حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنباکسینگ تمام اعضای خانواده iPhone 13 اپل

نوشته

2 سال قبل | 7 دیدگاه | اپل، برترین‌های ترنجی، تماشا کنید

خانواده آیفون ۱۳ به دست رسانه های خارجی رسیده است و کم کم محتوای ویدیویی متفاوتی درباره آن منتشر می شود. امروز می خواهیم با هم و در ترنجی آنباکسینگ تمام اعضای خانواده iPhone 13 اپل را تماشا کنیم.

آنباکسینگ iPhone 13 اپل

آنباکسینگ iPhone 13 اپل

آنباکسینگ iPhone 13 اپل

اپل به مانند خانواده آیفون ۱۲ برای خانواده آیفون ۱۳ هم ۴ عضو در نظر گرفته است. امسال این محصولات به ۲ دسته آیفون های ساده و پرو تقسیم می شوند که تفاوت درون دسته ای آن ها صرفا به اندازه نمایشگر و باتری محدود می شود.

ارتقاهای کم تعدادی در سخت افزار جدید آیفون های ۲۰۲۱ رخ داده است اما همان ارتقاهای بزرگی هستند که یکی از آن ها را می توان تراشه اپل A15 دانست که عملکرد بی نظیری دارد.

جعبه خانواده آیفون ۱۳ مثل نسل قبلی بدون شارژر و هندزفری بوده و اندازه کوچکی دارد. امسال پلاستیک دور جعبه هم حذف شده است.

در این مطلب ۲ ویدیو آنباکسینگ از MKBHD و mrwhosetheboss را برای شما آپلود کرده ایم تا تجربه زودهنگان آنباگسینگ بهترین آیفون های اپل را با هم داشته باشیم:

در ویدیو MKBHD شما تجربه آنباکسینگ خواهید داشت و مدت زمان آن حدود ۱۱ دقیقه است:

 

در ویدیو mrwhosetheboss چند تست کنار به کنار با آیفون ۱۲ هم وجود دارد که شامل بنچمارک، نمایشگر و … می شود:

 

 

خانواده آیفون ۱۳ دیگر مدل ۶۴ گیگابایتی ندارد و اگر مدل های ۱ ترابایتی آن را بخواهید بخرید باید به فکر خرید یکی از اعضای Pro‌ آن باشید. در مطلب زیر می توانید قیمت و رنگ بندی هر کدام از اعضای خانواده آیفون ۱۳ را ببینید.

رنگ بندی و قیمت خانواده آیفون ۱۳ اپل با قیمت آیفون ۱۲ و آیفون ۱۱ پس از ارایه iPhone 13

نظر شما درباره آیفون های جدید اپل چیست؟ تجربه آنباکسینگ آن را چطور دیدید؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Faez

پیشنهاد میکنم این ویدیو ها رو تو یوتیوب نگاه کنید کیفیت بالاتری داره

Mahdi

تو آخر ویدیو هم به دوربین ماکرو اشاره کرد ، عالیه که دارتش

Farcry

آیفون های سری ۱۳ بیشتر یه ارتقا سخت افزاری (دوربین باتری صفحه نمایش پردازنده) محسوب میشن.درواقع نامگذاری s اپل در گذشته برای همین بوده چون الان تا آیفون ۱۳ معرفی شده همه میگن این شبیه قبلیه و آیفون تغییری نکرده و….. که درست هم هست.درواقع این نامگذاری اپل بدون پسوند s توقعات رو بالا برده درحالی که آیفون ۱۲ سال پیش تاییرات زیادی توی طراحی و سایر بخش ها داشت
درکل آیفون ۱۳ پرو‌مکس به نظر گوشی کامل و بی نقصی میاد من بیشتر منتظر تست های باتری و صد البته دوربینش هستم اگر واقعا طبق ادعا اپل ثابت بشه که دوربین ۱۳ پرو مکس ۹۰ درصد نور بیشتری توی شب جذب میکنه و کیفیت بافت ها در شب بهتر شده رقیب قدری برای گوشی های پرچمدار اندرویدی محسوب میشه
قابلیت سینماتیک مود هم توی فیلم برداری واقعا جالبه تقریبا هر یوتوبری که آیفون ۱۳ رو آنباکس کرده کلی داره با سینماتیک مود به بقیه پز میده 🤣

Mahdi

خیلیا میگن زمانش رسیده به جای دوربین فیلمبرداری استفاده بشن فقط نکته منفیش اینه حالت سینماتیک فقط ۱۰۸۰ داره اگه اشتباه نکنم

Faez

فور کی هم داره اون برای مدلای پرو و پرو مکس یا ۲۵۶ گیگ به بالا بود اگه اشتباه نکنم

Faez

ولی مطمئنم داشت

Faez

اشتباه کردم اون ProRes بود

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)