حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بهترین مارک لوازم آرایشی سر و بدن چیست؟ از Cameon تا …

نوشته

3 سال قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

قطعا برای شما هم اتفاق افتاده است که در بین انبوهی از لوازم آرایشی سردرگم شوید و ندانید کدام برند را انتخاب کنید. فروشنده با اشاره ما انواع مختلفی از اجناس درخواستی‌مان را با برند‌های مختلف روی پیش‌خوان می‌گذارد و منتظر پاسخ می‌ماند. این درست مانند امتحانی است که پاسخ‌های آن را نمی‌دانیم!

خبر خوب این است که در تولید لوازم آرایشی، این صنعت چند میلیارد دلاری، برندهای بی‌نظیری مانند برند Schwarzkopf، وجود دارند که شما را از سردرگمی نجات می‌دهند. البته که با دانستن نام چندتایی از این برندها مانند برند cinere کارمان راه می‌افتد یا درخواست محصولات برند Comeon خرید را آسان می‌کند؛ ولی با داشتن اطلاعات بیشتر درباره این برندها، با علم و آگاهی بیشتری خرید خواهیم کرد.

این قضیه پیش‌زمینه‌ای شد تا با استفاده از مجله‌ اینترنتی کاملی چون ریحا، به معرفی تعدادی از برندهای معتبر بپردازیم. این مجله علاوه بر داشتن لیست کاملی از محصولات برندهای معتبر، توضیحات کاملی درباره قیمت و موارد استفاده آن‌ها نیز دارد.

برند Comeon

از محبوب‌ترین برندهایی که تابه حال در ایران وجود داشته برند Comeon یا کامان است. بسته‌بندی‌های زیبا و خلاقیت در تهیه بسته‌بندی همراه با ساختار مناسب، فقط محدود به ظاهر جذاب نمی‌شوند؛ بلکه راهکاری برای استفاده آسان آن‌ها نیز هستند. Comeon  توجه فراوانی به کیفیت بالای محصولات خود داشته و این سیاست را در لیست اهداف تولیدی خود قرار داده است.

البته باید گفت که اگر از این محصولات استفاده کرده باشید حتما نام برند جنوا کازمتیکس (Geneva Cosmetics)  از کشور سوئیس و لوگو پرچم کشور سوئیس را بر روی بسته‌بندی آن دیده‌اید. جنوا از برندهای تولید محصولات پوستی و مراقبتی است که همواره با استفاده از ترکیبات طبیعی در تولید محصولاتش، محبوبیت بی‌نظیری را کسب کرده است. حدودا از 5 سال پیش، این لابراتوار همکاری خود را با کشور ایران آغاز کرد. محصولات کامان، تحت لیسانس سوئیس، با مواد اولیه و کیفیت عالی این شرکت سوئیسی تولید و وارد بازار می‌شود. کیفیت محصولات برند Comeon باعث شده که به سرعت به یکی از پرفروش‌ترین‌های آرایشی بهداشتی کشور تبدیل شود.

مزیت برتر محصولات برند Comeon قیمت مناسب آن‌ها به نسبت برند‌های دیگر، با وجود کیفیت عالی آن است. از آنجا که کیفیت از اهم کار این برند بوده، دست‌اندرکاران تولید به‌طور دائمی کنترل‌های کیفی را انجام می‌دهند. این محصولات طوری فرموله شده‌اند که به محیط زیست نیز آسیب نزنند. گفتنی است تمامی محصولات، مجوز بهداشت و پروانه ساخت دارند. همه این مزایا باعث شده است محصولات بهداشتی کامان در بیش از ۷۰ کشور جهان به بازار عرضه شده تا با محصولات جهانی رقابت کنند.

نمونه محصولات برند Comeon

محصولات کامان را با تنوعی فراوان در مجله ریحا می‌توانید انتخاب کنید. از این گروه بزرگ می‌توان نمونه‌های زیر را نام برد:

  • • کرم ضد ترک پا کامان Foot Cream

این کرم با نرم‌کردن و بازسازی‌کردن چوست پا، آن را نرم و لطیف تحویل می‌دهد. البته به جز از بین‌بردن ترک پا، زبری و پینه پا و حتی دستان را نیز درمان می‌کند. وجود  اسید لاکتیک، موم زنبور عسل و عصاره شی باتر از آن اکسیری جادویی می‌سازد.

  • • شامپو ۵ در ۱ مدل هیر واتر Hair Water 5 in 1 Shampoo

شامپویی با خواص تقویت‌کننده، مرطوب‌کننده، درخشان‌کننده، نرم‌کننده، استحکام‌بخش، تثبیت‌کننده و ضد ریزش موست. این شامپوی بدون سولفات به آبرسانی و تغذیه مو کمک فراوانی می‌کند.

  • • کرم مرطوب کننده حاوی ب کمپلکس و عصاره آرگان B Complex Argan Moisturizing Cream

این کرم حاوی ویتامین B complexو عصاره آرگان بوده و با خواصی ایده‌آل مانند عدم ایجاد حس چربی بر پوست، جلوگیری از پیری پوست و تغذیه بافت آن مصرف‌کنندگان را راضی نگه داشته است.

برند Schwarzkopf

اگر از افرادی باشید که به زیبایی پوست و موی خود اهمیت بدهید، قطعا با نام برند Schwarzkopf آشنایی دارید. این برند آلمانی از 120 سال پیش، در زمینه تولید لوازم حالت‌دهنده موی سر فعالیت کرده است. محصولات باکیفیت، در جلب اعتماد مصرف‌کنندگان تاثیر فراوانی داشته و باعث شد که این برند در کل دنیا از گروه برترین‌های آرایشی و بهداشتی شود.

هانس شوارتسکف شیمیدان و داروساز آلمانی، پایه و اساس این برند را بیش از یک قرن پیش بنا گذاشت تا همواره با روشی علمی به تولید بپردازند. برند Schwarzkopf با ترکیب مواد اولیه مرغوب و استفاده از جدیدترین فناوری‌های علمی، برترین تکنیک‌های مراقبت از مو را به کار بست؛ چراکه هدف اصلی این برند، اطمینان طرفداران و رفع نیازشان است.

نمونه محصولات برند Schwarzkopf

وسعت محصولات برند  Schwarzkopf در حدی است که گاهی برای پیداکردن محصولی خاص با مشکل مواجه می‌شوید. برای پیداکردن نمونه مد نظرتان می‌توانید به ریحا مراجعه کنید. نمونه‌های زیر فقط تعدادی از آن موارد هستند.

  • • روغن ترمیم کننده موی خشک و آسیب دیده گلیس مدل دلی ایل الیکسرGliss Hair Repair Daily Oil Elixir

روغنی تقویت‌کننده که به رطوبت‌دهی و درخشان‌کنندگی مو منجر می‌شود و با تغذیه و ترمیم مو، آن‌ها را نرم‌ و شاداب می‌کند.

  • • ماسک مو خاویار اولتایم شوارتسکف ultime kaviar hair renew mask Schwarzkopf

اگر موی خشک، آسیب‌دیده، چرب، رنگ‌شده، نازک و ضعیف دارید، دست‌به‌کار شوید که این ماسک معجزه‌گر است. این محصول مرطوب‌کننده، نرم‌کننده و ضد ریزش مو بوده، با موادی چون عصاره خاویار، ویتامین‌ها، مواد معدنی و پروتئین‌ها به آبرسانی و بازسازی مو می‌پردازد.

  • • ماسک آبرسان مو گلیس حاوی پروتئین و کره کاکائو Gliss Moisturizing Mask Protein + Cocoa butter For Dry Hair

این محصول موی خشک و آسیب‌دیده شما را درخشان و نرم می‌کند. پس اگر به دنبال ماسکی هستید که به محافظت، تغذیه و آبرسانی موی شما بپردازد این انتخاب عالی است.

برند cinere

برند cinere  توسط شرکت دانش بنیان طبیعت زنده در سال ۱۳۷۶ بنیان‌گذاری شد. هدف اصلی این برند تهیه محصولات مراقبت از پوست و مو با منشاء گیاهی بود. موفقیت در نیل به این هدف باعث شد که در حال حاضر برند cinere  را نه‌تنها مشتریان بلکه پزشکان متخصص و مراکز معتبری چون آکادمی بیماری‌های پوست و مو در لندن هم تایید کنند.

علوم روز، نیروهای ماهر و متخصص و ساختاری نظام‌مند، از ابزارهای اولیه این برند در امر تولید است. در عین حال استفاده از مواد اولیه مرغوب و فرمولاسیون پیشرفته گیاهی، آن را در بین مردم، به برندی دوست‌داشتنی تبدیل کرده است. این محبوبیت در سایه تلاش متخصصان در لابراتوارهای سوئیس، فرانسه و ایران هر روز بیشتر می‌شود.

نمونه محصولات برند cinere

انواع محصولات تولیدشده این برند که تعدادی در این قسمت ذکر شده است را به‌همراه موارد استفاده آن‌ها در ریحا ببینید.

  • • لوسیون گیاهی تقویت مو مخصوص آقایان Men’s Revitalizing Hair Tonic

این لوسیون تقویت‌کننده، محصولی خارق‌العاده بوده، ضد ریزش، خارش و التهاب است. محصولی با تنظیم ترشح چربی پوست سر، مخصوص افراد با الگوی ریزش مردانه بوده و به رویش مجدد مو کمک می‌کند.

  • • کرم دور چشمDouble Revitalizing Eye Cream

این کرم با داشتن بافتی غنی از آنتی‌اکسیدان و ویتامین E، درکاهش و رفع سیاهی، چروک و پف دور چشم تاثیربه‌سزایی داشته و زبانزد خاص و عام است. فرمولاسیون آن حاوی عصاره فائکس بوده و به بهبود گردش خون مویرگی و محو سیاهی دور چشم کمک شایانی می‌کند. وجود موادی چون کمپلکس MDI جهت جلوگیری از ایجاد چین و چروک،‌ کوآنزیم Q10 و اسیدهای چرب ضروری امگا 3 و امگا 6 جهت حذف رادیکال‌های آزاد از مزایای دیگر این محصول است.

  • • شامپو بدن مخصوص آقایان Revitalizing Showe Gel For Men

قدرت شویندگی مناسب این شامپو، بدون ایجاد خشکی روی پوست، تنها مزیت آن نیست. این محصول با ترکیباتی مثل عصاره‌های ترنج و نیلوفر آبی به نرمی و لطافت پوست کمک می‌کند. از طرف دیگر فاقد مواد صابونی التهاب‌زا بوده و رایحه دلپذیرش حس طراوت و شادابی را در وجودتان جاری می‌کند.

نتیجه‌گیری

استفاده از محصولات آرایشی‌بهداشتی امری اجتناب‌ناپذیر است؛ ولی انتخاب درست با آگاهی از نوع محصول واجب و ضروری است. ریحا با ارائه انواع محصولات از برندهای معتبر، انتخابی درست را برایتان رقم می‌زند.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات