حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مچ بند Realme Band 2 با قابلیت تشخیص غنای اکسیژن خون معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، ریلمی، گجت‌های پوشیدنی

کمپانی ریلمی در سال جاری، در بخش‌های مختلفی فعالیت داشته است. گوشی‌های هوشمند، تبلت و لپ تاپ ریلمی امسال معرفی شدند. اما امروز زمان آن فرا رسیده است تا نسل جدید مچ بند‌های ریلمی از راه برسد. این مچ بند، Realme Band 2 نام دارد که به قابلیت‌های سلامتی جدیدی مجهز است.

مچ بند Realme Band 2 با قابلیت‌های سلامتی جدید رسماً معرفی شد!

سال گذشته، دستبند سلامتی ریلمی با نام Realme Band از راه رسید. این مچ بند هوشمند، دارای برچسب قیمتی اقتصادی و امکانات جذابی بود.

 

دستبند ریلمی با نام Realme Band رسما معرفی شد

 

به گزارش Gizmochina، مچ بند هوشمند جدید ریلمی به تازگی معرفی شده است. این مچ بند هوشمند، جدیدترین گجت پوشیدنی ریلمی محسوب می‌شود. به همین ترتیب، ریلمی بند ٢ با قابلیت‌های سلامتی تازه و ویژگی‌های جدیدی از راه رسیده است. این مچ بند هوشمند، مجهز به نمایشگر ١.۴ اینچی از نوع TFT LCD است. این نمایشگر، رنگی است و مستطیلی شکل است. بیشینه نوری نمایشگر مچ بند Realme Band 2 به ۵٠٠ نیت می‌رسد. نسل قبلی ریلمی بند ٢، از نمایشگری با اندازه ٠.٩۶ اینچ استفاده می‌کرد.

از سوی دیگر، کمپانی جوان ریلمی در مچ بند هوشمند نود از ویژگی‌های پایش سلامتی جدیدی بهره گیری کرده است. از مهم‌ترین ویژگی‌های جدید این مچ بند هوشمند، می‌توان به توانایی تشخیص غنای اکسیژن خون اشاره کرد. حسگرهای پایش کیفیت خواب و سنجش میزان ضربان قلب نیز در این مچ بند هوشمند جدید موجود هستند. شایان ذکر است که سنسورهای به کار رفته در این مچ بند هوشمند، سازنده یکسانی با ساعت‌های هوشمند ریلمی دارد.

علاوه بر این‌‌ها، مچ بند Realme Band 2 از ٩٠ حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند. به طور مثال، حالت‌های ورزشی مانند دویدن، شنا کردن، پیاده روی، دوچرخه سواری و بسیاری از موارد دیگر جزوی از این دسته هستند. در بطن این مچ بند هوشمند، از باتری ٢٠۴ میلی آمپر ساعتی استفاده می‌شود. به گفته ریلمی، این مچ بند هوشمند دارای عمر باتری ١٢ روزه است. اما با فعال سازی برخی از قابلیت‌ها، عمر باتری کاهش خواهد یافت.

این مچ بند هوشمند جدید، تا ۵٠ متر در زیر آب دوام می‌آورد. همچنین ۵٠ تم واچ فیس برای Realme Band 2 در نظر گرفته شده است. اما قیمت این مچ بند چه قدر است؟ ریلمی این مچ بند را در بازار مالزی با قیمت ١۶٩ رینگیت (معادل ۴١ دلار آمریکا) به فروش می‌رساند. این کمپانی، هنوز اعلام نکرده است که Realme Band 2 قرار است در چه کشورهایی عرضه شود. اما گفته می‌شود که این مچ بند هوشمند به زودی وارد بازار هند نیز می‌شود.

نظر شما در مورد این مچ بند هوشمند چیست؟ آیا ارزش خرید آن مناسب است؟ کدام ویژگی Realme Band 2 برای شما کاربردی‌تر است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️