حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت ویندوز ۱۱ هنوز برای ۶۲ درصد کاربران Windows ناشناخته است!

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | Windows 11

شاید شمایی که این خبر را می خوانید حتی شمارش معکوس داشته باشید برای ۱۳ مهر ۱۴۰۰ و عرضه رسمی ویندوز ۱۱ اما شاید همه اینطور نباشند. طبق یک تحقیق مشخص شده است که آپدیت ویندوز ۱۱ هنوز برای ۶۲ درصد کاربران Windows ناشناخته است!

آپدیت ویندوز ۱۱

طبق تحقیقات اخیر وب سایت Savings.com، که در تاریخ ۱۹ شهریور و روی ۱۰۴۲ کاربر ویندوزی انجام شده است:

“اقلیتی از کاربران حتی قبل از شرکت در مطالعه مطلع بودند که این به روزرسانی به زودی ارایه می شود.”

در این گزارش آمده است:

“تنها ۳۸ درصد از کاربران فعلی ویندوز گفتند که می دانند تغییر بزرگی در سیستم عامل رخ می دهد.”

این یعنی تقریبا از هر ۱۰ نفر ۶ نفر نمی دانند که آپدیت Windows 11 به زودی ارایه می شود. اگر این نظرسنجی صحت خوبی داشته باشد، آمار اصلا خوبی نیست و نمی توان انتظار نرخ به روزرسانی سریعی را برای این نسخه از سیستم عامل دسکتاپ مایکروسافت داشته باشیم.

ویندوز ۱۱

ویندوز ۱۱

نتایج نظرسنجی را هرطور که می خواهید در نظر بگیرید، زیرا آنها بر اساس نمونه گیری تقریباً هزار نفر است. اگرچه شایان ذکر است که اگر مایکروسافت نتوانسته اکثریت کاربران ویندوز را با اخبار ویندوز ۱۱ خود مطلع کند، به دلیل عدم تلاش این نیست. اخیراً، مایکروسافت اخیراً حداقل در چند مکان سیستم عامل جدید را تبلیغ می کند و تبلیغات آن اغلب در ESPN و UFC ظاهر می شود. اینها فقط دو نمونه است.

اطرافیان شما چطور؟ از ارایه شدن آپدیت Windows 11 که دقیقا ۱ هفته دیگر انجام خواهد شد، مطلع هستند؟ البته بحث زمان ارایه آپدیت را خیلی از کاربران نمی دانند، حتی کاربران موبایل هم پس از ارایه نوتیفیکیشن روی موبایل خود مطلع می شوند و پس از آپدیت هم شای ندانند دقیقا چه نرم افزاری را استفاده می کنند. که لزوما هم چیز بدی نیست، همه مثل ما علاقه مندی‌شان در این زمینه نیست.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)