حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصویر زمینه اندروید ۱۲.۱ را ببینید: تغییر والپیپر اندروید AOSP پس از ۵ سال

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | Android

تصویر زمینه معروف آسمان صورتی را احتمالا دیده باشید، به خصوص اگر با رام های AOSP سروکار دارید. اگر کم کم به این باور رسیدید که تصویر زمینه مذکور همواره به صورت پیش فرض ارائه خواهد شد (!) باید بگویم که امید خود را از ندهید و بیاید تصویر زمینه اندروید ۱۲.۱ را ببینید. این جا شاهد تغییر والپیپر اندروید AOSP پس از ۵ سال هستیم.

تصویر زمینه اندروید ۱۲.۱

عنوان تغییر کدی که گوگل به پروژه منبع باز Android یا AOSP اطلاق کرده، این است:

“آسمان صورتی نیست”.

تغییر کد خبر از جایگزین شدن تصویر زمینه پیش فرض “pink sky” می شود که گوگل اولین بار آن را ۵ سال پیش معرفی کرد. به جای آن، تصویر زمینه جدیدی قرار دارد که قرار است با انتشار اندروید 12.1 ارائه شود.

اکثریت قریب به اتفاق کاربران شاید تصویر زمینه “آسمان صورتی” را ندیده باشند. تصویری که از نسخه اندروید 7.0 Nougat در نسخه های منبع باز اندروید استفاده شده است. این به آن دلیل است که تقریباً هر تلفن هوشمندی که اندروید را اجرا می کند در واقع نسخه سفارشی آن را اجرا می کند، که معمولاً هرگز تصویر زمینه پیش فرض AOSP را که در زیر مشاهده می کنید، ارائه نمی کند.

تصویر زمینه آسمان صورتی

تصویر زمینه آسمان صورتی

با شروع پروژه منبع باز اندروید 12.1 احتمالا شاهد تصویر زمینه جدیدی خواهیم بود که اینجا آن را می بینید:

تصویر زمینه اندروید ۱۲.۱

تصویر زمینه اندروید ۱۲.۱

🔽🔽دانلود تصویر زمینه اندورید ۱۲.۱ با کیفیت بالا🔽🔽

اندروید 12.1 بین اندروید 12 و اندروید 13 قرار می گیرد. طبق گفته منابع معتبر، نسخه پایدار اندروید 12 در ۱۲ مهر ۱۴۰۰ عرضه می شود، در حالی که انتظار می رود اندروید ۱۳ در پاییز ۱۴۰۱ عرضع شود. در عین حال، انتشار 12.1 نقطه با یک اختلال در سطح API همراه خواهد بود، که غیر معمول است زیرا از Android 8.1 Oreo در سال ۲۰۱۷ نسخه تعمیر و نگهداری پلت فرم را تغییر نداده اند. ما فعلا دقیقاً نمی دانیم که چرا Google در حال کار بر روی انتشار یک عنوان فرعی اندروید ۱۲ است.

این تصویر زمینه جدید اندروید ۱۲.۱ را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali.reza.9821

چقدر زشت و بد ریخته

دوستان کاستوم باز
رام کاستوم ۱۲ برای کسی اومده؟!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)