حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

استفاده از اپلیکیشن های نوبت گیری پزشکی چه مزایایی دارد؟

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

در دورانی به سر می بریم که پیشرفت تکنولوژی توانسته است تا تاثیرات بزرگی را در زندگی انسان بگذارد. این تغییرات زمانی بیشتر حس می شوند که به چندین سال گذشته نگاه کنیم و تاثیرات پیشرفت تکنولوژی در زندگیمان را بررسی کنیم. همچنین با توجه به سرعت چشمگیر پیشرفت تکنولوژی که تاکنون واقع شده، می توان حدس زد که در آینده نیز این تغییرات بسیار گسترده خواهد بود.

این که این تغییرات به چه شکلی خواهند بود مشخص نیست، اما چیزی که کاملا مشخص است این موضوع است که این تغییرات به مانند تاثیراتی که تاکنون باعث آسان تر شدن زندگی انسان ها شده است، در آینده نیز به همین شکل عوامل ساده تر کردن زندگی انسان ها را وارد زندگی روزمره خواهند کرد.

امروزه یکی از خدماتی که از پیشرفت تکنولوژی عقب نمانده و توانسته پا به پای پیشرفت تکنولوژی حرکت کند، خدمات پزشکی است. این خدمات با همه گیر شدن استفاده از اینترنت، توسط سایت های قدیمی و معتبری مانند پذیرش 24 بر روی بستر اینترنت و اپلیکیشن های تلفن همراه قرار گرفت تا بتواند تا حد زیادی برای بسیاری از بیماران نجات دهنده باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با مزیت های استفاده از اپلیکیشن های نوبت گیری پزشکی آشنا نماییم.

هر فرد می بایست در هر برهه از زندگی خود تحت نظر پزشکی خاص باشد. اینکه فرد چه زمانی به چه بیماری مبتلا خواهد شد با تحت نظر پزشک قرار گرفتن و مطالعه و بررسی سبک زندگی فرد می تواند قابل پیش بینی باشد. پزشکان می توانند روز ها و یا حتی هفته ها و ماه ها قبل از ابتلای یک شخص به بیماری خاصی از روی سبک زندگی او متوجه ریسک ابتلای بالای فرد شوند. همچنین پزشکان می توانند با بررسی علائم فیزیکی و روحی فرد برخی از بیماری ها را در دوران نهفتگی بیماری تشخیص دهند. این موارد می تواند اهمیت تحت نظر بودن افراد را نشان دهد.

اگر بخواهید مرتبا با پزشک خود در ارتباط باشید می بایست هزینه و زمان زیادی را صرف این ارتباط نمایید که شاید برای بسیاری از بیماران این کار قابل انجام نباشد. در اینجا ما به شما استفاده از خدمات آنلاین پزشکی و اپلیکیشن های نوبت گیری و خدمات پزشکی را معرفی می کنیم. یکی از بهترین این اپلیکیشن ها ساخته شده توسط سایت پذیرش 24 است که امکانات زیادی را در اختیار شما قرار خواهد داد که در ادامه به معرفی آن ها خواهیم پرداخت.

چگونه می توانم از اپلیکیشن های نوبت گیری پزشکی استفاده کنم؟

شما می توانید به راحتی و از داخل منزل و یا محل کار خود و یا هر موقعیت جغرافیایی که می خواهید از خدمات پزشکی آنلاین مانند نوبت گیری و دریافت خدمات مشاوره آنلاین پزشکی با استفاده از این اپلیکیشن ها استفاده کنید. دلایل استفاده شما از این اپلیکیشن ها نیز می تواند متفاوت باشد. در ادامه برخی از مزایای استفاده از این اپلیکیشن نوبت گیری پزشکی پذیرش 24 که یکی از خدمات دهندگان سرویس های آنلاین پزشکی است را شرح خواهیم داد.

 

امکان نوبت گیری از هرجای دنیا در هر ساعتی

با استفاده از اپلیکیشن خدمات آنلاین پزشکی می توانید ازهرموقعیت جغرافیایی و به صورت 7 در 24 یعنی هفت روز هفته و در تمام 24 ساعت شبانه روز به دریافت خدمات پزشکی آنلاین بپردازید. کافی است با صرف کمترین زمان و با استفاده از تلفن همراه خود پزشک مورد نظرتان را انتخاب کرده و خدمت مورد نیاز خود را انتخاب نمایید.

دیگر نگران فراموش کردن قرار مشاوره یا ویزیت خود نباشید

با توجه به دغدغه های فراوانی که در زندگی امروزه وجود دارد، این نکته که قرارهای ویزیت و مشاوره با پزشک را از یاد ببرید بسیار شایع است. اما با استفاده از اپلیکیشن نوبت گیری آنلاین دیگر نیازی به خاطرسپردن این قرارها وجود ندارد. چرا که اپلیکیشن درزمان های مشخص و همچنین روزی که نیاز به مراجعه آنلاین و یا حضوری به پزشک دارید، ساعت مراجعه را به شما یادآوری خواهد کرد.

 

امکان تغییر زمان نوبت گیری بعد از دریافت نوبت

به وسیله این اپلیکیشن می توانید در صورت تداخل پیدا کردن زمان بندی های کاری خود و یا ایجاد مشکل، نوبت گرفته شده بدون انجام تماس های مکرر و یا مراجعه حضوری، به راحتی تغییر دهید.

 

عدم ایجاد ازدحام در مطب پزشکان و بیمارستان ها

با توجه به دریافت نوبت در روز و ساعتی مشخص، دیگر نیاز به تجمع و ازدحام در مطب پزشک نیست و بیماران در ساعت مشخص شده به مطب مراجعه می کنند. حتی ممکن است در زمان نوبت گیری و دریافت مشاوره اولیه، پزشک نیازی به مراجعه حضوری بیمار نداشته باشد و به این ترتیب حتی نیاز به مراجعه حضوری بیمار نیز نیست و همین موضوع نیز باعث کمتر شدن تعداد مراجعین خواهد کرد.

از طرفی همین موضوع باعث می شود تا در دوران کنونی که بیماری کرونا جان بسیاری از هموطنان مان را نیز گرفته است، از گسترش این بیماری جلوگیری کنیم. چرا که با وجود این بیماری خارج شدن از منزل تنها برای انجام کارهای ضروری باید در نظر گرفته شود.

 

امکان دریافت آدرس مطب پزشکان در کسری از ثانیه

با توجه به در دسترس بودن آدرس مطب و ساعات کاری پزشکان محترم در این اپلیکیشن، دیگر نیازی به جستجو در اینترنت برای یافتن آدرس مطب پزشکان نیست و به راحتی می توانید با استفاده از این اپلیکیشن و اتصال آن به اپلیکیشن های مسیریابی تلفن همراهتان، مراجعه به مطب پزشک را بیش از پیش آسان نمایید.

 

صرفه جویی در زمان و هزینه

با توجه به عدم نیاز به مراجعات مکرر به پزشکان برای دریافت نوبت، می توان در هزینه و زمان بسیار صرفه جویی کرد.

امکان نظرسنجی

با استفاده از این اپلیکیشن می توانید نظرات مراجعه کنندگان دیگر در رابطه با هر پزشک را مطالعه کنید و با دقت بیشتری نسبت به انتخاب پزشک مورد نظر خود اقدام نمایید که می تواند بسیار کمک کننده باشد.

 

سخن پایانی

با توجه به در دسترس بودن اینترنت برای بیشتر افراد جامعه، می توان از خدمات پزشکی آنلاین استفاده نمود که برای بسیاری از بیماران این خدمات می تواند نجات بخش باشد. اما دقت داشته باشید که انتخاب اپلیکیشن و یا سایت دریافت خدمات پزشکی آنلاین بسیار حائز اهمیت است. پیشنهاد ما به شما استفاده از اپلیکیشن سایت paziresh24.com است که سال هاست در این حوزه فعالیت دارد و می توانید با خیال راحت به خدمات ارائه شده توسط آن اعتماد نمایید.

 

چه تفاوتی میان متخصص مغز و اعصاب و روانپزشک دارد؟

به طور حتم مشخص است که متخصص مغز و اعصاب تخصص کافی ای در جهت درمان، بهبود، کنترل و پیشگیری از بیماری های مغز و اعصاب را دارد اما متخصص روانپزشک عموما با توجه به شرایط جسمی و روحی بیمار سعی می کند با تجویز دارو و همچنین روش های روان درمانی به درمان حال روحی و روانی بیمار خود بپردازد.

از این رو شما با مراجعه به اپلیکیشن سایت پذیرش 24 می توانید به سادگی از متخصصین مغز و اعصاب و همچنین روان پزشکان استفاده کنید.

 

آیا پزشک متخصص عفونی در اپلیکیشن نوبت دهی پذیرش 24 وجود دارد؟

بله! متخصص عفونی، پزشکی است که بعد از 7 سال دوره عمومی پزشکی به مدت 4 سال نیز در رابطه با عفونت هایی که می تواند به هر نحوی به بدن انسان منتقل شود و اندام ها را تحت تاثیر بگذارد تحصیل نموده است. متخصصان عفونی دروس مشترک زیادی با میکروبیولوژیست ها در انواع زمینه ی عفونت ها دارند با این تفاوت که متخصصان عفونی بیشترین تمرکز را در حیطه ی بالینی این رشته پزشکی دارند.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات