حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بررسی درب اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ و ابعاد استاندارد آن

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

درب اتوماتیک شیشه‎‌ ای اسلایدینگ یا همان کشویی از جمله متداول‎‌ترین و پرطرفدارترین درب‎‌های اتوماتیکی هستند که در مراکز متعدد تجاری و اداری و بیمارستانی مورد استفاده قررا می‌گیرند. این درب‎‌ها با فراهم آوردن مزایای متعدد و ایجاد عملکردی راحت، می‌توانند در عبور و مرور راحت‌‎تر افراد خصوصاً در مراکز پر رفت و آمد مؤثر باشند. اما خرید و نصب رضایت‌بخش درب اتوماتیک شیشه ‌‎ای نیازمند توجه به نکاتی خاص در این باره می‌‎باشد. ازاین‌رو اگر علاقمند به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این درب‌‎ها و ابعاد مختلف استاندارد آن هستید، تا انتهای متن همراهمان باشید.

شاید بتوان گفت این نوع از درب ها از پرمصرف ترین نوع درب های اتوماتیک هستند. این درب های اتوماتیک اسلایدینگ کارکردی بسیار ساده داشته و در مقایسه با دیگر درب ها، قیمت پایینی دارند. همچنین طراحی ظاهری آن ها برای ورودی ساختمان ها بسیار مناسب می باشد.

درب‎‌ها از سال‎‌ها پیش تاکنون دچار تغییر و تحولات گوناگونی شده و با علم و فناوری همراه گشته‎‌اند به گونه‎‌ای که امروزه به واسطه‎‌ی این همراهی شاهد تولید درب‎‌های متفاوت و جدیدی در تنوع بسیار بالایی هستیم. این درب‌‎های متفاوت برای مکان‌‎های مخصوصی و در ابعاد مشخصی تولید می‌شوند و تنها کافی است که با در اختیار داشتن دانش بیشتر در این حوزه، اقدام به انتخاب درب مناسبی برای ساختمان و یا محیط اداری و تجاری خود بنماییم. درب‎‌های اتوماتیک از جمله دست آوردهای این تحولات اخیر بوده و به گونه‌‎ای نشان دهنده‎‌ی پیشرفت بشر درصنعت درب سازی می‌‎باشد. چراکه با پیشرفت دانش بشری روز به روز بر امکانات این درب‌‎ها و طراحی منحصر به فرد آن‎‌ها افزوده شده و مشتریان در هنگام خرید با تنوع بالایی از این درب‎‌ها چه از لحاظ ابعاد آن و چه از لحاظ طراحی و عملکرد رو به رو خواهند شد.

درب اتوماتیک اسلایدینگ شیشه ‎‌ای

درب اتوماتیک شیشه ‎‌ای از جمله درب‌‎های پیشرفته‎‌ای هستند که با عملکرد فوق‌‎العاده می‌توانند در مکان‎‌های مختلفی حضور پیدا کنند. این درب‌‎ها را از لحاظ نوع کارکرد و میزان بازشدگی می‌توان به انواع متفاوتی چون چهارلت، دولت، تک لت، تقسیم نمود که به طور معمول ارتفاع استاندارد کلیه‎‌ی این درب‎‌ها 220 سانتی متر بوده ولی در صورت لزوم بسته به محل مورد استفاده این اندازه‌‎ها متغیر خواهند بود. حتی شیشه‎‌های به کار رفته در این درب‎‌ها می‌تواند با ابعاد متفاوتی تولید شود. خوب است بدانید که عرض این درب‎‌ها نیز بسته به میزان ورودی و تعداد لت‎‌ها متفاوت خواهد بود.

نحوه‎‌ی عملکرد درب‌‎های اتوماتیک شیشه‎‌ ای

به طور کلی درب اتوماتیک شیشه‎‌ ای علاوه بر شیشه  و قاب درب و … از بخش‌‎های هوشمندانه و حساسی نظیر سنسورها تشکیل شده‌‎اند. در حقیقت عملکرد کلی این درب‌‎ها و باز شدن آن به هنگام ورود و خروج افراد به واسطه‎‌ی تشخیص این سنسورها صورت می‌‎پذیرد. این سنسورهای حرکت و یا نوری پس از تشخیص تحرک و حضور اشخاص در جلوی درب اطلاعات صحیحی را به موتور می‎‌فرستند تا موتور بعد از تحلیل این اطلاعات با استفاده از نیروی برق دستور حرکت لت‌‎ها و باز یا بسته شدن درب را صادر کند و جهت سهولت حرکت این درب‌‎ها در هنگام باز شدن معمولاً غلطک‎‌هایی در آن‌‎ها تعبیه می‌شود.

مزایای درب اتوماتیک اسلایدینگ

پس از آشنایی با نحوه‌‎ی عملکرد کلی درب اتوماتیک شیشه ‌‎ای اسلایدینگ نیاز است تا با مزایای خرید و نصب این درب‌‎ها ویژگی‎‌هایی که می‌تواند برای یک مرکز به وجود آورد آشنایی پیدا کنیم. از جمله مزایای این درب‌‎ها می‌توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • • بالا بردن امنیت ساختمان؛ به واسطه‎‌ی استفاده از درب‎‌های اتوماتیک شیشه‎‌ای می‌توان امنیت بسیاری از ساختمان‎‌ها را تأمین کرد.
  • • صرفه جویی در مصرف انرژی؛ با باز و بسته شدن اتوماتیک درب ورودی به واسطه‌‎ی سیستم هوشمند می‌توان از هدر رفت انرژی که معمولاً در اثر باز ماندن طولانی مدت درب‌‎ها اتفاق می‌‎افتد، جلوگیری نمود.
  • • افزایش جذابیت ساختمان؛ درب اتوماتیک شیشه ‎‌ای به دلیل نمای شفاف شیشه، از زیبایی خاصی برخوردار بوده و می‌تواند منجر به افزایش جذابیت یک ساختمان بشود.
  • • جلوگیری از ورود آلودگی به محیط؛ در شهرهای بزرگی که معمولاً آلودگی زیادی در محیط وجود دارد بهتر است درب ساختمان‎‌ها در طولانی مدت باز نماند چرا که گرد و غبار و آلایند‎‌ه‌های مختلف می‌توانند به فضای داخل ساختمان ورود پیدا کنند و منجر به ایجاد حساسیت در کارکنان شوند. درب‎‌ اتوماتیک شیشه‎‌ ای با باز و بسته نمودن به موقع درب‎‌ها در جلوگیری از ایجاد آلودگی در ساختمان‌ها می‌تواند مؤثر باشد.
  • • سهولت رفت و آمد برای معلولین جسمی؛ خوشبختانه با نصب این درب‌‎ها در ورودی ساختمان‌‎ها بسیاری از معلولین می‌توانند به راحتی و بدون هیچگونه فشاری به درب، به فضای داخلی ساختمان ورود پیدا کرده و از این بابت دچار دردسر نشوند.
  • • امکان اجازه‌‎ی ورود افراد بخصوص به ساختمان؛ در بسیاری از مراکز نیازی به ورود افراد متفرقه نبوده و حضور دیگران در این مراکز در کار کارکنان اختلالاتی ایجاد خواهد کرد. بسیاری از درب‎‌های اتوماتیک شیشه‌‎ای امکان نصب سیستم حضور و غیاب را داشته و به وسیله‌‎ی نصب این سیستم می‌توان از ورود افراد متفرقه به مراکز و بعضی از ساختمان‌‎ها جلوگیری به عمل آورد.

خرید درب‎‌های اتوماتیک شیشه‌‎ای

همان طور که در ابتدای متن اشاره نمودیم در خرید درب اتوماتیک شیشه‎‌ ای همواره نکات ارزنده‌‎ای مطرح می‌شود که با به خاطر سپردن این نکات در هنگام نصب و خرید این محصولات، می‌توان از درب خریداری شده تا سالیان سال استفاده نمود.

  • • توجه به ابعاد مورد نظر؛ تشخیص درست میزان بازشدگی که در نظر دارید، ارتفاع و عرض درب، یکی از موضوعات بسیار مهمی است که قبل از خرید و انتخاب درب اتوماتیک می‎‌بایست در نظر داشته باشید و آن را به تولیدکنندگان و یا عرضه‌کنندگان درب اتوماتیک شیشه ‌‎ای گوشزد کنید.
  • • توجه به قیمت درب؛ با مراجعه به مراکز متعدد ممکن است با قیمت‎‌های متفاوتی رو به رو شوید که این موضوع منجر به ایجاد تردیدهایی در انتخاب بهترین مرکز خرید درب اتوماتیک خواهد شد. با توجه به این موضوع توصیه می‎‌کنیم که از میان مراکز متفاوت فروش درب اتوماتیک شیشه‌‎‌‎ ای ، گزینه‌‎ای را انتخاب کنید که از مناسب‌‎ترین قیمت و بالاترین کیفیت در درب‌‎های خود برخورودار بوده و به ارائه‌‎ی خدمات متنوعی چون نصب یا تعمیر درب اتوماتیک شیشه‎‌ ای نیز می‌‎پردازد.
  • • توجه به میزان تردد مرکز؛ یکی دیگر از مسائلی که در انتخاب درب‌‎های اتوماتیک بسیار حائز اهمیت هستند، توجه به میزان رفت و آمد آن مرکز می‎‌باشد. توجه به این امر در انتخاب درست درب مورد نظر بسیار کمک‌کننده بوده و افراد را جهت تصمیم‌گیری درست و انتخاب گزینه‌‎ی مناسب سوق می‌دهد.
  • • برای دریافت مشاوره رایگان و استعلام  قیمت درب شیشه ای اتوماتیک می توانید با آتی دُر ارائه دهنده انواع درب های برقی و اتوماتیک در ارتباط باشید.

بعد از مطالبی که در خصوص درب‌‎های اسلایدینگ عرض شد در صورتی که تمایل به خرید این درب‌‎ها و یا کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص دارید می‌توانید به سایت “آتی دُر atidoor.com” عرضه‌کننده انواع درب اتوماتیک و ارائه دهنده‌‎ی خدمات نصب و تعمیر این درب‌‎ها مراجعه نمایید. یکی از مهم‌‎ترین اولویت‎‌های این شرکت ارائه‌‎ی محصولات با کیفیت و با گارانتی معتبر بوده تا اعتماد و رضایت مشتریان را کسب نماید. این مرکز با همکاری نزدیک با تولیدکنندگان خارجی و داخلی در تلاش است تا نیاز مشتریان و بازار داخلی را به خوبی رفع کند. جهت ارتباط با سایت “آتی دُر” و خرید محصولات و یا استفاده از خدمات متنوع آن می‌توانید از آدرس https://www.atidoor.com/ استفاده نمایید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات