حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی گلکسی S22 سامسونگ خیلی با گلکسی S21 تفاوتی ندارد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | سامسونگ، شایعات

در شب معرفی آیفون ۱۳ شایعه ای می شنویم که می تواند تامل برانگیز و حتی مناسبتی باشد. گفته می شود که طراحی گلکسی S22 سامسونگ خیلی با گلکسی S21 تفاوتی ندارد. چرا می گوییم این شایعه مناسبتی است؟ خب در شبی منتشر می شود که آیفون ۱۳ با تفاوت اندک در طراحی نسبت به آیفون ۱۲ معرفی خواهد شد.

طراحی گلکسی S22

امروز در توییتی از Ice Universe می خوانیم که می تواند تایید کند گلکسی اس ۲۲ همچنان از سوراخ نمایشگر استفاده می کنند. خب این موضوع خیلی جدیدی نیست و قبلا این موضوع تایید شده بود. یعنی حداقل تایید شده بود که دوربین سلفی زیرنمایشگر به Galaxy S22 نخواهد رسید.

موضوع جدید این است که طراحی قاب دوربین شبیه به گلکسی اس ۲۱ خواهد بود. خانواده گلکسی اس ۲۱ طراحی قاب دوربین متفاوتی نسبت به گلکسی اس ۲۰ و مشخصا خیلی متفاوت تر نسبت به سری گلکسی اس ۱۰ داشت. در حقیقت گلکسی اس ۲۱ با وجود تغییر قابل توجه در قاب دوربین اما توانسته بود با مات کردن شیشه پشتی ظاهر گلکسی S21 را خیلی متفاوت تر کند.

طراحی گلکسی S22

طراحی گلکسی S22

حالا اما گفته می شود که احتمالا طراحی کلی گلکسی S22 مشابه گلکسی S21 باشد. این لزوما موضوع بدی نیست. همین حالا هم طراحی گلکسی اس ۲۱ بسیار یکتا و متفاوت است. حتی اگر سامسونگ بتواند با رنگ های جدیدتر و متنوع به ارایه گزینه های دورنگ بیشتری مثل رنگ بنفش-طلایی گلکسی اس ۲۱ و گلکسی اس ۲۱ پلاس بپردازد، کاربران خیلی هم ناراضی نباشند.

در دنیای اندروید این که شما بخواهید ۲ سال با یک طراحی مشابه ادامه دهید خیلی کار اشتباهی به نظر می رسد. اینجا تنوع خیلی بالاست و خیلی سخت می توانید پرچمدارهایی را پیدا کنید که طراحی آن ها پس از چند سال خیلی یکسان باقی مانده باشد.

برای اپل اما این موضوه حتی تا ۴ سال هم طبیعی است! من حس می کنم انتشار این توییت در شب معرفی iPhone 13 می تواند ذهن کاربران را قلقلک بدهد که شاید عدم تغییر طراحی بزرگ در Galaxy S22 نسبت به Galaxy S21 در قیاس با عملکرد اپل خیلی هم عجیب نباشد.

شما چطور فکر می کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
hamidtn

کلا امسال سامسونگ حال نداره 😂😂😂😂😂

اون از اپدیت OneUI 4.0 با کمترین تغییرات

اون از اینکه دوربین S22 هیچ تفاوتی چشمگیری با S21 نخواهد داشت ; همچنین برای سری A هم همینطور

اینم از این خبر ! 😂😂😂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)