حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طرح مفهومی برای هواوی D50 با دوربین دوگانه را ببینید

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | تماشا کنید، رندر، کانسپت، هواوی

هفته گذشته برای شما در ترنجی نوشتیم که هواوی دعوتنامه رویداد آینده خود را برای ۲۹ مهر ۱۴۰۰ ارسال کرد. این مراسم احتمالا برای معرفی نسخه جهانی Huawei P50 باشد. با این حال امروز یک طرح مفهومی برای هواوی D50 با دوربین دوگانه منتشر شده است که خبر از احتمال بازگشت خانواده D موبایل های هوشمند هواوی دارد. خانواده D کدام محصولات هواوی بود؟ پیش از این آن ها را با اسم Huawei Ascend D می شناختیم.

کانسپت هواوی D50

هواوی D50

هواوی D50

این رندرهای جدید جدید شبیه به شایعات گذشته در مورد راه اندازی مجدد “سری D” هواوی است و نام آن را D50 تصور کرده اند. سیستم دوربین دوگانه هواوی D50 بسیار چشم نواز است اما خب باید توجه داشته باشید که این کاملا یک طرح مفهومی است و اصلا پایه و اساس گزارش موثقی ندارد.

در حال حاضر حضور چنین خانواده ای را هواوی تأیید نکرده است اما ضرر ندارد که نگاهی به یک طرح مفهومی برای گوشی احتمالی هواوی داشته باشیم. بیاید اینجا ویدیو هواوی دی ۵۰ را ببینیم:

 

 

این رندر Huawei D50 یک صفحه نمایش کامل را نشان می دهد که دارای لبه های خمیده در دو طرف چپ و راست است. صفحه نمایش فاقد ناچ یا سوراخ نمایشگر است و یک دوربین زیر نمایشگر را نشان می دهد که دیر یا زود محبوبیت پیدا می کند. فریم دستگاه براق است و دکمه های فیزیکی شامل کلیدهای تنظیم صدا و پاور می شود.

با این حال، جذابیت اصلی این رندرها در سمت قاب پشتی آن قرار دارد که تصور می کند این گوشی با سیستم دوربین دوگانه جدید طراحی شده و ظاهر ان کاملاً چشمگیر به نظر می رسد. این دوربین شامل یک فلاش LED و یک سنسور رنگ است و کل سیستم دوربین تحت یک برجستگی دایره ای بزرگ مانند هواوی میت 40 پیچیده شده است.

ترکیب بسیار منحصر به فرد است و بسیار رضایت بخش به نظر می رسد. اگرچه همانطور که بالاتر گفتیم هیچ تأیید رسمی در این مورد وجود ندارد.

نظر شما چیست؟ خانواده D هواوی برای جان تازه بخشیدن به این برند چینی سخت کوش بازخواهد گشت؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)