظر ماند تا به زودی اطلاعات بیشتری در مورد G51 منتشر شود.

 

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا Moto G51 5G می‌تواند جانشین مناسبی برای Moto G50 5G باشد؟ به نظر شما چرا موتورولا قصد عرضه زودهنگام Moto G51 5G را دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان