حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تلویزیون Realme با پنل SLED و رزلوشن 4K به زودی ارایه خواهد شد

نوشته

3 سال قبل | 16 دیدگاه | تلویزیون، ریلمی

گسترش Realme دارای یک شرکت فناوری است که شاهد ورود آن به بسیاری از دسته های جدید محصولات است. امروز، آن یکی از محصولات آینده خود یعنی Realme Smart TV SLED 4K در اندازه 55 اینچ را ارایه کرده است. همانطور که از اسم محصول مشخص است، تلویزیون Realme با پنل SLED و رزلوشن 4K به زودی ارایه خواهد شد.

تلویزیون Realme

چند ماه پیش بود که این شرکت تأیید کرد که در حال گسترش نمونه کارها تلویزیون های هوشمند خود به بخش پریمیوم با مدل 55 اینچی است. به جز اندازه، هیچ جزئیاتی به اشتراک گذاشته نشد و Realme نیز در مورد تحولات ساکت بود. امروز، این شرکت سرانجام در مورد چگونگی تفاوت آن با سایر تلویزیونهای بازار به عنوان اولین تلویزیون جهان با پنل SLED صحبت کرد.

فناوری SLED اصطلاحی انحصاری است كه توسط Realme برای اشاره به محصول جدیدی از پنل های LED ساخته شده است كه توسط John Rooymans ، مدیر دانشمند SPD (توزیع برق طیفی) تولید شده است. در مقایسه با نمایشگرهای سنتی LED یا حتی QLED ادعا می شود که SLED دارای گستره رنگی وسیع تر و تابش نور آبی کمتری است.

پنل SLED

پنل SLED

برند Realme توضیح می دهد که صفحه های معمولی دارای نور پس زمینه آبی هستند که سپس به رنگ های دیگر تبدیل می شوند. در مقایسه، یک پنل SLED در مرحله اولیه از ماتریس نور پس زمینه RGB استفاده می کند، بنابراین از میزان نور آبی و اثرات مرتبط با آن، همراه با نمایش طبیعی تر رنگ ها با فناوری SPD می کاهد.

علاوه بر این، همچنین طیف وسیع تری از رنگ را با پوشش 108 of فضای رنگ NTSC امکان پذیر می کند. این باعث می شود دقت رنگ بالاتر برای تصاویر واقعی در کنار توانایی ارائه رنگ بیشتر از تلویزیون های استاندارد وجود داشته باشد.

همچنین از توزیع رنگ متعادل تری در پیکسل های فرعی قرمز، سبز و آبی برخوردار است. تلویزیون هوشمند Realme با پنل SLED همچنین گواهینامه TUV Rheinland’s Low Blue Light را ارایه کرده است و آنرا به عنوان تنها تلویزیون LED در این بخش معرفی کرده است.

برند Realme هنوز زمان رونمایی از Smart TV SLED در هند را تأیید نکرده است، اما با ظهور این اطلاعات اندک، ارایه آن نباید خیلی دور باشد. نظر شما چیست؟ منتظر تلویزیون خاص Realme هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
16 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Auroro

عتشقتم realmi

Mahdi

اولا درست بنویس دوما این کلمه رو من اختراع نکردم افسون قدیما استفاده میکرد بعد منم عادت گرفتم به این کلمه 😂

Mahdi

گندش بزنن این دیگه چیه فردا گی ال ایکس هم شروع میکنه به تلویزیون زدن

Mahdi

گی نه جی 😂😂😂

Auroro

دیوونه😂

OnePlus_Fan

منم یه لحظه در هاله ای از ابهام قرار گرفتم بعد دیدم ایشون خودش تصحیحش کردند

Mahdi

خداوکیلی اشتباه تایپی بود ، گفتم شاید بد متوجه بشید 😂

AŁɪ

ای جااانز

Mahdi

سلام علی خوش برگشتی

AŁɪ

ممنون 🙏💙 جان ویکت منو کشته😬

Mahdi

فیلم تق تق رو دیدی؟😂

AŁɪ

Ye

Mahdi

از اونجا عاشق ‌کیانو ریوز شدم 😂😂😂

Finch

عکس پروفایل ، کپی رایت داشتا…

Taha

تو و علی باهم برنامه ریختین همزمان عکس پروفایل قشنگاتونو بزارید؟🤣😅

Milad7

شیا همه جا را درو میکنه 😛

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)