حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پخش زنده مراسم معرفی آیفون ۱۳ اپل را چطور ببینم؟

نوشته

2 سال قبل | 4 دیدگاه | اپل، برترین‌های ترنجی، تماشا کنید

هفته گذشته در چنین روزی مشخص شد که مراسم معرفی iPhone 13 اپل برای امروز تعیین شده است. امروز ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ است و پخش زنده مراسم معرفی آیفون ۱۳ اپل به ما خواهد گفت که پرچمدار بعدی کوپرتینویی ها چه در چنته دارد. اما این مراسم را چطور ببینم؟

پخش زنده مراسم معرفی آیفون ۱۳ اپل

ویدیو خلاصه مراسم معرفی آیفون ۱۳ اپل را در ۱۵ دقیقه تماشا کنید

با این که ساعاتی پیش و قبل از معرفی رسمی اپل، ما با هم در ترنجی آیفون ۱۳ و آیفون ۱۳ پرو را دیدیم اما مراسم معرفی شرکت ها هیجان دیگری دارد. اگر شما هم منتظر محصولات جدید اپل هستید، امشب ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه به وقت تهران می توانید این مراسم را به صورت زنده تماشا کنید. اما چطور؟

خب به سادگی می توانید به این صفحه بازگشته و با روشن بودن فیلترشکن خود، مراسم معرفی iPhone 13 اپل و دیگر محصولات این شرکت را از کادر یوتیوب زیر تماشا کنید:


اگر دوست ندارید که فیلترشکن روشن کنید و می خواهید که با دردسر کمتری مراسم را مشاهده کنید، می توانید به وب سایت اپل مراجعه کرده و مراسم را مستقیما از آن جا تماشا کنید. برای مشاهده مراسم معرفی iPhone 13 از وب سایت اپل کافی است روی لینک زیر تپ کنید:

📽️📽️ 🍏🍎 تماشای پخش زنده مراسم iPhone 13 از وب سایت اپل 🍎🍏 📽️📽️

توجه داشته باشید که مزایای تماشای این مراسم از یوتویب آن است که کیفیت پخش تصویر را می توانید خودتان مشخص کنید اما در وب سایت اپل همه چیز اجبارا به صورت خودکار و برحسب پهنای باند شما انجام می شود. خب اگر می خواهید پهنای باند خود را مدیریت کنید، یوتیوب انتخاب بهتری است.

وب سایت اپل در مقابل نیاز به فیلترشکن ندارد و البته چند ثانیه ای جلوتر از پخش یوتیوب است.

قاب های آیفون ۱۳

قاب های آیفون ۱۳

ما هم در صفحه اصلی ترنجی به پوشش اخبار خواهیم پرداخت و این شب را با شما شریک خواهیم بود، مثل تقریبا اکثر لحظات دیگر در دنیای اخبار فناوری 😉

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Auroro

چرت ترین ارتقای تاریخ رو آیا قراره مشاهده کنیم؟

Farcry

اینطوری هم نیست شما الان ببین اس ۲۲ الترا داره معرفی میشه ولی باز با همون مشخصات اس ۲۰ الترا داره میاد (یه تغییرات معمول توی دوربین و باتری و….. رخ میده)
الان اکثر گوشی هایی که معرفی میشه هیچ تغییر قابل توجهی نکرده
اما ایندفعه من به ۱۳ درو مکس خیلی امید بستم سایز سنسور دوربینش خیلی بیشتر میشه و همچنین ارتقای ظرفیت باتری هم توش هست.گر ۱۳ پرو مکس بتونه مثل ۱۱ پرو مکس شارژدهی بده میتونه یه گوشی پریمیوم و کامل باشه که در برابر رقبا هم کلی حرف داره. البته سرعت حافظه و چیپست و صفحه ۱۲۰ هرتزی و کاهش ناچ و….. هم اتفاق میفته

m.b

“یه تغییرات معمول توی دوربین و باتری”
زوم اپتیکال 3 و 10 برابری پیوسته برای اولین بار تو دنیا با سنسور های پیشرفته تر… به در نگاه میکنم دریچه آه میکشد… 🤯

m.b

بعد از استیو جابز بجز سری iphone x همه معرفی ها برای رسیدن به این لقب تلاش داشتن…
اپل تا حدی درماندست که اسم زوم 2.5 برابری اپتیکالشو میذاره 5 برابری تا یه انقلابی تو همون دنیای بازی با اسامی کرده باشه… وگرنه انقلاب بعد از استیو جابز فقط تو سری x یه بدن اومد… البته چند سال یکبار این شانس به وجود میاد و یه نقطه کانونی طلایی در زنجیره تامین اپل ایجاد میشه که یه دستگاه مثل آیفون x بسازه… مثلاً سال آینده یا آینده تر میتونه اون نقطه باشه چون سامسونگ داره نوع جدیدی از صفحات بی‌حاشیه رو تولید میکنه که این امکان رو میدن که حاشیه ها رو از این هم کمتر کرد…از طرفی بعد آسفالت کردن انواع ناچ میگن اپلم قراره از ناچ بکشه بیرون(خدایا مرسی که هنوز معجزاتت رو نشون میدی) و اگر این دو همزمان شن اپل باز به گردونه رقابت بی‌حاشیه ترین ها برمگیرده…😊

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)