حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فروش فوری سایپا دوشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ برای کوییک و ساینا

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | حتما بخوانید، خودرو

سایپا پس از مدتی سکوت حالا یک طرح فروش فوری ارایه کرده است. امشب اطلاعات فروش فوری سایپا دوشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ برای کوییک و ساینا اعلام شده است. در این طرح ۳ مدل کوییک و یک مدل ساینا فروخته خواهد شد.

فروش فوری سایپا دوشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۰

سایپا در نظر دارد تا طرح فروش فوری جدیدی را برگزار کند. متقاضیان محترم از ساعت ۱۵ روز دوشنبه مورخ ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ و به مدت ۲ روز می توانند با ورود به سایت فروش اینترنتی محصوالت گروه خودروسازی سایپا به ثبت نام در طرح فروش فوری این شرکت بپردازند.

۱- کوییک دنده ای با رینگ فولادی در رنگ های سفید، مشکلی متالیک، اطلسی متالیک و قهوه ای تیره متالیک به قیمت حدود ۱۴۱ میلیون تومان

۲- کوییک R در رنگ های سفید مشکی و سفید قرمز به قیمت حدود ۱۴۹ میلیون تومان

۳- ساینا S در رنگ سفید به قیمت حدود ۱۴۲ میلیون تومان

۴- کوییک S در رنگ های سفید و اطلسی متالیک به قیمت حدود ۱۵۴ میلیون تومان

فروش فوری سایپا دوشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۰

فروش فوری سایپا دوشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۰

موعد تحویل خودروهای طرح فروش فوری سایپا حداکثر ۹۰ روزه است. این یعنی شاید کمی زودتر از ۳ ماه هم تحویل داده شوند.

ثبت نام در این طرح به صورت شبانه روزی است. همچنین وب سایت سایپا برای ثبت نام این طرح را اینجا می توانید ببینید:

متقاضیان پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اخذ شده از سایت، نسبت به ثبت نام و انتخاب نوع خودرو اقدام نمایند. لازم به ذکر است که شرکت در این طرح صرفا از طریق آدرس ذکر شده در مطلب بالا امکان پذیر بوده و در صورت استفاده متقاضی از سایر آدرس ها، عواقب آن بر عهده متقاضی خواهد بود.

نکته متقاضیانی که از خرداد ماه سال گذشته تاکنون جهت شرکت در روش فروش فوق العاده، پیش فروش یکساله و پیش فروش مشارکت در تولید نسبت به ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام نموده و از منتخبین طرحهای مذکور نبوده اند نیاز به دریافت مجدد کد کاربری و کلمه عبور ثبت نام ندارند.

شرایط بخشنامه فروش فوری سایپا:

1- محدودیت کدملی برای ثبت نام ها اعمال خواهد شد. (هر کد ملی مجاز به ثبت نام یک دستگاه خودرو از مجموع دو گروه سایپا و ایران خودرو می باشد.)

2- حداقل سن متقاضیان خرید خودرو ۱۸ سال و ملزم به ارائه گواهینامه رانندگی خودرو حداقل پایه سوم می باشند.

3- امکان صلح (خرید انصرافی) و انتقال خودرو بصورت وکالتی وجود ندارد.

4- متقاضی طی ۴۸ ماه گذشته ثبت نام و صدور فاکتور خودرو نزد شرکتهای سایپا و ایران خودرو نداشته باشد.

5- امکان ثبت نام برای متقاضی دارای پلاک فعال انتظامی (نصب بر روی خودرو) میسر نمی باشد.

6- متقاضیانی که دارای پلاک انتظامی فعال یا فاقد گواهینامه رانندگی بوده و نسبت به ثبت نام اقدام نمایند ضمن کم لم یکن تلقی شدن ثبت نام، تا ۷ سال امکان ثبت نام در بخشنامه های فروش در دو شرکت خودروسازی سایپا و ایران خودرو را نخواهند داشت.

7- شماره کارت، شماره حساب بانکی و شماره شبا که در آینده وجوه خرید خودرو از آن به حساب شرکت خودروساز واریز میگردد الزاماً باید متعلق به شخص متقاضی باشد. در صورت درج اطلاعات نادرست (شماره شبا)، تمام مسئولیت آن متوجه متقاضی ثبت نام کننده خواهد بود.

8- شماره تلفن همراه اعلام شده می بایست متعلق به شخص متقاضی باشد.

9- کدپستی متقاضی ثبت نام کننده و کد نمایندگی انتخابی توسط مشتری می بایست از یک استان باشند. بدیهی است پس از انتخاب کد نمایندگی، امکان تغییر نمایندگی تحویل گیرنده وجود نداشته و مسئولیت آن بر عهده گروه سایپا نمی باشد.

10- مشتریان محترم میبایست پس از کارکرد 4000 کیلومتر و حداکثر ۲ ماه از تاریخ تحویل خودرو برای انجام سرویس اولیه به نمایندگی های گروه خودروسازی سایپا مراجعه نمایند در غیر اینصورت گارانتی خودرو ابطال میگردد.

11- ثبت نام برای مشتریان حقوقی میسر نمی باشد.

12- چنانچه در هر یک از مراحل ثبت نام تا تحویل خودرو، مشخص گردد اطلاعات متقاضی ناصحیح بوده و یا ناقض شرایط بخشنامه میباشد، ثبت نام متقاضی کان لم یکن خواهد گردید.

13- در صورتیکه پس از امضای قرارداد فی مابین مشتری بر حسب ضرورت و یا الزامات قانونی و یا لزوم رعایت استانداردهای اجباری و محیط زیست از جمله (سطح آلایندگی یورو ۴، یورو ۵ و غیره ) شرکت ملزم به نصب تجهیزات و یا لوازم اضافی (آپشن) بر روی خودرو گردد و یا تغییری در برخی از قطعات خودرو ایجاد شود، مشتری متعهد به پرداخت مابه التفاوت هزینه های مربوطه می باشد.

14- درصورت ثبت نام بیش از ظرفیت تعیین شده برای خودروهای تحویلی در این طرح، پس از پایان ثبت نام اولیه و پس از صحت سنجی اطلاعات ثبت شده و با حضور مراجع نظارتی، قرعه کشی به تفکیک هر خودرو جهت انتخاب متقاضیان نهایی و اولویت بندی زمان تحویل خودرو مطابق ضوابط ابلاغی از کمیته خودرو صورت خواهد پذیرفت.

15- فهرست انتخاب شدگان نهایی از طریق سایت فروش اینترنتی سایپا ظرف ۷ روز پس از اتمام قرعه کشی اعلام خواهد شد. (کلیه متقاضیان محترم میبایست پس از پایان ثبت نام و قرعهکشی به سایت فروش اینترنتی گروه سایپا مراجعه و از نتایج قرعه کشی مطلع گردند).

16- پس از اعلام نتایج قرعه کشی، منتخبین فروش فوق العاده می بایست ظرف مدت ۱۲۰ ساعت نسبت به واریز وجه اقدام نمایند. در صورت عدم واریز وجه در موعد مقرر، امتیاز ثبت نام متقاضی منتخب شده در قرعه کشی ابطال خواهد شد.

17- انتقال حقوق ناشی از انتخاب شدن در قرعه کشی به اشخاص ثالث ممنوع است.

18- در روش فروش مذکور، مبلغی از بهای خودرو کسر میگردد و سند خودرو بمدت یکسال در رهن شرکت خودروساز باقی خواهد ماند، که باقیمانده بهای خودرو و هزینه های متعلقه در زمان فک رهن دریافت میگردد. ضمناً در صورت عدم اقدام برای فک رهن، پس از یکسال توسط مشتری، جرایم تأخیر مطابق ضوابط در حساب مشتری لحاظ میگردد.

19- امکان تسویه پیش از موعد و فک رهن به هیچ عنوان میسر نمی باشد . بدیهی است پس از مدت یکسال و تسویه حساب بهای خودرو توسط مشتری، سند خودرو از رهن خارج میگردد.

20- در این بخشنامه از زمان واریز وجه تا زمان تحویل خودرو سود مشارکت و انصراف صفر خواهد بود.

21- قیمتهای مندرج در جدول بر اساس رنگ پایه (سفید) بوده و جهت سایر رنگها، مبلغ مابه تفاوت رنگ از مشتریان اخذ میگردد.

22- یکی از بسته های خدمت در زمان واریز وجه بصورت پیش فرض (پیشنهادی) انتخاب شده است، در صورتیکه مشتری تمایل به تغییر در بسته خدمت و یا حذف آن داشته باشد میتواند قبل از واریز وجه اقدام نماید.

23- با توجه به اهمیت کنترل مدارک هویتی و آدرس محل سکونت مشتریان، نمایندگی موظف است مدارک و مستندات مشتریان را مطابق بخشنامه های ۱۸۴۳۱۴ مورخ ۱۴۰۰/۰۵/۱۲ و ۱۸۶۶۸۹ مورخ ۱۴۰۰/۰۵/۱۳ کنترل و از صحت و سقم آن اطمینان حاصل نماید.

24- با توجه به دستورالعمل های صادره توسط پلیس راهور ناجا مبنی بر ثبت و بروزرسانی اطالعات فردی و آدرس مشتریان در سامانه شمارهگذاری موارد ذیل متذکر میگردد:

نکته الف – در صورتیکه مشتری در سامانه شمارهگذاری فاقد اطلاعات فردی و سکونتی بوده و یا بیشتر از یکسال از آخرین تاریخ بروزرسانی اطلاعات فردی و نشانی محل سکونت آن در سامانه شماره گذاری گذشته باشد، مشتری محترم می بایست با مراجعه به مراکز تعویض پلاک نسبت به ثبت آخرین اطلاعات خود اقدام نموده و پس از دریافت احراز سکونت، آن را به نمایندگی محل ثبت نام خود تحویل نماید.

نکته ب – در صورتیکه مشتری دارای برگه احراز سکونت باشد می بایست حتماً برگه مذکور را به نمایندگی محل ثبت نام خود تحویل نماید در غیر اینصورت عواقب ناشی از آن بر عهده مشتری خواهد بود. لازم به ذکر است تا زمانیکه برگه احراز سکونت توسط مشتری به نمایندگی ارائه نگردد و یا اطلاعات مورد نیاز شماره گذاری به درستی ارائه نشده باشد، شماره پذیرش مشتری وارد مرحله تخصیص نخواهد شد و فاکتور نمیگردد و عواقب ناشی از عدم فرآیند مذکور بر عهده مشتری خواهد بود. همچنین عالوه بر اینکه سود تاخیر در تحویل ناشی از عدم شماره گذاری به آنان تعلق نخواهد گرفت، هزینه پارکینگ و نگهداری خودرو از ایشان دریافت خواهد شد.

نظر شما درباره این طرح فروش فوری سایپا چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

ممنونم از اطلاع رسانی
من که خیلی ثبت نام کردم اما اسمم در نیومد

در کل فروش فوری سایپا خیلی ارزنده نیست، من برای ایران خودرو تلاش می کنم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)