حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون اپل همچنان انتخاب اول گوشی هوشمند برای نوجوانان آمریکایی است

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل

بر اساس آخرین اطلاعات شرکت تحقیقاتی پایپر سندلر، آیفون همچنان تلفن انتخابی برای نوجوانان آمریکایی محسوب می‌شود. نتایج نظرسنجی “بررسی وضعیت نوجوانان” توسط پایپر سندلر بین 17 آگوست و 16 سپتامبر نشان می‌دهد که 87 درصد از نوجوانان آمریکایی، آیفون اپل را به‌عنوان گوشی هوشمند خود انتخاب کرده‌اند. در این نظرسنجی از 10 هزار نوجوان که در 44 ایالت زندگی می‌کنند و میانگین سنی آنها 15.8 سال است، آمارگیری شده است.

آیفون اپل گزینه‌ی مورد انتخاب نوجوانان برای گوشی هوشمند

علاوه‌بر این، محبوب‌ترین ساعت هوشمند برای نوجوانان آمریکایی نیز توسط اپل ساخته شده است؛ به‌طوری‌که 30 درصد از نوجوانان مصاحبه شده، از Apple Watch استفاده می‌کنند؛ درحالی‌که این رقم در سال 2020، تنها ۲۵ درصد بوده است. این مورد کاملا منطقی به‌نظر می‌رسد، زیرا هم‌افزایی و یکپارچگی بین آیفون و اپل واچ بسیار استثنایی بوده و جالب اینجاست که اپل واچ بعد از رولکس که پیش از این، برند ساعت مچی ترجیح داده شده برای نوجوانان طبقه بالا بود، اول می‌شود.

با کمال تعجب، درحالی‌که میزان استفاده نوجوانان از آیفون سرسام‌آور است، اما درواقع و در مقایسه با اوایل سال جاری کاهش یافته است. در آوریل، پایپر سندلر یک نظرسنجی دیگر انجام داده بود که نشان می‌داد 88 درصد(یک درصد بیشتر از زمان حال) از نوجوانان مصاحبه شده آمریکایی، از آیفون استفاده می‌کنند.

درحالی‌که این کاهش بسیار ناچیز است، محتمل‌ترین دلیل آن پایان چرخه عمر آیفون 12 و انتظار برای جایگزینی آن با سری جدید آیفون ۱۳ بیان می‌شود. با این حال، آخرین داده‌ها نشان می‌دهد که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته و در مقایسه با نظرسنجی پاییز 2020، باز هم یک درصد افزایش یافته به‌طوری‌که اطلاعات آن زمان نشان می‌داد که 86 درصد از نوجوانان از آیفون استفاده می‌کنند.

نظرسنجی “بررسی نوجوانان” پایپر سندلر همچنین نشان می‌دهد که 88 درصد از تلفن‌های بعدی نوجوانان مصاحبه شده نیز، احتمالاً آیفون خواهد بود.

آیفون اپل گزینه‌ی مورد انتخاب نوجوانان برای گوشی هوشمند

آیفون اپل گزینه‌ی مورد انتخاب نوجوانان برای گوشی هوشمند

اهمیت داده‌های این‌چنینی در چیست؟

چرا این داده‌ها مهم هستند؟ به‌وضوح، این نشان می‌دهد که احتمالاً اپل در آینده با رشد نوجوانان و اشتراک خدمات بیشتر این شرکت، از رشد با اطمینان‌خاطر خدمات خود برخوردار خواهد بود. اساساً، اپل پایگاه کاربران آینده خود را افزایش داده و آنها را به اکوسیستم خود که آیفون در وهله اول آن قرار داشته و به‌دنبال آن سایر سرویس‌ها نیز وجود دارند، متصل می‌کند. Apple Pay دومین سرویس پرداختی پرطرفدار در بین نوجوانان آمریکایی می‌باشد که از 32 درصد در بهار سال جاری، به 35 درصد در زمان حال رسیده است. با این حال، پول نقد کماکان گزینه اول در میان نوجوانان برای پرداخت‌هایشان می‌باشد، به‌طوری‌که 85 درصد از مصاحبه‌شوندگان، پروسه‌ی فیزیکی را بر گزینه‌های دیجیتالی پرداخت ترجیح می‌دهند.

گزارش پایپر سندلر می‌گوید: “درحالی‌که ما تا حدودی از نفوذ پول نقد در بین نوجوانان شگفت‌زده شده‌ایم، با این حال معتقدیم که این آمار تابع 35 درصد از نوجوانان موردبررسی است که حساب بانکی سنتی ندارند. ما انتظار داریم با افزایش سن نوجوانان، آنها به‌مرور از روش‌های پرداخت الکترونیکی مانند Apple Pay ،PayPal و سایر روش‌ها استفاده کنند.

انتخاب شما چیست؟ آیا شما نیز آیفون اپل را به‌عنوان گوشی هوشمند خود می‌پسندید و یا ترجیح می‌دهید تا انبوه دستگاه‌های اندرویدی با بازه‌های قیمتی متنوع، تجربه کاربری شما را شکل دهند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی