حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هزینه تعویض نمایشگر آیفون ١٣ پرو مکس، حدود ۴٠٠ دلار است!

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | اپل، اخبار، اسمارت‌فون، نمایشگر

دیشب آیفون‌‌های ٢٠٢١ از راه رسیدند. در این بین، دو عضو گران‌تر این خانواده از نمایشگری پیشرفته‌تر بهره مند هستند. حال جزئیاتی از هزینه تعویض نمایشگر گوشی‌های این سری از جمله آیفون ١٣ پرو مکس اعلام شده است. این هزینه‌ها، بسیار چشمگیر و زیاد هستند!

هزینه تعویض نمایشگر گوشی‌های سری آیفون ١٣ از جمله آیفون ١٣ پرو مکس اعلام شد

دیشب اپل از سری گوشی‌‌های iPhone 13 رونمایی کرد. اما در این بین، iPhone 13 Pro و iPhone 13 Pro Max با نمایشگری پیشرفته‌تر معرفی شدند.

 

آیفون ١٣ پرو و آیفون ١٣ پرو مکس با A15 Bionic و نمایشگر ١٢٠ هرتز معرفی شدند!

 

به گزارش GizChina، پس از معرفی رسمی سری گوشی‌‌های آیفون ١٣، اپل از تاریخ عرضه این گوشی‌ها نیز صحبت کرد. گوشی‌های سری آیفون ١٣، قرار است طی ماه جاری میلادی روانه بازار شوند و به دست مشتریان برسند. اما پیش از این‌ها، اپل از جزئیات و هزینه‌های تعویض نمایشگر آیفون ١٣ پرو مکس و دیگر گوشی‌های این سری پرده برداشته است. این هزینه‌ها، اصلاً کم نیستند. به گفته اپل، این‌ها هزینه ارائه خدمات رسمی اپل برای تعویض نمایشگر و متعلقات آن هستند. البته توجه داشته باشید که این قیمت‌ها، مربوط به سرویس‌های خارج از گارانتی هستند. بنابراین، با احتساب خدمات گارانتی قیمت تعمیر نمایشگر دستگاه کم‌تر از این‌ها خواهد بود! لیستی که اپل از هزینه تعویض نمایشگر این سری منتشر کرده است، به شرح زیر می‌باشد.

– هزینه تعویض صفحه نمایش آیفون ١٣ مینی: ١,۶٩٩ یوان (معادل ٢۶۴ دلار آمریکا)

– هزینه تعویض صفحه نمایش آیفون ١٣: ٢,١۴٩ یوان (معادل ٣٣۴ دلار آمریکا)

– هزینه تعویض صفحه نمایش آیفون ١٣ پرو: ٢,١۴٩ یوان (معادل ٣٣۴ دلار آمریکا)

– هزینه تعویض صفحه نمایش آیفون ١٣ پرو مکس: ٢,۵۵٩ یوان (معادل ٣٩٨ دلار آمریکا)

اما با احتساب خدمات گارانتی، این هزینه بسیار کم‌تر می‌شود. دگر مشترک سرویس Apple Care Plus باشید، هزینه تعویض نمایشگر به تنها ١٨٨ یوان چین (معادل ٢٩ دلار آمریکا) کاهش می‌یابد. شایان ذکر است که این هزینه، تنها مربوط به تعویض نمایشگر گوشی است. بنابراین، اگر بخواهید بخش‌های آسیب دیده دیگری را تعویض کنید، باید هزینه جداگانه‌ای را پرداخت کنید.

اپل می‌گوید که هزینه تعویض باتری iPhone 13، برابر با ۵١٩ یوان (معادل ۸١ دلار آمریکا) می‌باشد. اما با وجود سرویس Apple Care Plus، تعویض باتری برای شما رایگان خواهد بود! در نتیجه، استفاده از این سرویس تماماً به سود کاربر خواهد بود. بر اساس گزارشات، با این سرویس هر آیفون می‌تواند تا ١ سال از پشتیبانی قطعات سخت افزاری و ٩٠ روز پشتیبانی فنی برخوردار شود. این برنامه اپل، می‌تواند رضایت کاربران از خدمات و پشتیبانی آیفون‌ها را افزایش دهد. این سرویس، به شما اجازه می‌دهد تا با پرداخت کم‌ترین هزینه، از خدمات تعمیر بخش‌های مختف آیفون خود بهره مند شوید. برای خریداری این سری، می‌بایست هزینه ١,١٩٨ یوانی (معادل ١٨۶ دلار آمریکا) را بپردازید.

نظر شما در مورد این هزینه‌ها چیست؟ فکر می‌کنید که گران‌ترین بخش این سری، نمایشگر باشد؟ چه نظری در مورد این سرویس چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
طاها قلی پور

به به واقعا . لابد هم به خاطر 120 هرتز شدنشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️