حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت کروم ٩۴ با طراحی Material You و تم‌های رنگی پویا منتشر شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، گوگل، مرورگر

گوگل در هر دوره، به صورت مرتب آپدیت‌هایی را برای کروم ارائه می‌کنند. به روزرسانی جدید کروم، بر طراحی جدیدی تمرکز دارد. آپدیت کروم ٩۴، با طراحی Material You اندروید ١٢، هم اکنون قابل دریافت است.

آپدیت کروم ٩۴ با ارائه طراحی Material You اندروید ١٢ ارائه شد

ما در ترنجی و حوالی مراسم رونمایی از اندروید ١٢، نگاهی نزدیک به طراحی Material You آن داشتیم.

 

اولین نگاه به اندروید ۱۲ و تغییر طراحی عظیم با Material You گوگل

 

به گفته 9to5google، گوگل نسخه جدید مرورگر کروم خود را معرفی کرد. در ادامه، گوگل روند انتشار به روزرسانی چهار هفته‌ای خود را آغاز کرد. هم اکنون، آپدیت کروم ٩۴ برای دستگاه‌های اندرویدی در دسترس است. با نصب این به روزرسانی، تم رنگی پویای اندروید ١٢ و طراحی Material You در کروم اعمال می‌شود. بزرگ‌ترین تغییری که کاربران گوگل کروم در به روزرسانی جدید با آن روبه‌رو می‌شوند، بزرگ‌تر و گردتر شدن تب‌های سایت است. طراحی جدید تب‌ها که از طریق به روزرسانی سروری وارد گوگل کروم شد، کاربری ساده‌تری دارد. تم رنگی پویای اندروید ١٢ نیز از راه رسیده است.

در دستگاه‌های قدیمی‌تر، آخرین Tab با رنگ آبی نمایش داده می‌شود. اما دیگر تب‌ها، خاکستری باقی می‌مانند. اما در سیستم عامل اندروید ١٢، رنگ آخرین تب با رنگ غالب در پس زمینه گوشی شما مطابقت دارد. بنابراین، رنگ‌های Tab با اندروید ١٢، پیشرفته‌تر تغییر می‌کنند. در بخش‌های دیگر، گوگل Omnibox را با رنگ بندی جدیدی همراه کرده است. اگرچه که این موضوع در مقایسه با طراحی تیره و پس زمینه روشن، بیشتر مشهود است!

میزان تغییرات آپدیت کروم ٩۴ با طراحی Material You، در همین حد است. اما انتظار می‌رود که در آینده، شاهد ایجاد تغییرات بیشتری باشیم. به عنوان مثال، ما پیش‌تر تم‌های رنگی پویا را در تنظیمات کروم دیده بودیم. نسخه جدید گوگل کروم، برای بسیاری از کاربران اندرویدی، از عصر امروز در Play Store قرار می‌گیرد. البته ممکن است که برای فعال سازی ویژگی‌های این به روزرسانی، نیاز به توقف اجباری کروم داشته باشید. آپدیت کروم ٩۴، امروز به همراه به روزرسانی‌های بزرگ Calendar و Google Keep منتشر می‌شود.

نظر شما در مورد این به روزرسانی چیست؟ آیا از تغییرات آن رضایت دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️