حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه اگزینوس گلکسی S21 FE سامسونگ توسط گوگل تایید شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | سامسونگ، شایعات

سری FE سامسونگ هر چند با مدیریت بحران گلکسی Note 7 متولد شد اما با Galaxy S20 FE شهرت دیگری برای خود دست و پا کرد. این دستگاه مدت زیادی است که در شایعات وجود دارد و به نظر می رسد که سامسونگ می خواهد پس از عرضه آیفون ۱۳ یک دستگاه رقابتی داشته باشد. این دستگاه گلکسی اس ۲۱ اف ای است. امشب نسخه اگزینوس گلکسی S21 FE سامسونگ توسط گوگل تایید شد. دستگاهی که در نسل قبل بیشتر به دلیل مدل اسنپدراگون محبوب بود.

نسخه اگزینوس گلکسی S21 FE

در ابتدا، وجود سامسونگ گلکسی S21 FE با کمبود تراشه جهانی تهدید شد و بعداً شنیدیم که تنها در تعداد محدودی از بازارها در دسترس خواهد بود. با این حال، آخرین شواهد نشان می دهد که دسترسی گسترده تر به این گوشی با شرایط خاصی ممکن می شود. به این صورت که ما دو نسخه از این دستگاه را با دو تراشه متفاوت Snapdragon 888 و Exynos 2100 دریافت می کنیم.

نسخه Exynos اخیراً در Geekbench ظاهر شد و اکنون به طور رسمی در کنسول Google Play با تراشه Exynos 2100 و 8 گیگابایت رم در کنار صفحه نمایش 1080p+ فهرست شده است.

نسخه اگزینوس گلکسی S21 FE

نسخه اگزینوس گلکسی S21 FE

بر اساس گزارش های تأیید نشده، نسخه Exynos گلکسی S21 FE را برای بازارهای اروپایی و برخی از مناطق آسیایی عرضه می کند در حالی که آمریکای شمالی و کره جنوبی نسخه Snapdragon را دریافت می کنند. برخلاف روال معمول سری Galaxy S، مصرف کنندگان هندی نیز از مدل مجهز به Qualcomm استفاده می کنند. البته این ها شایعات است و باید منتظر اخبار رسمی باشیم.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که Galaxy S21 FE برای شما چقدر جذاب باشد؟ تفاوت تراشه برای شما اهمیت دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

حالا خیلی دیره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)