حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوگل می‌خواهد هوم اسکرین آیفون ۱۳ شما شبیه اندروید به‌نظر برسد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | اپل، گوگل

در پست جدیدی با عنوان “بهترین عملکرد Google را در iPhone خود بیاورید” که گوگل در وبلاگ رسمی خود منتشر کرده است، این شرکت در تلاش است تا کاربران جدید آیفون ۱۳ را متقاعد کند تا هوم اسکرین دستگاه خود را به اندروید تبدیل کنند.

تبدیل هوم اسکرین آیفون به صفحه‌ای مشابه اندروید

این پست که توسط یکی از مدیران گوگل برای پلتفرم iOS تدوین شده است، دارای تصاویری از صفحه اصلی آیفون ۱۳ می‌باشد که با برنامه‌ها و ویجت‌های مخصوص گوگل پر شده است. این پست نشان می‌دهد که مشتریان احتمالاً باید برخی از برنامه‌های پیش‌فرض iOS اپل مانند Photos ،Safari ،Calendar ،Reminders و حتی Phone را با برنامه‌های متعلق به گوگل مشابه با آنها ازجمله Google Photos ،Google Chrome ،Google Calendar Google Tasks و Google Voice جایگزین کنند.

گوگل همچنین مشتریان را تشویق می‌کند تا از طیف گسترده‌ای از ویجت‌های ارائه‌شده برای برنامه‌های iOS خود استفاده کنند. گوگل بیان کرده است که اگر ویجت‌های مناسب گوگل بر روی هوم اسکرین قرار گیرد، کاربران هرگز مجبور نخواهند شد صفحه اصلی خود را ترک کرده و بیش از پیش به دردسر بیفتند.

تبدیل هوم اسکرین آیفون به اندروید

تبدیل هوم اسکرین آیفون به اندروید

با توجه به پست وبلاگ، کاربران همچنین می‌توانند از “Smart Stacks” برای چیدن ویجت‌های مختلف گوگل درکنار یکدیگر استفاده کنند که این مورد به iOS اجازه می‌دهد تا تعیین کند که کدام ویجت برای نمایش در هر زمان مناسب‌تر است.

درنهایت، گوگل به کاربران توصیه می‌کند که Safari را با Chrome به‌عنوان مرورگر پیش‌فرض iOS جایگزین کنند و اجازه می‌دهد همه لینک‌های سیستم و پیشنهادات وب Spotlight در Chrome باز شود. گوگل امیدوار است تا کاربران آیفون ۱۳ که هفته گذشته آیفون‌های جدید خود را دریافت کرده‌اند، به‌جای خرید یک گوشی هوشمند اندرویدی، “بهترین‌های گوگل” را به دستگاه خود بیاورند.

نظر شما راجع‌به ترغیب گوگل به کاربران iOS و دارندگان گوشی آیفون ۱۳ اپل به استفاده از برنامه و ویجت‌های مشابه اندروید در صفحه اصلی دستگاهشان چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Faez

جان ؟
مایل به دادگاه ؟
دلیل؟
تبلیغ
من که آیفونو بدون آیکون های مزخرف اندروید ترجیح میدم
آیفون با رابط اصل خودش عالیه
پیکسل با رابط اصلی خودش

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی