حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

استیو جابز زمانی یک گوشی آیفون اصلی را پرتاب کرده تا مقاومت آن را به خبرنگاران نشان دهد!

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | اپل، چهره ها

استیو جابز فقید، مؤسس و مدیرعامل پیشین بزرگترین کمپانی حال‌حاضر دنیا، خصوصیات خاص خود را داشت و یکی از ویژگی‌های بارز او نیز، نحوه انجام وظایف و عملیات روزانه‌اش بود. امروز، 10 سال از مرگ استیو جابز می‌گذرد و مردم نیز خاطرات خود را در مورد زندگی وی به اشتراک گذاشته‌اند. در همین راستا، یک خبرنگار اخیرا بیان کرده است که استیو جابز چگونه یک آیفون اصلی را در داخل اتاق پرتاب کرده تا دوام آن را به خبرنگاران حاضر در آن محل ثابت کند!

استیو جابز یکبار نمونه اولیه آیفون را در هوا پرتاب کرده تا به سؤال خبرنگاران در مورد دوام آن پاسخ دهد

Roger Cheng از CNET به‌تازگی خاطرات خود را از بازدید جابز از دفتر مرکزی وال استریت ژورنال در نیویورک بیان کرده است. به گفته وی، هدف جابز این بود که پس از عرضه دستگاه در سال 2007، نگاه کوتاهی از نمونه اولیه آیفون را به خبرنگاران نشان دهد. چنگ به یاد می‌آورد که وقتی خبرنگاری در مورد دوام آیفون سوال کرد، جابز نمونه اولیه آن را به سمت مرکز اتاق پرتاب کرد. با برخورد دستگاه به فرش، سکوت سنگینی اتاق را فرا گرفت.

خوشبختانه آیفون زنده ماند و نشان داد که چگونه استیو جابز در مورد محصولات اپل از اعتمادبه‌نفس بالایی برخوردار بود. علاوه‌بر این، نشان داد که چگونه خطرات محاسبه‌شده استیو جابز بر روزنامه‌نگاران تأثیر گذاشته است. چنگ در این باره می‌گوید:

“تصور کنید اگر آن آیفون در مقابل این همه روزنامه‌نگار شکسته یا خاموش می‌شد، چقدر فاجعه‌آمیز بود.”

پرتاب آیفون توسط استیو جابز

پرتاب آیفون توسط استیو جابز

آیفون اصلی به‌عنوان سه دستگاه جداگانه که در یک دستگاه قرار گرفته بودند معرفی شد: iPod، تلفن و دستگاه ارتباط اینترنتی. جمعیت حاضر در محل رویداد معرفی، وقتی متوجه شدند استیو جابز در مورد یک دستگاه واحد به نام iPhone صحبت می‌کند، هیجان زیادی را از خود بروز دادند. تا به امروز نیز، آیفون اپل، انقلابی در صنعت گوشی‌های هوشمند ایجاد کرده است. شما می‌توانید خلاصه‌ای از رویداد معرفی اولین نسل آیفون اپل را از طریق این لینک مشاهده کنید.

اپل درحال‌حاضر صفحه Remembering Steve را در وب‌سایت خود به‌منظور قدردانی از بنیان‌گذار این شرکت قرار داده است. این صفحه شامل پیام‌هایی از مردم سراسر جهان به استیو جابز می‌باشد.

نظر شما چیست؟ به‌نظر می‌رسد خود شخص استیو جابز پیش از همه‌ی یوتیوبرها، اولین فردی بوده که بر روی یک گوشی هوشمند، تست سقوط (Drop Test) انجام داده است.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

اگر بود تکنولوژی در خود اپل که هیچی تو کل دنیا تکنولوژی در این زمینه کاری دو سال جلوتر بود…

نیما عرفانی

ای جان

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی