حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نرم افزار PC Health Check جدید مایکروسافت برای بررسی Windows 11 ارایه شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | Windows 11

تقریبا ۳ ماه پیش بود که برای شما در ترنجی نوشتیم اگر می خواهید ببینید آیا ویندوز ۱۱ روی کامپیوتر شما نصب می شود یا نه، باید نرم افزار Windows PC Health را نصب کنید. با نزدیک شدن به تاریخ عرضه رسمی ویندوز ۱۱ در روز شنبه ۳ مهر ۱۴۰۰، می بینیم که نرم افزار PC Health Check جدید مایکروسافت برای بررسی قابلیت نصب Windows 11 ارایه شد.

نرم افزار PC Health Check

نرم افزار PC Health Check

نرم افزار PC Health Check

خرداد بود که مایکروسافت ابزار جدیدی به نام PC Health Check را منتشر کرد. این ابزار برای بررسی اینکه آیا کامیپوتر شما واجد شرایط نصب ویندوز 11 است یا خیر، استفاده شود. بر اساس خبر ویندوز اینسایدر، مایکروسافت این برنامه را با بهبودهای بیشتر ارایه کرده است.

حدود ۱ ماه پیش، مایکروسافت نسخه پیش نمایش به روز شده برنامه PC Health Check را برای Windows Insiders منتشر کرد. نسخه جدید این نرم افزار، ویژگی بررسی صلاحیت نصب ویندوز ۱۱ را با اطلاعات کاملتر و بهبود یافته درباره توانایی یا عدم توانایی دستگاه شما بهبود می بخشد. همچنین لینک هایی را به مقالات پشتیبانی مرتبط ارائه می دهد که شامل مراحل احتمالی اصلاح مشکلات است.

نرم افزار PC Health Check به روز شده

نرم افزار PC Health Check به روز شده

در حال حاضر، پس از جمع آوری بازخورد از کاربران Insiders و به روزرسانی های اضافی برای پردازنده های تازه پشتیبانی شده، مایکروسافت برنامه PC Health Check را برای همه کاربران دوباره منتشر کرده است.

می توانید برنامه به روز شده Windows PC Health Check را به صورت رایگان از اینجا دانلود کنید.

کامپیوتر شما برای نصب ویندوز ۱۱ واجد شرایط است؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
nazari

این برنامه را نصب کردن اما وقتی اجرا می کنم هیچ برنامه ای باز نمی شود

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)