حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت گلکسی تب A 8.0 سامسونگ با وصله امنیتی سپتامبر ۲۰۲۱ ارائه شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، اخبار، سامسونگ

سامسونگ انتشار آپدیت امنیتی سپتامبر ۲۰۲۱ را برای گلکسی تب A 8.0 آغاز کرده است. اکنون نسخه LTE این تبلت در مکزیک، به روزرسانی مذکور را دریافت کرده است. طی چند روز آینده بازار های بیشتری این آپدیت را دریافت خواهند کرد. این تبلت پایین رده دو سال گذشته در حال حاضر از One UI 3.1 مبتنی بر اندروید ۱۱ استفاده می‌کند.

آپدیت جدید گلکسی تب A 8.0 ارتقاء امنیتی مهمی خواهد بود

آپدیت جدید نرم افزاری گلکسی تب A.8 نسخه 4G با نسخه فریمور T295XXU4CUI3، اکنون در دسترس کاربران قرار گرفته است. این به روزرسانی شامل وصله امنیتی سپتامبر ۲۰۲۱ است که طبق گزارش SamMobile،  بیش از ۴۰ آسیب پذیری مربوط به حریم خصوصی و امنیت را برطرف می‌کند. به روزرسانی جدید Galaxy Tab A 8.0 همچنین می‌تواند برخی باگ ها و اشکالات را رفع کند و عملکرد کلی تبلت شما را بهبود بخشد.

Galaxy Tab A 8.0

اگر Galaxy Tab A 8.0 LTE دارید، ممکن است قبلاً اعلانی از به روزرسانی جدید دریافت کرده باشید. اگر هنوز آن را دریافت نکرده اید ، می توانید با رفتن به تنظیمات » به روز رسانی نرم افزار و ضربه زدن روی بارگیری و نصب، وجود آپدیت مذکور را به صورت دستی بررسی کنید. همچنین می‌توانید فایل این به روزرسانی را از اینترنت دانلود کرده و به کمک رایانه خود بر روی تبلت فلش کنید.

سامسونگ گلکسی تب A 8.0 یک تبلت پایین رده از سامسونگ است. این تبلت در سال ۲۰۱۹ با تراشه اسنپدراگون ۴۲۹ و صفحه نمایش ۸ اینچی TFT و نسبت ابعاد تصویر ۱۶:۱۰ معرفی شد. پس از آن، این تبلت آپدیت اندروید ۱۰ و ۱۱ و OneUI 3.1 را دریافت کرد. اکنون نیز به جدیدترین وصله امنیتی گوگل مجهز شده است. برخی دستگاه‌ های بالارده تر سامسونگ، مانند Galaxy A52 و Galaxy S20 FE وصله های امنیتی اکتبر را دریافت کرده اند. اما طبیعی است که برخی دستگاه های ارزان قیمت تر، کمی دیر تر آپدیت های امنیتی را دریافت کنند.

تبلت سامسونگ گلکسی تب ای ۸ ۲۰۱۹ (Galaxy Tab A8 2019) با اسنپدراگون ۴۲۹ رسما معرفی شد

اگر کاربر این تبلت هستید، آیا آپدیت گلکسی تب A 8.0 را دریافت کرده اید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی