حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تلویزیون Realme Smart TV Neo 32 با قیمت ٢٠٣ دلار رسماً معرفی شد!

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، تلویزیون، ریلمی

ریلمی امروز محصولات مختلفی را معرفی کرده است. تلویزیون هوشمند جدید ریلمی نیز امروز رسماً معرفی شده است. این تلویزیون که Realme Smart TV Neo 32 نام دارد، از قابلیت‌های جذاب و قیمتی کم برخوردار است.

مشخصات فنی و قیمت تلویزیون Realme Smart TV Neo 32

ریلمی یکی از برندهایی است که در کنار تولید گوشی‌های هوشمند، تلویزیون‌های هوشمند خود را نیز روانه بازار می‌کند. از محصولات شاخص ریلمی، می‌توان به Smart TV 4K اشاره کرد.

 

تلویزیون Realme Smart TV 4K در دو سایز رسماً رونمایی شد

 

به نقل از Gizmochina، پس از روزها تبلیغ و انتشار تیزرهای مختلف، ریلمی به صورت رسمی تلویزیون هوشمند جدید خود را در هند رونمایی کرده است. این تلویزیون هوشمند، در کنار سری Narzo 50 و مچ بند Realme Band در بازار هند عرضه شده است. درست همان طور که انتظار می‌رفت، این تلویزیون هوشمند از Android TV استفاده نمی‌کند. ما تصور می‌کردیم که این تلویزیون، به همین دلیل از رقبای خود ارزان‌تر باشد. اما این طور نیست.

تلویزیون هوشمند Realme Smart TV Neo 32 از نمایشگری ٣٢ اینچی با پنل IPS LCD و نور پس زمینه LED بهره مند است. وضوح تصویر HD Ready که ریلمی اعلام کرده است، احتمالاً ١,٣۶۶×٧۶٨ است. ریلمی به وضوح دقیق این نمایشگر اشاره نکرده است. اما به هر حال، چینی‌ها می‌گویند که این تلویزیون از گواهینامه TÜV Rheinland برای فیلتر نور آبی بهره می‌برد.

تلویزیون هوشمند Realme Smart TV Neo 32

از سوی دیگر، این تلویزیون هوشمند از تراشه‌ای نامشخص با پردازنده مرکزی چهار هسته استفاده می‌کند. میزان حافظه داخلی و حافظه رم نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. در بخش اتصالات، مواردی همچون دو درگاه HDMI، یک درگاه USB، پشتیانی از وای فای، جک ٣.۵ میلی متری هدفون و درگاه Ethernet وجود دارند. ریلمی هیچ اشاره‌ای به وجود بلوتوث در این تلویزیون هوشمند نکرده است. بنابراین، ما حدس می‌زنیم که چنین ویژگی در آن حضور نداشته باشد.

در بخش نرم افزاری نیز جزئیات زیادی از سوی ریلمی اعلام نشده است. مشخصاً این تلویزیون، از Android TV بهره نمی‌برد. بنابراین، احتمالاً شاهد اجرای سیستم عامل لینوکس بر روی آن خواهیم بود. این تلویزیون هوشمند، با یوتوب ٢٠٢١، ویژگی Quick Cast و ویژگی کالیبراسیون رنگی Realme Chrome Boost Picture Engine به دست مشتریان می‌رسد.

در انتها، ریلمی از بلندگوی استریوی ٢٠ واتی در تلویزیون هوشمند جدید خود استفاده نموده است. در انتها، نوبت به قیمت تلویزیون Realme Smart TV Neo 32 می‌رسد. این محصول تازه وارد، برابر با ١۴,٩٩٩ روپیه هند (معادل ٢٠٣ دلار آمریکا) می‌باشد.

نظر شما در مورد تلویزیون هوشمند جدید ریلمی چیست‌؟ مشخصات آن چطور هستند؟ آیا آن را می‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Faez

همچیش خوب بود غیر از رزولوشن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️